Loepie op kitetrip Australie

Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #25 Oktober 25, 2007, 12:21:01
edit2Rapporteer  
@Robin, en en en???

Hoest daar?????????? Hier alweer aan de handschoentje toe hoor!!!!! :P

Mark
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #26 Oktober 25, 2007, 14:25:32
edit2Rapporteer  
Helaas jongens, de tas was al vol. 30 kg in totaal. Heb nog niet gekite helaas. Gisteren wel naar st Kilda en Brighton beach geweest (in Melbourne) en daar werd wel gekite. Het water en het weer vallen tot nu toe wel tegen, hopelijk wordt dat nog wat beter, want ik heb alleen mn shorty bij me. Eigenlijk nog niks te melden dus, ik laat wel weer wat weten als ik echt wat te melden heb. Morgen vertrekken we met een huurauto en gaan langs de great ocean road rijden, daar hoop ik wel wat rakjes te gaan maken, ookal is het koud. Nou de groeten aan allen dan maar weer...
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #27 Oktober 26, 2007, 22:27:33
edit2Rapporteer  
hier is het nu net 10 graden ,moet daar toch wel wat aangenamer zijn ...
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #28 Oktober 30, 2007, 08:35:55
edit2Rapporteer  
@ loepie
waarom in st kilda niet gekite ?
Is "the beach" in melbourne.
Ps : ben daar begin december  YeSS
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #29 November 07, 2007, 18:50:49
edit2Rapporteer  
Hey gasten, alles goed daar? Eindelijk weer eens gekite na 5-6 weken. Ik zit nu in Perth en was vanmiddag op Scarborough beach. Beetje weinig wind, maarja dat is misschien maar goed ook na de lange pauze.
De temp is hier eindelijk goed. In Melbourne en Adelaide was het weer niet zo heel goed, ik had alleen een shorty bij me en had daar nog geen auto dus kiten was lastig met de afstanden daar. Ik heb ook maar 1 dag gemist geloof ik, voor de rest was er geen, of aflandige wind.
Vandaag dus in mn shorty gekite, zonder moet ook al bijna kunnen, heerlijk gewoon. Heb mn eigen rammelbak hier en ga dus wel de buurt verkennen.
Nou jongens de groeten aan allemaal vanuit Perth en ik mail wel weer als ik iets te melden heb.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #30 November 07, 2007, 18:55:35
edit2Rapporteer  
De temperatuur duikt hier onder de 10 graden ,jij heb het daar beter..Veel plezier Robin... ThumpsUp
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #31 November 07, 2007, 18:59:07
edit2Rapporteer  
Komt goed Frank, hou jij de boel een beetje in de gaten voor mij terwijl ik weg ben. Heb alweer begrepen dat Hans nieuwe kites heeft enzo, helemaal losgeslagen nu ik weg ben.
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #32 November 07, 2007, 22:08:01
edit2Rapporteer  
scarborough Grin beetje in het noorden daar heb je rond een stuk rots een toffe righthander als je wat grotere golven wilt rijden!

Ga zeker ook even naar onder, naar rockingham, daar is het ook zeer relaxed, heb daar wat mooie golven gesurft twee jaar geleden..

en nog een stuk verder naar onderen zijn margereth river(grootste golven van de westkust) en yallingup ook zeker de moeite waard, zo ie zo mooie streek daar beneden!

enjoy mate!
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #33 November 10, 2007, 06:05:41
edit2Rapporteer  
hey robin gaat het lekker daar ? ThumpsUp
je moet wel wat meer kiten jongen anders raak je dat loepie gevoel kwijt  ListenToMe
morgen kiten andijk met mark en rick
nog veel plezier met jullie reis en tot horens
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #34 November 17, 2007, 18:09:11
edit2Rapporteer  
Hey jongens, heb alweer een paar keer gekite, en ja met alleen mn rashie aan. Heb ook een andere auto gekocht waar ik in kan slapen. Het is een grote ford falcon stationwagon met 4.0 6 cilinder (gruwelijke zuipbak).
Vanaf volgende week is het de bedoeling om wat vaker te gaan kiten.
Als er iemand nog deze kant op komt laat het maar weten en misschien kun je meerijden.
Hopelijk is het qua weer en wind nog een beetje goed te doen daar  in NL. De groeten weer aan iedereen, en als ik zo nog ff tijd heb zet ik hier wel ff een paar plaatjes neer. Internet hier is zo traag... 
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #35 November 18, 2007, 21:31:36
edit2Rapporteer  
Robin,je mist hier niets ,koud en (nog) niet zoveel wind , ben wel benieuwd naar je foto,s ..
knal ze er maar snel op ..
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #36 November 19, 2007, 04:33:36
edit2Rapporteer  
hey robin als ik wat vroeger klaar ben met m'n werk kom ik zeker die kant op  Grin
gaat ie lekker gabber ?  ThumpsUp
gaat hier af en toe lekker maar daar is ook alles mee gezegd
groetjes aan alle locals daar 
kijk deze maar even van verleden week

http://nl.youtube.com/watch?v=V-e38Enihbo

tot horens  later  ThumpsUp ThumpsUp ListenToMe
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #37 November 21, 2007, 19:04:56
edit2Rapporteer  

Gisteren op Pinnaroo Point. Beetje choppie, net als Muiderberg en harde vlagerige wind...
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #38 November 21, 2007, 19:17:38
edit2Rapporteer  


Jets

Berichten: 91
Antwoord #39 November 25, 2007, 19:46:03
edit2Rapporteer  
owwwwww ik ben jaloers!!! ben daar ook geweest, maar toen was ik nog niet aan het kiten.... hoe jammer vind ik dat nu, of eigenlijk niet, want nu moet ik gewoon nog wel een keertje terug! Smiley
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #40 November 28, 2007, 14:08:30
edit2Rapporteer  
Morgen nog 2 weken, dan kom ik ook die kant op!Bewaar wat wind voor mij aub.. Smiley
johan

Berichten: 151
Antwoord #41 December 01, 2007, 04:33:50
edit2Rapporteer  
vet hoor robin, ziet er erg goed uit daar.
ik zal morgen nog een sprongetje voor je maken op Pampus, bij 8 graden Sad
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #42 December 04, 2007, 22:04:23
edit2Rapporteer  
Hey Robin!

Heb je nog tips of locaites waar ik straks kan gaan kiten? Ik kite nu ruim 1.5 jaar, dus het hoeft voor mij nog niet hardcore ofzo! Vaar hier in NL op Oostvoorne, dus hebben ze daar ook een lekker beschutte baai met vlak water??
Omdat ik maar 1 of 2 dagen kan kiten, wil ik daar gear huren... heb je daar toevallig ook wat adresjes voor?

Misschien tot in Perth!

Leon
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #43 December 04, 2007, 23:15:26
edit2Rapporteer  
Hey jongens. Alles gaat hier nog goed. Vandaag een surfplank gekocht, goed voor in de ochtend als het niet waait. Je moet wat he, het blijft behelpen hier in Oz  loser
Nog steeds redelijk last van mn kuit dus dat is vrij klote, maarja.
@Jets, ja jongen, terugkomen is je enige optie.
@Johan. Bedankt voor het sprongtje, ik mis het toch wel hoor daar bij pampus
@Spike, volgens mij kun je hier geen kites huren, maar je mag wel een keer mn fuels gebruiken mocht je dat willen hoor. No worries.
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #44 December 05, 2007, 14:37:38
edit2Rapporteer  
Hey Robin!

niks dat je last hebt van je kuit man! Ik heb al wat lopen struimen op internet, kom hier en daar wel wat schooltjes tegen die gear verhuren. Meeste is Airush wat ze verhuren.
Dat zou wel stoer zijn om even onder je fuels te mogen hangen! Ik hou het in ieder geval in gedachte! thnx mate! ;-)
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #45 December 05, 2007, 15:34:37
edit2Rapporteer  
Dan weet ik denk ik wel waar dat is. Kun je niet een waroo 9 ofzo meeneemen als handbagage? Meestal is de wind daar perfect voor, dan hoef je alleen een board te huren.
De ontwerper van Airush schijnt hier in de buurt te wonen, vandaar dat veel gasten dat vliegen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.