Kitespot Scheveningen....

CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #900 Juli 29, 2009, 21:37:36
edit2Rapporteer  
I'll be there.....

Zal 2 uur pleite gaan van de zaak, half 3 op het strand. Laat maar ff weten wat het is.

Slaap lekker poepies..
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #901 Juli 30, 2009, 22:56:58
edit2Rapporteer  
zo gasten was weer lekker daggie af en toe wel retevlaggerig,maar we hebben weer af en toe een hoogte record gehaald,morgen naar belgie hopelijk ook af en toe  daar nog ff beulen en misschien terug komen met echte loops ipv erikloopies Wink Grin
hebben jullie nog lang door gevaren dan bikkels,ik had het tekoud en had geen kl*te zin meer,nog ff blijven kijken maar jullie weer ver downwind.
zie jullie volgende week weer ThumpsUp
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #902 Augustus 01, 2009, 13:33:12
edit2Rapporteer  
het was echt kapot lekker, superrrr relaxte golfjes en volle power. Toen pussie eric zn lange pakje en zn 7entje had gepak (haha  (vrienden_kitesmiley)a0t nog ff met de 9e gegaan iedereen ging echt ziek hoog... was wel gesloopt de dag erna...

Wel raar weer btw, warme lucht, koude lucht, warme lucht.. En eric die op het laatst ineens vrolijk langs de kust cruiste omdat de wind een kwart slag gedraait was... Goeie vakantie man
NorthVegas

Berichten: 161
Antwoord #903 Augustus 07, 2009, 20:57:37
edit2Rapporteer  
wat een heerlijke onverwachte sessie gehad.. was echt super...
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #904 Augustus 11, 2009, 16:22:19
edit2Rapporteer  
morgen in de ochtend meeste kans op wind,nog iemand morgen vroeg niet te vroeg op scheef om lekker te kunnen knallen ThumpsUp
ik denk aan een uur of 10
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #905 Augustus 11, 2009, 16:46:06
edit2Rapporteer  
Ik moet om 10 uur weer thuis zijn, met het krieken van de dag sta ik op het water. Hoop er rond 7:30 te zijn, kan ik de koffie aanzetten voor John. :-)
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #906 Augustus 11, 2009, 17:28:57
edit2Rapporteer  
half 8 ga ik niet trekken heb immers vakantie....
hopen dat morgen me keelpleuris weg is wat ik gister denk metr wakeboarden heb opgelopen...
maar als de wind inkakt in de middag ben ik ner wel vroeg maar dan uur of 10 kan jij mijn kite oplaten en die van pak ik dan alleen andersom is makkelijker ThumpsUp
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #907 Augustus 27, 2009, 19:51:55
edit2Rapporteer  
Hallo levenloos topic!

Voor de gene die morgen ook gaan kiten, tot morgen!! Het wordt volgens mij een top dag!
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #908 Augustus 27, 2009, 21:05:56
edit2Rapporteer  
Ben er morgen de hele dag.

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #909 Augustus 29, 2009, 19:42:55
edit2Rapporteer  
Weer een mooie dag op scheef geweest en voor de zoveelste keer een of andere Naish kiter uit het water gevist.

En voor Nielzzzzzzzzzzz was het een mindere dag. Hij heeft wel heel veel Flex in zijn boardje gekregen.  Die boardjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Nobile, Airrush allemaal gaan ze kapot. Ben ik blij met m'n Lunacy

Nu hopen dat Chrizzzz snel terug is van vakantie kan die Nielzzzz vervangen. ha ha ha.


HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #910 Augustus 29, 2009, 20:22:24
edit2Rapporteer  
Het was een top dag. Eerst met de 10 Guerilla. 20+ knp.
Een paar heren in het water. die niet konden zwemmen, opgevist.

Daarna een meisje (Barbara) waarschijnlijk een gebroken voet.
Spullen naar JTS toe krijgen.

Toen de Synergy (15 m) opgelaten.
Maar met de fanatic skyrider is het voor mij moeilijk om hoogte te lopen.
Misschien heeft iemand een gouden tip voor me.

Een paar keer heerlijk in de klotsbak gekomen.
Andere kites blijven ook niet staan. veel gebroken lijnen gezien, Naar mijn weten iedereen weer gewoon op het strand aan gekomen.

Grtz Frank
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #911 Augustus 29, 2009, 20:44:41
edit2Rapporteer  
onder die 1 of andere naishkiter zal ik mezelf maar verstaan.
ja lekker daggie,eerst denken dat ik me harnas thuis was vergeten,balend op scheveningen.
bleek dat ik m gister was vergeten dus lag die nog gewoon op scheveningen. Huh
de vinder nog bedankt trouwens. ThumpsUp
na een tijdje lekker gevaren te hebben en eindelijk het loopen onder de knie gekregen(ook al was het zachte wind) eerst lekker gecrasht en een lekker zwempartijtje gehad,waarin ik tijdens het zwemmen weer die 5e lijn flink vervloekt heb.
daarna weer lekker varen blijkt me board zeer veel flex te vertonen,vaart wel lekker in choppy water,en glijd lekker mee op de golf. Grin
nu maar hopen dat mario zijn 24 garantie service waar kan maken,zoals op zijn site staat,want volgend weekend misschien downwinderen Joepie
al met al een topdaggie zo en nu lekker biertje drinken  (bazuin_kitesmiley)PROOST
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #912 Augustus 31, 2009, 18:02:46
edit2Rapporteer  
nou poppetjes, ik ben er weer na 2 weken meer drank dan wind gezien te hebben...  Goed bezig niels, tijd voor een nieuw boardje dus... Wat krijg je?

Beter snel het water op maar gaat eerst nu ff de baan op

Proost nielsm hoop dat die gesmaakt heeft
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #913 Augustus 31, 2009, 20:41:54
edit2Rapporteer  
lagge dat je weer terug ben want wil niet te hard zeggen maar die ouwe vleespet kan je hoop plezier mee hebben,maar dat kiten is zo een laag nivo Grin
moet zeggen ze loops worden wel stukken beter......
maar ik deed vrijdag met een kleine storm ff een dikke backroll over een golf daar heb die nu nog natte dromen van Roll Eyes
me biertje smaakt ook goed,altijd wel eigelijk ThumpsUp
ja ik heb de 2008 protoy nu zijn de 2009 ook al helemaal op dus misschien de 2010 met een kleine bijbetaling had mario het over.
ik zat ook nog te denken om dan voor de fs pro te gaan maar dan ga je meteen weer een stuk stugger varen omdat het freestyle is en me knieen vonden dat bij me 666 ook niet zo heel lief Huh
dus ff deze week afwachten,en als zaterdag de downwinder door gaat ga ik denk gewoon op me wakeboard hoeft toch niet echt hoogte lopen als goed is.
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #914 September 09, 2009, 10:56:25
edit2Rapporteer  
Dudes!

Terug vanuit Maroc. Daar waaide het pas ziek Wink.
Maaree vandaag (nu) waait het ook.. Hopelijk vanavond ook nog!
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #915 September 09, 2009, 19:07:02
edit2Rapporteer  
Helaas vandaag de mooie wind gemist, maar had thuis werk te doen.

Morgen hoop ik weer van de partij te zijn
.
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #916 September 17, 2009, 13:45:11
edit2Rapporteer  
Dudes,

Wat is het rustig in het Scheef-topic!

Als het waait staat het gehele strand vol. Maar niet veel informatie op het topic..!
Erik, Niels en Chris, nog steeds hard aan het oefenen aan de kabel baan?

Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #917 September 17, 2009, 15:02:07
edit2Rapporteer  

Iemand die informatie over het volgende kan geven. Ik las namelijk dat er bij Scheveningen het Jumpteam zit, moet je hier lid worden of is de spot zelf vrij om te varen voor iedere kiter?
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #918 September 19, 2009, 11:57:41
edit2Rapporteer  
jo koentje...

ja hetb is erg stil hier,al die stoeren verhalen en op water komt niks van terecht Grin

kyl de club gaat alweer bijna weg,volgende week afbouwen.
als je lid word mag je overal van gebruik maken,maar volgens mij mag je als geen lid ook gewoon water op.er zijn er genoeg geen lid volgens mij,maar voor de gezelligheid,is lid zijn leuker.
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #919 September 19, 2009, 16:02:56
edit2Rapporteer  

Okay thanks. Denk dat ik nog wel is op Scheveningen kom kijken. Misschien dat ik volgend jaar overweeg lid te worden, maar ik vaar overal en nergens tot nu toe, dus zal dan eventjes kijken of het wel echt nuttig voor mij is.
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #920 September 22, 2009, 00:57:23
edit2Rapporteer  
Zijn er nog mensen die vandaag (dinsdag 22 sep) een sessie komen doen?

Ik ben er denk ik rond een uur of 10:30....
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #921 September 22, 2009, 09:50:57
edit2Rapporteer  
Ja hoor,

Jorrit staat er al om 10.30. Ga eens serieus werken Wink!
Maaree dude, wellicht zie ik je vanmiddag. Ik wordt om 3 uur los gelaten!

3 Banjo's met stoere verhalen en weinig kite-actie.. Komen jullie ook?
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #922 September 23, 2009, 21:19:33
edit2Rapporteer  
tuurlijk zijn we geweest naja twee banjos dan er was wel een andere bimbo die er een actie van maakte om kites nat te maken Grin en m dan nog afzeiken ook tssss Wink
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #923 September 24, 2009, 13:22:56
edit2Rapporteer  
NIELS!!

Whaha. echt, super bedankt man! Even je kite door de was straat! Zo ben ik dan ook wel weer, lenen & schoonmaken!

Nee, zonder dollen, ben blij dat ik er even aan kon hangen. Ik weet gewoon niet wat ik moet bestellen .
Maar ik blijf komende tijd gewoon testen/proberen!

P.s. Erik. Mocht je er niet uitkomen. Wellicht heb ik over een week of twee wel een optie/manier voor je..

Waar blijft nu de wind?
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #924 September 26, 2009, 17:24:25
edit2Rapporteer  
NIELS!!

Whaha. echt, super bedankt man! Even je kite door de was straat! Zo ben ik dan ook wel weer, lenen & schoonmaken!

Nee, zonder dollen, ben blij dat ik er even aan kon hangen. Ik weet gewoon niet wat ik moet bestellen .
Maar ik blijf komende tijd gewoon testen/proberen!

P.s. Erik. Mocht je er niet uitkomen. Wellicht heb ik over een week of twee wel een optie/manier voor je..

Waar blijft nu de wind?

Was een leuk dagje. Heb wel weer moeten zwemmen vanwege m'n geknutselde bar..

En @koen-fjeee wordt het de Slingshot of de torch? en het is niet gelukt, dus ik houd me aanbevolen voor een optie van je.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.