Kitespot Scheveningen....

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1075 Februari 26, 2010, 21:39:55
edit2Rapporteer  
verdorie, en ik kon niet... Kwam op de zaak en hoorde dat ik alleen was vandaag ... zucht..

Naja, morgen 2x zo hard beulen als jullie al bekaf zijn Smiley Eric, is weer beter en staat morgen het liefst nog op het water als het nog net donker is. Dan is het laag water en is de wind beter. Ik sta net na het donker op het water, rond een uurtje of elf denk. Dan verdwijnt het donker en kan ikzelf het licht weer een beetje verdragen ghehe

Ik ben benieuwd, maar ik zal voor de zekerheid een mutsje opzetten voordat ik je verblind en je alsnog bedenkt om het water op gaan.

Voorspellingen zien er trouwens goed uit. Alleen nu nog de water temp.. 
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #1076 Februari 27, 2010, 08:31:54
edit2Rapporteer  
zo ik ben wakker,me wekker is afgegaan(,het heeft 2 armen 2 benen en is bijna een jaar oud!
me nieuwe wekkerr Grin)

ben uur of 10 op sluf
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1077 Maart 01, 2010, 13:14:02
edit2Rapporteer  
De stekker er uit trekken heeft geen zin... Maar wekkers kun je toch ook uitslaan? .

Hoe was het op de Sluf? Vroeg in het het weekend eruit is zo'n drama... Ben nog even op Scheef wezen kijken, maar aflandige en te weinig wind... Wel enorm veel golfsurfers!
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1078 Maart 01, 2010, 19:18:46
edit2Rapporteer  
Ik begin al warm te draaien voor vrijdag. Zou toch mooi zijn als we kunnen.

@koen zie je PB.
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1079 Maart 02, 2010, 14:05:33
edit2Rapporteer  
Niels, Chris, Erik...!

Let een beetje op de wind en hou me op de hoogte van mooie kite-sessies!

Want.... ik vertrek a.s. vrijdag naar Les Deux Alpes om daar nog twee-drie maanden nog te werken en volgas snowboarden!  YeSS

Tot in mei... (klinkt dat gek hardop )
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1080 Maart 02, 2010, 15:33:06
edit2Rapporteer  
Niels, Chris, Erik...!

Let een beetje op de wind en hou me op de hoogte van mooie kite-sessies!

Want.... ik vertrek a.s. vrijdag naar Les Deux Alpes om daar nog twee-drie maanden nog te werken en volgas snowboarden!  YeSS

Tot in mei... (klinkt dat gek hardop )

Pffff wat heb jij toch een lekker leven Nielzz Chrizz en ik, ja zelf ik als ambtenaar maar werken.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #1081 Maart 02, 2010, 21:44:39
edit2Rapporteer  
oke lache man... ik ben daar 3 jaar geleden geweest mooi groot gebied kwa uitgaan heb je daar een heel nederlands gebied en een saai frans gebied....
succes daar gast
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #1082 Maart 08, 2010, 22:44:41
edit2Rapporteer  
egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we comeegypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come,egypte here we come
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #1083 Maart 08, 2010, 22:45:06
edit2Rapporteer  
iets te vrolijk ?
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1084 Maart 10, 2010, 21:24:05
edit2Rapporteer  
iets te vrolijk ?

Wel een beetje overdreven, maar je komt wel aardig in de beurt.

Zit je wel 3 dagen extra met mij opgescheept. Ehhh kunnen we alvast de wind opmaken voordat de rest komt.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #1085 Maart 10, 2010, 21:36:02
edit2Rapporteer  
oja dus stank voor dank weer,ik alle regelen goed hotel een tweepersoonsbed en dan zoiets terug krijgen
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #1086 Maart 11, 2010, 20:31:32
edit2Rapporteer  
jou portie komt wel Niels, reserveer wel een kameel voor je! Weer eens wat anders...

Maar van t weekend ook weer lekker zo te zien Smiley
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #1087 Maart 16, 2010, 21:06:53
edit2Rapporteer  
Vrijdag nog?? Gaat ik proberen eerder weg te gaan. Want zaterdag heb ik een vrijgezellen feest.... zucht

Het wordt 5bft en ZW Smiley, en de pannekoeken zijn weer beschikbaar op scheef
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #1088 Maart 16, 2010, 22:24:59
edit2Rapporteer  
niks vrijdag moet ik weer voor dat plakplaatje tijd dat die keer klaar is niksding,had voor dt geld ook nieuwe kite kennen kopen.......ach ja

hoop morgen op wind zw dan ben ik 4 uur op scheef
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1089 Maart 16, 2010, 23:07:48
edit2Rapporteer  
gaat de cam van puks cafe het ook weer eens doen
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1090 Maart 18, 2010, 23:44:23
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ik morgenochtend even een sessie ga doen. Zijn er nog meer dauwtrappers mogenochtend (vrijdag 19 maart)?  Joepie Joepie
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #1091 Maart 18, 2010, 23:52:30
edit2Rapporteer  
Hee Jorrit,

ik kan er pas om 11.45 zijn....eerst een afspraak.
Mocht er tegen die tijd nog wind staan dan ben ik van de partij.
sann

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #1092 Maart 18, 2010, 23:58:03
edit2Rapporteer  
ik wil morgenochtend wel knallen maar heb geen auto! iemand die vanaf utrecht ergens gaat?
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1093 Maart 19, 2010, 08:53:04
edit2Rapporteer  
Sann, pak gewoon de trein! (de trein is Ook niet alles, ik weet het).

Ik ga in ieder geval nu even ontbijten en dan ben ik om 9:00 op het water! Zou leuk zijn als er nog meer komen!
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1094 Maart 23, 2010, 21:13:10
edit2Rapporteer  
Gaan er nog mensen vanuit France? Dan wil ik wel meerijden =).

Bijna 3 goede weken gehad. Deze week is het te warm, wordt slushpuppy boarden ondertussen Wink.
Einde van de week komt er hopelijk verse sneeuw, anders wordt het een saaie maand!!

@ Jorrit; Hoe was het??
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1095 Maart 25, 2010, 11:19:31
edit2Rapporteer  
@ Koen, het was wel ok. Niet echt veel power maar het was kitebaar.

Ik wil vandaag eigenlijk ook even gaan kiten maar kheb geen vervoer naar de Slufter. Zijn er nog mensen die vandaag richting de Slufter gaan rijden?
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #1096 Maart 25, 2010, 22:30:00
edit2Rapporteer  
coentje,

alles lekker daar dus, ondertussen al backflips etc etc... Of gewoon keihard aan het snowkiten. Beter slushpuppy boarden dan nix doen hier. Echt slechte wind Sad...

JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1097 Maart 27, 2010, 11:38:11
edit2Rapporteer  
Hé Koen! Zit je nog steeds in France? zo niet....vanavond feestje bij de Spot!
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #1098 Maart 28, 2010, 21:15:31
edit2Rapporteer  
zooo hehe vandaag eindelijk me eerste goede sessie gehad,dat er nog vele mogen volgen ThumpsUp
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #1099 Maart 28, 2010, 21:56:42
edit2Rapporteer  
ja, kan leuke dingen doen van de gespaarde airmiles van vandaag... Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.