morgen de slufter

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #25 Oktober 17, 2007, 16:25:34
edit2Rapporteer  
Lang leve de autoplaya,

geen ruzie, geen gezeik, veel respect voor elkaar, erg behulpzaam.


blijf a.u.b. maar op de slufter... loser schater schater (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) loser schater ThumpsUp Joepie YeSS schater (grinnik_kitesmiley)


doei.
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #26 Oktober 17, 2007, 16:40:47
edit2Rapporteer  
hoi ik kan nu sinds 2 maanden kiten, teminste, 1 kant op en ik heb gehoord dat je lekker kunt kiten op deze spot. Zou ik hier van jullie ook mogen kiten, ik beloof dat, als jullie achter me langs willen varen dat ik, als ik jullie zie, m'n kite omhoog zal doen, zodat ik zo min mogelijk oppervlak van het water in beslag neem, zodat jullie er goed langs kunnen. Ohja, hoe kom ik daar met de bus, want ik heb nog geen rijbewijs. ik hoop dat het mag van jullie!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27 Oktober 17, 2007, 16:40:58
edit2Rapporteer  
Wel jammer dat beginners denken dat ze het wel even op de Slufter kunnen proberen. Ik kreeg even een kite bijna op mijn hoofd toen die uit de lucht kwam vallen.

Dus jij koppelt het uit de lucht laten vallen van een kite aan het gedrag van een beginner? Dat overkomt een ervaren kiter dus nooit, ook niet in de af en toe vlagerige wind van gisteren Huh
Ik was weer terug net voor 13:00 uur naar Autoplaya, ben een uur of wat op de Sluf geweest. Heb geen enkele beginner gezien...
StefanoMallorca

Geen avatar

Berichten: 17
Antwoord #28 Oktober 17, 2007, 16:43:20
edit2Rapporteer  
Ik was weer terug net voor 13:00 uur naar Autoplaya, ben een uur of wat op de Sluf geweest. Heb geen enkele beginner gezien...

Het was rond een uur of 16.00. Smiley

En ja ik koppel dat specifieke moment van gister aan een beginner.
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #29 Oktober 17, 2007, 17:27:25
edit2Rapporteer  
Lang leve de autoplaya,

geen ruzie, geen gezeik, veel respect voor elkaar, erg behulpzaam.


blijf a.u.b. maar op de slufter... loser schater schater (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) loser schater ThumpsUp Joepie YeSS schater (grinnik_kitesmiley)


doei.
DOEN WE....WIJ OP SLUFTER EN PRUTSERS OP PLAYA, OPGELOST.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #30 Oktober 17, 2007, 17:36:15
edit2Rapporteer  
nog even en deze gaat dicht. Jullie kunnen wel zeuren dat het niveau van kitehigh naar beneden gaat, maar dat is ook grotendeels aan jullie te danken. Wees eens niet zo gefrustreerd, neem een valium en voortaan capslock uit. Dank u!
Vos200668

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #31 Oktober 17, 2007, 17:37:25
edit2Rapporteer  
Maar Arjen,

Wat als straks misschien de Slufter sluit voor de aanleg voor Maasvlakte II, dan kom je toch a.u.b. toch niet naar het autostrand?
Worden wij "prutsers" daar straks ook al door je weggestuurd.
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #32 Oktober 17, 2007, 17:52:26
edit2Rapporteer  
Vosjes maak je niet ongerust, wij redden ons wel als de Slufter tijdelijk wordt gesloten.

OKE
Peterkiter

Berichten: 220
Antwoord #33 Oktober 17, 2007, 18:11:58
edit2Rapporteer  
Jongens het heeft twee dagen achter elkaar gewaaid. En morgen weer wind!!!
Ruudje!

Geen avatar

Berichten: 130
Antwoord #34 Oktober 17, 2007, 19:24:38
edit2Rapporteer  
Ik heb even deze discussie gelezen, triest om te lezen trouwens.

Is het niet zo dat de mensen die al jaren op de slufter varen gewoon moeten accepteren dat er meer mensen bij komen? Het wordt gewoon drukker....
Bovendien vind ik dat veel "goede" kiters op de slufter behoorlijk asosiaal varen, juist zij maken op het laatste moment nog even een loopje of zo.... En brengen daar minder goede kiters in problemen... Lijkt me dat juist die ervaren goede kiter zal moeten weten wanneer hij even ruimte moet geven aan een ander.

Het lijkt mij gewoon dat beginners zeker op de playa moeten blijven, maar ik denk dat we allemaal gewoon wat meer rekening met elkaar moeten houden. Want om nou te zeggen dat iedereen moet OPZOUTEN is wel erg egocentrisch...de slufter is van iedereen, live with that!

Een aantal van jullie geeft absoluut de indruk dat de slufter van jullie is, en dat is ie niet....
ERGO: gewoon mensen aanspreken als ze echt te onervaren zijn en verder rekening houden met de ander



Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35 Oktober 17, 2007, 19:44:28
edit2Rapporteer  
Mooi gesproken, Ruudje!  ThumpsUp

Lijkt me tevens een mooi einde van deze non-discussie
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #36 Oktober 17, 2007, 20:23:33
edit2Rapporteer  
 (sealedlips_kitesmiley)
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #37 Oktober 17, 2007, 23:24:37
edit2Rapporteer  
@ Bodhi:

Dank voor je fijne reactie, zo kan het idd ook! schater. Ik ben het helemaal met je eens! Vooral met je moraal, en ik ben zo iemand die eerst op de Playa kwam en nu ook vaker op de Slufter (maandag was 4e x, was niet druk)...gaat prima...soms toch nog (onbewust) de kite op 12 uur in sommige situaties, maar zal er op letten.

Stay Low! Or Kitehigh!

wat een gezeik allemaal over een spot..
ik heb er ook wel is gevaren en tuurlijk er zitten overal wel eens beginners in je vaarwater..
dat je denkt donder nou is ff op..
maar als ik een vette crash maak dan heb ik ook ff me kite op 12 uur..
who cares als je maar ff kijkt wat er om je heen gebeurd
actie =reactie

Zo.....................de spijker op zijn kop! Mooi gesproken!

Het was maandag ook zo druk dat je echt persee bij die beginner in de buurt moest varen.
Maar ben het er overigens helemaal mee eens dat de Slufter geen beginnersspot is, maar spreek die mensen er dan gewoon ter plekke op aan en adviseer ze naar het Autostrand te gaan.

Vandaag ging het goed, maar gisteren was een ramp lieve Poor. Er waren een paar lieve mensen die geen eens konden anticiperen wanneer er twee kiters op hen afkwamen.. Rare en vreemde beslissingen werden er genomen die niet heel prettig waren. Ik wil best lieve mensen leren kennen maar niet met onze kites in elkaar. Misschien dat je dat kan begrijpen.

Op Slufter weten wat we aan iedereen hebben en tot nog niet zo heel lang geleden konden we loopen en springen als tien anderen zonder bevreesd te zijn dat iemand hier niet mee kon handelen. Nu begint het erg vervelend te worden om constant rekening te houden met de overload aan nono's die komen kiten bij ons.

Vriendelijke verzoeken worden door de lieve mensen verworpen. Het is toch godvergeten ongelooflijk dat we mensen uit moeten gaan leggen dat de kite laag zou moeten staan als je, als lief persoon, door het vaarwater heen loopt... Maar ja, dat is de tendens waaraan we als kiters maar moeten geloven ben ik bang. Er zijn zoveel mensen aan het kiten geslagen. Zoveel lieve mensen van deze groep hebben totaal geen afiniteit met surfen. Om nog maar te spreken dat de geschreven en omgeschreven regels binnen het surfwereldje bij hen bekend zijn...

En ja, de ruimte op de Slufter is niet groot met laag water en aanlandige wind.

Moraal: Lekker eerst alles onder controle krijgen op Playa, ontwikkel je kite-kunstjes daar en wanneer je alles volledig onder controle hebt, kom dan leuk, lief en aardig hakken op Slufter. Er zijn  ook genoeg mensen die dit wel doen, dat werkt. Helaas zijn er te weinig mensen die dit niet doen...

Hopelijk is het nu een beetje duidelijk dat we niet de spot voor onszelf willen houden maar dat we wel zo "veilig" mogelijk willen kiten op de spot.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #38 Oktober 18, 2007, 01:35:36
edit2Rapporteer  
 (wendy_kitesmiley)jesus christ het lijkt hier wel een vrouwen site met al dat gekibbel....
 YeSS
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #39 Oktober 18, 2007, 01:38:45
edit2Rapporteer  
Zoals rauwepauwer al zei, dus bij deze pech, water is van iedereen.
slotje
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.