Ski / snowboard muziek

Fré

Berichten: 393
November 30, 2007, 22:37:27
edit2Rapporteer  
Guys, zit op't verkeerde forum hiervoor natuurlijk, maaaaar...
Welke muziek zouden jullie opzetten voor TIJDENS 't skiën?
Koptelefoon, mp3spelerke en gaan...

Iemand voorstellen?
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #1 November 30, 2007, 22:44:03
edit2Rapporteer  
Ligt totaal aan je eigen smaak.. maar het antwoord is GEEN! wat voor domme zak zet muziek op op de piste?? in de halfpipe.. prima... val je weinig mensen lastig.. maar op de piste...
Er is niets voor niets zolang gezeik geweest tegen die kinderhelmpjes... die hoorden ook totaal niets.. tegenwoordig zijn de helmpjes wel goed en horen ze ook goed..

Je moet mensen achter je kunnen horen, als er iets is, als er iets gebeurd... Muziek op je bakkes is leuk voor in de lift of in de halfpipe, evt funpark.. maar je moet alles kunnen horen om je heen, zowel voor je eigen gevaar als voor anderen..
posty

Berichten: 2454
Antwoord #2 November 30, 2007, 22:54:34
edit2Rapporteer  
cypress hill, beastie boys...
F*ck Gravity

Berichten: 192
Antwoord #3 November 30, 2007, 23:37:15
edit2Rapporteer  
Snowboarden doe je natuurlijk met Guano apes, Lord of the boards !!!
crahsdummie
Gast
Antwoord #4 November 30, 2007, 23:41:56
edit2Rapporteer  
ben t met themplar eens GEEN
heb er paar keer ongeluk mee zien gebeuren omdat iemand niks hoorde

boardbas

Berichten: 80
Antwoord #5 November 30, 2007, 23:45:32
edit2Rapporteer  
Voor dat je je appartement uitkomt, Greenday!!!!
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #6 November 30, 2007, 23:48:22
edit2Rapporteer  
punkrock  Joepie
Luister het normaal gesproken nooit meer, en je moet er een beetje van houden
maar op weg naar de kite spot of op wintersport is het geniaal!
Ignite | Pennywise | Lagwagon  | antiflag | AFI | Bad Religion  enz enz

Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #7 December 01, 2007, 00:04:59
edit2Rapporteer  
muziek is gevaarlijk als het druk is!

als het rustig is en je wilt hard knallen:

rise against!
Mundaka

Berichten: 42
Antwoord #8 December 01, 2007, 00:09:36
edit2Rapporteer  
Ik ben het eens met Lorenz, groepen zoals NOFX, Millencolin, en No Use For a Name zijn nog steeds mijn favorieten. Ik snowboarde altijd met muziek, en dan nog met van die op maat gemaakte in-ears, die tegenwoordig veel bij live concerten gebruikt worden. Die sluiten de gehoorgang volledig af. Ik heb nooit problemen gehad met ongelukken, je moet gewoon altijd uit je doppen kijken.

Het geeft je wel een superieur gevoel, als je de gehoorgang afschermd, ben je meteen je gevoel voor versnelling kwijt, dus peer je super-hard naar beneden en heb je nog het gevoel dat je stil staat. En je grens wordt ook meteen drie meter hoger gelegd.

Succes, be safe...
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #9 December 01, 2007, 00:14:24
edit2Rapporteer  
Gaat er niet om of het druk is of niet... tis gewoon weg dom als je het doet. (neemt niet weg dat het wel lekker kan zijn muziekje op.. maar vind dat je moet luisteren wat je leuk vind.. ken gasten in de halfpipe die staan te stuiteren op gabber... ) Voor in de halfpipe is dat prima, misschien in het funpark.. afhankelijk met wat je doet..

Een pistenbully, een snowmobile, een ongelukkige beginner, en hele goede skier... etc etc... je hoort ze niet meer aankomen. En als dat van achteren is (de skier dan) kun je het vergeten, maar van voren een heuveltje en je land in een pistenbully.. is wel vaker voorgekomen.
Het is gewoon weg dom . en daarom niet doen...  degenen die et wel doen... Hals und bein bruch..

Off-piste kan ik het me beter voorstellen, al zit je dan met dat je op je vrienden moet letten, en zij op jou.. en een helllup!!! hoor je dan ook niet meer. Want uiteraard ga je NOOIT alleen offpiste.

@ mundaka... tis en blijft dom.. jij hebt geen ogen in de achterkant van je hoofd... ben het verder met je eens kwa effect.. absoluut.. maar zolang je te maken hebt met een hoop stuntels op de piste... en mensen die veel beter en sneller zijn... en het feit dat je misschien 2 weken per jaar daar zit... je bent een gevaar op dat moment.

kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #10 December 01, 2007, 00:17:04
edit2Rapporteer  
vind het niks muziek op me oren tijdens het boarden!!

VInd het heerlijk als die wind hoort in je oren van de snelheid. In de lift is het wel heel erg chill die muziek.
kitewouter

Berichten: 375
Antwoord #11 December 01, 2007, 00:43:17
edit2Rapporteer  
prodigy, guano apes, pearl jam, satellite party, kings of leon, incubus, the killers, the strokes.. en voor in de lift.. Enya remixjess!
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #12 December 01, 2007, 00:55:04
edit2Rapporteer  
Geen

Berichten: 559
Antwoord #13 December 01, 2007, 04:09:48
edit2Rapporteer  
Ik vind muziek op de piste wel rilekst, dei germans ListenToMe hoor je toch niet aankomen die bleren ook niet die gaan gewoon ineenkeer over je heen, maar in de lift is het quality time met schone heidi's he Kiss
Vin

Berichten: 28
Antwoord #14 December 01, 2007, 05:43:16
edit2Rapporteer  
RATM!
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #15 December 01, 2007, 15:10:56
edit2Rapporteer  
goldfinger , mad caddies
kitaholic

Berichten: 486
Antwoord #16 December 01, 2007, 16:05:14
edit2Rapporteer  
machine head, lijkt me duidelijk.

Maar als ik ooit omver geboard wordt door een mongool met een koptelefoon op z'n kop gaat ie zo het ravijn in (niet alleen de mp3 speler, ook degene die em op heeft)  schater
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #17 December 01, 2007, 17:48:45
edit2Rapporteer  
ik vind het zonder muziek al chill genoeg skiën!
maar in de lift of onder weg naar de lift: punk rock
ben het helemaal met kitertjuh eens
leeany

Berichten: 844
Antwoord #18 December 01, 2007, 17:58:43
edit2Rapporteer  
hardstyle zou ik zeggen ThumpsUp

maja, greenday, sum 41 ofzo, blink 182 Grin
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #19 December 01, 2007, 18:55:28
edit2Rapporteer  
@ mundaka... tis en blijft dom.. jij hebt geen ogen in de achterkant van je hoofd... ben het verder met je eens kwa effect.. absoluut.. maar zolang je te maken hebt met een hoop stuntels op de piste... en mensen die veel beter en sneller zijn... en het feit dat je misschien 2 weken per jaar daar zit... je bent een gevaar op dat moment.

officieel gezien moet het " verkeer" wat achterop komt op jou letten. En jij dus weer op degene voor jouw!
dat neemt niet weg dat het gevaarlijk is maar dat geldt ook voor auto's, fietsen en brommers enzo.

heb jij op de fiets nooit je muziek in?
BTW er zit toch ook een volume knop op? kan je hem ook wat zachter zetten dat je beide hoort.. scheelt een boel..
Myzrael
Gast
Antwoord #20 December 01, 2007, 19:00:32
edit2Rapporteer  
@ mundaka... tis en blijft dom.. jij hebt geen ogen in de achterkant van je hoofd... ben het verder met je eens kwa effect.. absoluut.. maar zolang je te maken hebt met een hoop stuntels op de piste... en mensen die veel beter en sneller zijn... en het feit dat je misschien 2 weken per jaar daar zit... je bent een gevaar op dat moment.

officieel gezien moet het " verkeer" wat achterop komt op jou letten. En jij dus weer op degene voor jouw!
dat neemt niet weg dat het gevaarlijk is maar dat geldt ook voor auto's, fietsen en brommers enzo.

heb jij op de fiets nooit je muziek in?
BTW er zit toch ook een volume knop op? kan je hem ook wat zachter zetten dat je beide hoort.. scheelt een boel..

Al zet je het zachter, dat zal niet echt werken. Zodra je muziek luistert ben je op je ogen aangewezen. Zachter zetten is een soort vals gevoel van zekerheid want je hoort echt maar weinig terwijl je niet extra gaat opletten waarschijnlijk. Al gebruik ik wel een open koptelefoon op de fiets i.v.m toeters. Ikzelf luister ook muziek op de fiets en heb nooit problemen, maar ik woon in Almere waar je fijn over het fietspad kan overal en dus geen last van andere weggebruikers hebt behalve brommertjes. Een fietspad is behoorlijk 2d. Ze kunnen van links of rechts komen en als je rechts rijdt, dan kunnen ze hoogstens van links komen of je omver rijden. Dus het is alleen extra opletten met inhalen maarja , dan moet je toch al kijken.
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #21 December 01, 2007, 19:07:28
edit2Rapporteer  
@ mundaka... tis en blijft dom.. jij hebt geen ogen in de achterkant van je hoofd... ben het verder met je eens kwa effect.. absoluut.. maar zolang je te maken hebt met een hoop stuntels op de piste... en mensen die veel beter en sneller zijn... en het feit dat je misschien 2 weken per jaar daar zit... je bent een gevaar op dat moment.

officieel gezien moet het " verkeer" wat achterop komt op jou letten. En jij dus weer op degene voor jouw!
dat neemt niet weg dat het gevaarlijk is maar dat geldt ook voor auto's, fietsen en brommers enzo.

heb jij op de fiets nooit je muziek in?
BTW er zit toch ook een volume knop op? kan je hem ook wat zachter zetten dat je beide hoort.. scheelt een boel..

Al zet je het zachter, dat zal niet echt werken. Zodra je muziek luistert ben je op je ogen aangewezen. Zachter zetten is een soort vals gevoel van zekerheid want je hoort echt maar weinig terwijl je niet extra gaat opletten waarschijnlijk. Al gebruik ik wel een open koptelefoon op de fiets i.v.m toeters. Ikzelf luister ook muziek op de fiets en heb nooit problemen, maar ik woon in Almere waar je fijn over het fietspad kan overal en dus geen last van andere weggebruikers hebt behalve brommertjes. Een fietspad is behoorlijk 2d. Ze kunnen van links of rechts komen en als je rechts rijdt, dan kunnen ze hoogstens van links komen of je omver rijden. Dus het is alleen extra opletten met inhalen maarja , dan moet je toch al kijken.

en wat is dat dan anders dan een piste? ik bedoel daar komt ook niet eens verkeer van boven je...
ik wil dit niet goed praten want ik hebh geen muziek op als ik board maar ik denk dat het niet veel gevaarlijker is als op de fiets. en ik woon in rotterdam. daar zijn er volgends miij geen verkeersregels meer en doet iedereen wat hij of zij zelf wilt.

Joystick

Berichten: 251
Antwoord #22 December 01, 2007, 19:07:59
edit2Rapporteer  
Gewoon lekker genieten van muziek voor je de piste op gaat, maar op de piste geen muziek!
Denk niet alleen aan veiligheid voor jezelf maar ook aan die van anderen.
Dus neem je verantwoordelijkheid!

Denk je dat skieen zonder muziek saai is? Dan moet je gaan boarden!!!  Grin Joepie

p.s. ga je niet samen met een paar gezellige vrienden waar je lol mee kan hebben?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #23 December 01, 2007, 22:06:09
edit2Rapporteer  
Op de piste heb je al je zintuigen nodig om klappers te vermijden. Ook achter je kunnen ze je overhoop boarden...

...ene, ik dacht dat skien voor mietjes was?  loser
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #24 December 01, 2007, 23:02:42
edit2Rapporteer  
Pfff.. sorry hoor
Maar ik heb JAREN zonder muziek geskied en geboard.
Vorig jaar voor het eerst MET muziek, tuurlijk is het wel iets tricky'er, maar het wordt beetje overdreven.
Ben het ermee eens dat je zonder muziek veiliger bezig bent, maar zolang je je muziek niet achtelijk hard opzet is het gewoon veilig.
Lekker naar Röykssop, Marc Benjamin (nope is dope), Gregor Salto, Blink, These Green Eyes, Anouk, Don Diablo.. en andere gekke shit luisteren
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.