Kitespot Scheveningen....

koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1200 November 05, 2010, 11:41:22
edit2Rapporteer  
Erik!

Ja, ze was nog op tijd. Anders hadden we meteen een familie-scheiding haha! Jammer dat ik zo snel weg moest, ben wel benieuwd naar de verschillen van de kites. Ik probeer mijn setje te slijten, maar ik ben bang dat dat nog wel een tijdje kan duren...

Niels, je had een 6-je op?

Gisteren voelde ik me echt weer een beginner. Of dat ik met een Ferrari door de binnenstad reed... Elke keer board kwijt e.d.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1201 November 06, 2010, 14:41:24
edit2Rapporteer  
Ja nietlzz was met z'n 6je bezig en zelf hij moest regelmatig zwemmen. Hij popte er wel geweldige backrolls uit om jaloers van te worden.

Ik zag op internet inderdaad je hele set staan. Hopen dat je ze snel verkoopt.

Van mij mag de wind wel weer draaien naar het westen. Oosten wind van de week wordt niks
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1202 November 08, 2010, 14:22:12
edit2Rapporteer  
Erik,

Vanaf woensdag is de wind weer uit het Westen. Geeft me de tijd om de fysio en fitness te bezoeken Wink.
Maar met de set gaat het niet goed, wordt een jaartje doorvaren, totdat seizoen/verkoop aantrekt!

JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1203 November 11, 2010, 21:28:29
edit2Rapporteer  
Guys, wie gaat er morgen mee knallen op Scheef?

Ik ben van plan tussen mijn werk een paar uurtjes te gaan maar met meer is gezelliger en veiliger.  Stuur me ff een PM als je gaat...
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #1204 November 11, 2010, 21:46:32
edit2Rapporteer  
jas hoorr ben van plan ond 1 uur op scheef te zijn,denk dat dat er wel dikke bakken staan dus lekker rammen
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1205 November 12, 2010, 02:03:13
edit2Rapporteer  
jas hoorr ben van plan ond 1 uur op scheef te zijn,denk dat dat er wel dikke bakken staan dus lekker rammen

Yes cool! Dus ik ben niet alleen. Ik zie je morgen dan waarschijnlijk wel. Ik denk er ook zo rond die tijd ben of misschien om 12u al.
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1206 November 12, 2010, 13:16:07
edit2Rapporteer  
Bikkels....!

Ik wacht wel tot een uur of 3...!
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1207 November 12, 2010, 20:20:48
edit2Rapporteer  
Was weer eens lekker vandaag. Wel hoge bakken kwamen binnen rollen. Ben zelf af en toe flink gespoeld. Heb er nog eentje uit het water getrokken. Hij was behoorlijk vermoeit. Er was iets misgegaan wat weet ik niet precies, maar een surfer heeft de kite uit het water gehaald.

Nielzzzz en Chrizzz hebben ook nog in de golven gedobberd en door de afnemende wind vanaf de pier moeten terug lopen. Dus een downwinder met een maraton. Die gasten doen wat om op conditie te blijven.

PS Koen je was laat? Waar stond je mee op het water, 7entje? Ik heb je hulpje niet gezien. Moest je het nu alleen riemen?


koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1208 November 16, 2010, 11:47:46
edit2Rapporteer  
Erik!

Helaas moest ik nog 200 brieven vouwen. Wat een werk heb ik Sad. Maar het geld moet ook worden verdiend om zometeen in ZuidAfrika te kunnen rondhangen.

Ik had overigens niet genoeg power in mijn 7 om hoogte te houden, jij wel zo te zien met 'dat andere merk' haha. Plus ik had inderdaag geen hulp die even mijn board kon tillen...
Ik heb nog even Chris en Niels gepraat, want Erik, jij moest natuurlijk snel naar huis Wink. Hoe gaat het btw met je dry-suit, geen problemen mee?!

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1209 November 17, 2010, 21:05:38
edit2Rapporteer  
Met het drysuit gaat het prima. Bij mij ging het ook nog net aan met mijn 7tje. Achteraf klopt het ook want de wind was helemaal ingekakt, wel een leuke dag gehad. Vond het wel spannend met ze zwempartijen van Chrizz en Nielzz, maar zij hadden ook niet veel power met hun 6jes. Tja moest snel naar huis. 's avonds wilde ik nog gaan trainen bij de zwemclub.

Jammer dat het deze week niet zo veel waait, wel afgelopen zondag nog een te gekke sessie gehad op Rock. We stonden met 7 man op het water en het was laag tij wat wil je nog meer.

Al geluk met het verkopen van je kites.
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1210 November 18, 2010, 10:13:21
edit2Rapporteer  
Helaas niet Sad

Wil een 7+10m kopen. Nu nog maar een jaar wachten....
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1211 November 19, 2010, 15:30:11
edit2Rapporteer  
Helaas niet Sad

Wil een 7+10m kopen. Nu nog maar een jaar wachten....


Welk merk?
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #1212 November 28, 2010, 16:03:38
edit2Rapporteer  
Als ze nog ff doorspuiten kenne we  Jezus na doen. schater

Dan lopen we in een ruk door naar Engeland, voor je je kite kan oplaten.

NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #1213 November 29, 2010, 22:27:13
edit2Rapporteer  
dat inderdaad was gister f op strand maar is echt weer mega breed  en de kust lijn is ook heel raar.
ik blijf het een bodemloze put vinden
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1214 December 01, 2010, 21:16:32
edit2Rapporteer  
De wind gaat draaien. Heel misschien vrijdag middag en anders zaterdag.

Zijn er nog liefhebbers??????????
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1215 December 09, 2010, 19:34:17
edit2Rapporteer  
Was vandaag weer eens lekker. vanaf 3 tot donker lekker met z'n tweeen de gehele zee voor ons zelf op af en toe een verdwaalde golfsurfer na.

Jammer dat het pal aanlandig was, want er stonden echt hoge bakken. Wel even wennen met handschoentjes en mutsje op maar had de sessie voor geen geld willen missen.
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #1216 December 11, 2010, 01:29:48
edit2Rapporteer  
Erik bij welke zwemclub train je?
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #1217 December 12, 2010, 17:44:22
edit2Rapporteer  
heerlijk1,5 uur op scheef geweest.
één persoon zijn kite op het havenhoofd (gescheurd)
Tweede persoon (Abel = ter Heide) van het havenhoofd gehaald.
lekkere sessie na 2 maanden.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1218 December 12, 2010, 20:00:58
edit2Rapporteer  
Erik bij welke zwemclub train je?

Z.V. de Gelenberg in Druten

Iemand op het havenhoofd? Hoe is dat dan gebeurd en hoe hebben ze h'm eraf gehaald? Ik hoop dat ie niets heeft. lijken me scherpe stenen en in deze kou.

Ik kon vandaag helaas niet, moest klussen en wist ook niet dat het nog zo lang zou doorwaaien. Wel jammer. Ik gok op donderdag. Hopen dat het dan weer lekker blaast.
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #1219 December 12, 2010, 20:16:29
edit2Rapporteer  
Druten is een klere eind zwemmen!  schater

17 jarige jongen (Abel) raakte zijn board kwijt. Zijn board ging om het havenhoofd heen de haven in.
Abel  dreef richting het haven hoofd en kon door de eb stroming niet meer weg komen.

Abel hield zijn hoofd koel en liet zich, met behulp van zijn kite, netjes op de blokken gekomen.
Maar ja als er dan niemand op het havenhoofd een kite kan aanpakken, zit je als nog vast.
Deze oude man moest 800 meter sprinten, (ik wist niet hoe zijn situatie  was) om bij hem te komen.
Door goede samenwerking en aansturen van pasanten konden we Abel helpen.

Alleen moest de vader van Abel nog even het board halen op het zuider havenhoofd.
Ik hoop dat hij zijn boardje terug heeft.

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1220 December 12, 2010, 20:24:57
edit2Rapporteer  
Pfff wat een verhaal. Gelukkig dat het allemaal goed is gekomen en hopen dat ie het boardje terug gevonden heeft.
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1221 December 13, 2010, 09:59:38
edit2Rapporteer  
Lekker zwemmen! Met zulke kou zijn er ook weinig mensen om je te kunnen helpen.

Zelf heb ik in een 6 dagen 4 dagen gevaren... Hoe lekker is dat. De zee is vet koud, maar overdag is het vet lekker warm. (Heerlijke jaloers maken).

De groeten vanuit Zuid-Afrika!
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #1222 December 13, 2010, 10:01:08
edit2Rapporteer  
dat inderdaad was gister f op strand maar is echt weer mega breed  en de kust lijn is ook heel raar.
ik blijf het een bodemloze put vinden

Is het ook. Drama kust opspuitingen!
Heb jij mijn sms-je nog gehad Niels? Anders moet je Karim even mailen. Hij zit nu in Marokko, maar hij kanje natuurlijk alles over Dakhla vertellen.
Wel vet om daar heen te gaan, ben er zelf nog niet geweest, maar het lijkt me wel super!
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1223 December 13, 2010, 20:35:08
edit2Rapporteer  
Lekker zwemmen! Met zulke kou zijn er ook weinig mensen om je te kunnen helpen.

Zelf heb ik in een 6 dagen 4 dagen gevaren... Hoe lekker is dat. De zee is vet koud, maar overdag is het vet lekker warm. (Heerlijke jaloers maken).

De groeten vanuit Zuid-Afrika!

Ik praat niet meer met je...  grrrr

Nee ik gun het je. Wanneer kom je ons weer vrijgezellen in het kouide kikkerlandje?
Melanie

Berichten: 122
Antwoord #1224 December 13, 2010, 20:55:31
edit2Rapporteer  
Lekker zwemmen! Met zulke kou zijn er ook weinig mensen om je te kunnen helpen.

Zelf heb ik in een 6 dagen 4 dagen gevaren... Hoe lekker is dat. De zee is vet koud, maar overdag is het vet lekker warm. (Heerlijke jaloers maken).

De groeten vanuit Zuid-Afrika!
hej hoelang blijf je in zuid afrika? ik vertrek 16 januari die kant op:D
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.