protoy

bbal4life

Berichten: 45
Oktober 18, 2007, 01:23:19
edit2Rapporteer  
Hallo

Ik heb een airush protoy 122cm 2007 bordje.

die ik helemaal nieuw heb gekocht van een vriend hij had er nog nooit op gevaren.

dus splinternieuw.

Eenmaal aan het varen goede sessie gehad ... zie ik allemaal rare open plekken op mijn bordje

de lak is eraf !!!!

 

Ik hou het dus goed in de gaten en de volgende keer dat ik ging heel voorzichtig gedaan en ja hoor weer wat lak eraf

en nu is het zo dat ik hele open lelijke plekken op mijn bordje heb !

 

ik kan heel de lak er met mijn nagel afkrabben maar dat is wel zonde terwijl er een mooie lak opzat !

 

nu is mijn vraag !

Kan ik ergens mijn bordje opnieuw een vette print op laten zetten ?

Bedankt!
daan

Berichten: 426
Antwoord #1 Oktober 18, 2007, 01:25:04
edit2Rapporteer  
heb je geen garantie oid of heeft je vriend zen bonnetje nog??
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Oktober 18, 2007, 01:27:18
edit2Rapporteer  
idd, garantie man..
en anders ff bij zelfbouw zien, daar zijn wel PBTs te verkrijgen.

Maar dat is wel beetje werk(moet je daar ff vragen/lezen)
en er zijn sticker, Eddy van X-treme boards is daar een project mee begonnen, maar weet adres niet meer.
pimpyourboard.nl ofzo
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #3 Oktober 18, 2007, 01:27:25
edit2Rapporteer  
Teruggaan! Dat hoort niet en mag ook niet. Inderdaad even via je vriend kijken waar die het heeft gekocht/bonnetje, en anders de importeur even mailen? In ieder geval hoort dit niet!
bbal4life

Berichten: 45
Antwoord #4 Oktober 18, 2007, 01:28:03
edit2Rapporteer  
Ze zeggen dat het bord via die vriend gekocht is dus valt het niet onder garantie !
en ook zeggen ze dat het doormij zou komen dat ik iets geraakt
zou hebben  ThumpDown
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #5 Oktober 18, 2007, 01:29:30
edit2Rapporteer  
Ff meer duidelijkheid, hoe komt je vriend aan het boardje? Als dit vanuit de winkel is heb je gewoon garantie. En de lak valt er niet zomaar af als je iets raakt, tenzij je bovenop een berg grofkorrel schuurpapier terecht bent gekomen maar dat lijkt me stug.
bbal4life

Berichten: 45
Antwoord #6 Oktober 18, 2007, 01:32:46
edit2Rapporteer  
Hij heeft het bord gekocht bij foxsports de impoteur van airush

(een bord heeft toch geen persoonsgarantie !!)
maar garantie op je materiaal)

mischien door vervoer met vliegtuig dat er lucht in de lak is gekomen ofzo ) ThumpDown

hij is nog geen jaar oud
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #7 Oktober 18, 2007, 01:38:51
edit2Rapporteer  
hebbie foto's ?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 Oktober 18, 2007, 01:39:26
edit2Rapporteer  
gewoon proberen, en anders airush zelf proberen
Er zijn trouwens meerdere importeurs en vertegenwoordigers, bigairkitesurfing.nl geloof ik ook
bbal4life

Berichten: 45
Antwoord #9 Oktober 18, 2007, 01:41:10
edit2Rapporteer  
alles er al aan gedaan ook met bigairkitesurfing 

ze zijn niet bereid om het bord om te ruilen !
Geen

Berichten: 559
Antwoord #10 Oktober 18, 2007, 01:47:28
edit2Rapporteer  
heb je wat foto's??
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #11 Oktober 18, 2007, 01:47:45
edit2Rapporteer  
Je hebt dikkedulle gewoon materiaalgarantie, is toch te bizar voor woorden! En van vliegen gaat niet stuk.

Als dit de kwaliteit en garantie van Airrush is kunnen ze wel opdoeken
bbal4life

Berichten: 45
Antwoord #12 Oktober 18, 2007, 01:49:15
edit2Rapporteer  
ze dikkedullen het  (cry_kitesmiley)
leeany

Berichten: 844
Antwoord #13 Oktober 18, 2007, 01:57:08
edit2Rapporteer  
zit die beschermingslaag er wel over heen dan? zou wel slordig zijn als ze dat bij airrush zijn vergeten namelijk
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #14 Oktober 18, 2007, 02:03:06
edit2Rapporteer  
Je mag van een kiteboard rederljkerwijze wel verwachten dat het langer dan een jaar mee gaat. Afgezien van het feit als je de boel doormidden knalt ofzo ( krijg je weer een andere discussie)
Als de bovenlaag gewoon loslaat is er in mijn ogen sprake van een productiefout.
Bekijk ook de volgende link eens: http://www.deombudsman.nl/site/content/Rubrieken.asp?SbRubrkID=6&ContentID=92

Hieruit kun je opmaken dat ook na het verstrijken van een eventuele "garantie termijn" er door de consument wel degelijk aanspraak gemaakt kan worden op garantie. 
Als je hier ff een foto kunt plaatsen wordt het wel een stukkie duidelijker
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #15 Oktober 18, 2007, 03:18:47
edit2Rapporteer  
foto foto
Sjemmel

Berichten: 568
Antwoord #16 Oktober 18, 2007, 14:09:55
edit2Rapporteer  
Ik heb weleens eerder gehoord dat bij ariush de lak heel slecht is op de boards, maar dit is wel heel erg...
succes
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #17 Oktober 18, 2007, 23:54:50
edit2Rapporteer  
FF een reaktie van mijn kant, ben er zijdelings betrokken bij geweest.

een algemene opmerking :
Wanneer je een board koopt bij een shop is deze winkel verantwoordelijk voor de garantie, deze mag zich nooit schuilen achter een importeur verhaal. Dit is immers zijn probleem ! Jij bent met de winkel een garantie kontrakt aangegaan en zij moeten je daar bij helpen.

Dit board is gekocht van een airush team rider, en niet bij een winkel, tegen een zeer laag bedrag. Dit heeft volgens mij verder niets met de garantie te maken.

Fox-sports heeft wel aangeboden om de gehele onderkant opnieuw te laten lakken in 1 kleur.

Ik vind ook dat fox-sports een nieuw board had moeten geven omdat dit echt een uitzonderlijk geval is, ik ben dit nog nooit eerder tegen gekomen en verkoop al een aantal jaar Airush materiaal.

Verder is de protoy het high tech board van Airush en heeft verder geen extra kras beschermings lagen aan de onderkant. Het board is echt voor performance gemaakt.
Wil je echt een robuust board moet je voor de X-pact gaan. Deze heeft dat wel.
Morris

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #18 Oktober 19, 2007, 00:19:13
edit2Rapporteer  
Postpapier van een advocaat lenen en een briefje schrijven zeg ik. Dit moet garantie zijn aangezien het board niet zo oud is.

Ga op je strepen staan!!
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #19 Oktober 19, 2007, 01:03:02
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je niet zoveel kan doen want ze hebben immers gelijk aangeboden om de onderkant opnieuw te lakken.

en

Hans heeft het board van een teamrider gekocht en niet bij een winkel of fox-sports.

Het enigste wat je kan doen denk ik,  is rechtstreeks kontakt opnemen met Airush. En hier is hij wel mee begonnen maar niet afgemaakt.

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #20 Oktober 19, 2007, 01:17:59
edit2Rapporteer  
Ik zou inderdaad ook contact opnemen met Airrush zelf!
Gewoon een boze brief schrijven met daarin ook het verhaal dat de dealer hem niet terug wil nemen!
Gewoon net zolang door zeuren totdat ze toegeven.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.