Testdag 2008 materiaal Zaterdag 3 november

aaron

Berichten: 3
November 03, 2007, 04:43:56
edit2Rapporteer  
Testdag 3 nov. Vrouwenpolder

Testdag 3 november Vrouwenpolder, 3 studenten van de Fontys sporthogeschool (alo) in tilburg organiseren i.s.m. Xwatersport een testdag van het 2008 materiaal. De testkites zijn F-one bandit, Best Waroo 2008, Advance kaiman, Takoon furia 2008. Mocht u deze producten willen testen dan kunt u naar Vrouwenpolder komen en deze kites zelf testen. Deze testdag fungeert een onderzoek naar Sporten.

Ik weet dat het kort dag is maar morgen windkracht 4 tot 5 aan zee dus als je zin en tijd hebt kom even langs op het strand bij vrouwenpolder en zoek even naar de Xwatersport vlaggen.

Vriendelijke groet en misschien tot morgen
Aaron Lexmond
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #1 November 03, 2007, 06:27:57
edit2Rapporteer  
lekker op tijd dames ThumpDown

half kitend nederland zit thuis omdat er geen wind is en de andere helft zit in scheveningen
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #2 November 03, 2007, 08:51:27
edit2Rapporteer  
lekker op tijd dames ThumpDown

half kitend nederland zit thuis omdat er geen wind is en de andere helft zit in scheveningen
Dus heb je al het testmateriaal voor jezelf  ThumpsUp
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #3 November 03, 2007, 10:54:55
edit2Rapporteer  

Deze testdag fungeert een onderzoek naar Sporten.
Aaron Lexmond

Beste Aaron,

misschien dat je speciaal voor mij bovenstaande zin iets duidelijker kunt formuleren....  Huh

Groet, micky

soulkiter

Geen avatar

Berichten: 106
Antwoord #4 November 03, 2007, 15:39:59
edit2Rapporteer  

Deze testdag fungeert een onderzoek naar Sporten.
Aaron Lexmond

Beste Aaron,

misschien dat je speciaal voor mij bovenstaande zin iets duidelijker kunt formuleren....  Huh

Groet, micky



denk gewoon dat die bedoelt dat de testdag in functie staat voor een onderzoek naar sporten vb kitesport in dit geval
hoeveel mensen enthousiast zijn, willen testen voor aankoop etc  ThumpsUp
aaron

Berichten: 3
Antwoord #5 November 04, 2007, 02:07:34
edit2Rapporteer  
Het was inderdaad geen superdag, aangezien het niet hard genoeg waaide om op het water te gaan. En over tijd van te voren kan je altijd zeuren en klagen maar het feit is dat je eigenlijk 1 a 2 dagen van te voren een goede voorspelling kan geven. Helaas heb ik de verkeerde gedaan. Maar treur niet lang en kom als het waait van de week alsnog de kites via  Xwatersport testen.

Check: www.xwatersport.com

Groeten Aaron
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #6 November 04, 2007, 04:24:16
edit2Rapporteer  
Wat zijn de tijden? En is de Nemesis ook aanwezig  Huh
Harm

Berichten: 865
Antwoord #7 November 04, 2007, 04:33:58
edit2Rapporteer  
@ mini-me we zetten de exacte tijden en locatie de dag er voor op www.xwatersport.com Nemi is nog even onzeker maar we verwachten deze dinsdag wel te hebben.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #8 November 04, 2007, 08:17:04
edit2Rapporteer  



Geef ze een beetje krediet, de wind is onvoorspelbaar en iets organiseren is altijd beter dan nix..ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.