Garantie Boardag

Emma

Berichten: 624
Februari 23, 2008, 02:34:14
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik heb een tijdje terug en nieuwe prolimit golfbag gekocht. Morgen ga ik op vakantie, ik was mijn tas aan het inpakken, en toen ik hem dicht probeerde te doen, ging de rits kapot. Ik had er niet overdreven veel druk op staan en toen schoot hij ineens los, rits kapot Sad.

Denken jullie dat ik hier garantie op kan krijgen? Ik weet dat dit op ritswerk meestal niet zit, maar vind het toch een beetje van de zotten dat je een tas van 100 euro koopt die vervolgens bij de 1e keer kapot gaat.

Gelukkig heb ik nog een andere boardbag, maar die was ik van plan te verkopen, en als ik hem nu meeneem kan ik hem niet meer als niet aanprijzen. Dus dan krijg ik er een stuk minder voor.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Februari 23, 2008, 02:59:34
edit2Rapporteer  
In dit geval nieuwe tas, hoe oud is hij? Als hij binnen zes maanden gekocht is heb je gewoon volledig recht op garantie volgens de Nederlandse wet. Het product is duidelijk ondeugelijk.

Neem na je vakantie z.s.m. contact op met je shop.
Emma

Berichten: 624
Antwoord #2 Februari 23, 2008, 03:11:22
edit2Rapporteer  
Heb hem vorige week binnen gekregen. Dus die zes maandan ben ik gelukkig ruim binnen Smiley
Ik was inderdaad al van plan om zo direct een mailtje te sturen, maar moet eerst mijn spullen  inpakken Wink
diederik

Berichten: 908
Antwoord #3 Februari 23, 2008, 04:58:32
edit2Rapporteer  
vrouwen.....heel die tas volproppen met strings dan krijg je dat hehehe!
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #4 Februari 23, 2008, 06:50:12
edit2Rapporteer  
In dit geval nieuwe tas, hoe oud is hij? Als hij binnen zes maanden gekocht is heb je gewoon volledig recht op garantie volgens de Nederlandse wet. Het product is duidelijk ondeugelijk.

Neem na je vakantie z.s.m. contact op met je shop.

ongebruikt vriendelijke vriend;) en helemaal geen 6 maanden maar dat ter zijde.

Waarschijnlijk zit er wel garantie op gewoon even laten zien waar die kapot is gesprongen en t probleem is opgelost. 1 Ritsje die zwak is en hij gaat meteen helemaal stuk Wink
Gewoon domme pech dus.

Geen Verplichte garantie maar krijg je waarshijnlijk wel.

Emma

Berichten: 624
Antwoord #5 Februari 23, 2008, 07:33:31
edit2Rapporteer  
Er is (voor zover ik kon zien) geen ritsje weg, maar het beweegbare deel is gewoon van de band afgesprongen, ik weet ook niet precies hoe dat gebeurd is.
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #6 Februari 23, 2008, 19:16:55
edit2Rapporteer  
Ik had precies hetzelfde probleem, ook met een tas van Pro Lijmit. Tas was een maand of 7 oud, kapot gesprongen. Ben toen terug gegaan naar van den Berg, en kon hem inruilen op een nieuwe.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #7 Februari 23, 2008, 23:21:02
edit2Rapporteer  
de ritsfabrikant geeft toch ook garantie aan Prolimit?

anders zou prolimit bij de betreffende ritsfabr. echt geen ritsen kopen, lijkt mij.

En wat Michiel Bandit zegt klopt bij ieder produkt.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #8 Februari 24, 2008, 17:46:47
edit2Rapporteer  
de ritsfabrikant geeft toch ook garantie aan Prolimit?

anders zou prolimit bij de betreffende ritsfabr. echt geen ritsen kopen, lijkt mij.

En wat Michiel Bandit zegt klopt bij ieder produkt.

Een rits is een zwak deel. het kan om meerdere factoren stuk gaan.
Bijv. vuil, of als er een schakeltje mist of slecht is dan kan het dus dat je rits eraf springt.
En Btw als je geen nieuwe krijgt zet je random kledingmaker er wel een rits in voor ik gok een eurotje of 8-10 Smiley

En wat Michiel bandit zegt klopt dus niet Wink Laatst stond er nog een artikel in de krant dat consumenten vaak denken dat ze recht hebben op garantie terwijl dat niet altijd het geval is.
of heb jij je toevallig in het consumentenrechten boek ingelezen.


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.