waar kan ik mijn board laten overspuiten

arnhemkiter1

Geen avatar

Berichten: 31
Maart 03, 2008, 05:01:07
edit2Rapporteer  
Ben beginnend kiter en ben zo slim (not!) geweest om een zwart board te kopen. Als je in het begin je board nog wel eens verliest, dan is een zwart board lastig terug te vinden.

Verder bevalt het board prima en ik zou hem dus graag laten overspuiten. Weet iemand een adresje waar ik dit kan laten doen en wat dit ongeveer zou kosten?
piede

Berichten: 1689
Antwoord #1 Maart 03, 2008, 05:26:36
edit2Rapporteer  
Ik weet niet wat voor board het is en of hij nog veel waard is, maar als hij niet veel meer waard is kan je net zo goed zelf een spuitbus kopen.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #2 Maart 03, 2008, 05:42:13
edit2Rapporteer  
Inderdaad zelf spuiten en anders knal oranje / gele vinnen kopen. En mooie witte voetbanden. Evt. wat stickers en je vind hem zo terug  ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Maart 03, 2008, 05:49:50
edit2Rapporteer  
gewoon een paar autostickers eropplakken. felle kleuren.
http://www.stickerland.nl/
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #4 Maart 03, 2008, 06:48:27
edit2Rapporteer  
Je ken ook via een zilveren lus dat je die zo door je chickenloop doet met een beetje houtlijm voor de stevigheid. En die gewoon dan door je chickenloop. Deed zo`n jongen uit me ouwe straat ook, woont naast mij. Hij vertelde dat het goed werkte, maar kneem het altijd best nauw met dat soort dingen, dus probeer het eerst zelf... Beetje aftasten wat je zelf ook het beste vind varen, ook een kwestie van smaak.
piede

Berichten: 1689
Antwoord #5 Maart 03, 2008, 22:10:02
edit2Rapporteer  
Je ken ook via een zilveren lus dat je die zo door je chickenloop doet met een beetje houtlijm voor de stevigheid. En die gewoon dan door je chickenloop. Deed zo`n jongen uit me ouwe straat ook, woont naast mij. Hij vertelde dat het goed werkte, maar kneem het altijd best nauw met dat soort dingen, dus probeer het eerst zelf... Beetje aftasten wat je zelf ook het beste vind varen, ook een kwestie van smaak.


Jaaaaa hmmmm, dat vind ik ook..... Of niet. Of wel. Gewoon met je chickenloop en houtlijm door je chickenloop doen idd. En dan aftasten, komt het altijd goed! Vooral met mensen die in je oude straat woonden en nu weer naast je wonen.

Misschien eerst zelf ff TESTEN......
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #6 Maart 04, 2008, 06:40:37
edit2Rapporteer  
Je ken ook via een zilveren lus dat je die zo door je chickenloop doet met een beetje houtlijm voor de stevigheid. En die gewoon dan door je chickenloop. Deed zo`n jongen uit me ouwe straat ook, woont naast mij. Hij vertelde dat het goed werkte, maar kneem het altijd best nauw met dat soort dingen, dus probeer het eerst zelf... Beetje aftasten wat je zelf ook het beste vind varen, ook een kwestie van smaak.

Wat was jij aan het doen dan:P
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #7 April 21, 2008, 18:57:03
edit2Rapporteer  
Stel dat ik mijn board (onderkant ofzo) wil overspuiten, moet ik hem dan eerst schuren? Het is een Naish Haze 2006. En welke spuitverf moet er op, vervolgens ook nog blanke lak?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 April 21, 2008, 18:58:02
edit2Rapporteer  
niet aan beginnen, wordt 3x niks..
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #9 April 21, 2008, 19:02:04
edit2Rapporteer  
niet aan beginnen, wordt 3x niks..

En laten doen? Is dat wel een mogelijkheid?

[edit] Of een board bestellen met eigen print/design? Dit ivm eventueel een sponsor op mijn gear. Heb dus dezelfde vraag voor mijn kite, kan je hier een eigen print/design bij plakken?
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #10 April 21, 2008, 19:24:42
edit2Rapporteer  
Denk dat als je het laat doen bij een spuiter, dat je goedkoper uit bent om je board te verkopen en een andere terug te kopen...
Ff laten spuiten kost aardig wat.

Hoe je wel wat kosten kan besparen (Moet je wel een beetje slijmen en overleggen met je spuiter)
Spuitklaar aanleveren, dus helemaal kaal schuren, strippen, afplakken (misschien zelfs grondverven)
Als zij bvb een felle kleur moeten spuiten voor een andere klus, dat ze dan jou boardje mee pakken.

Dan hoeven ze niet alles voor te bereiden om 1 plankie te spuiten.
Wel heb je weinig te vertellen en als zij niet de klus hebben met een felle kleur dan zul je moeten wachten.
Kennis van me ritselde zo wel eens wat kapjes/velgen voor brommer om kosten te besparen.
Maar ze moeten er maar net zin in hebben...

Makkelijkste oplossing indd bestickeren, misschien zelfs gewoon wat stroken overblijfsels van een auto bestickeraar ofzo  Cheesy (pimp your board maakt ook stickers) 
Zou niet weten hoe spuit(bus)verf het houd.

{Edit} Board met eigen design is deze dagen is niet meer zo'n probleem.
Xtremeboards
Cardboarding
rlkite.com Pas ook nog iemand met zijn bedrijfsnaam boardje laten maken
Hier op het forum wat zelfbouwers die nog wel eens wat in opdracht doen.

Kite word een lastiger verhaal, zijn eerder vragen over geweest, maar ikzelf heb nooit daadwerkelijk een resultaat gezien.(buiten Redbull logo op de kite van Len10 bvb)
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #11 April 21, 2008, 19:32:23
edit2Rapporteer  
Kosten maken mij niet zoveel uit, vraag was puur voor sponsor/reclame doeleinden. Maar kan dus beter een boardje met eigen print bestellen bij Xtremeboards ofzo.

Kites heb ik inderdaad ook nog niet eerder gezien.
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #12 April 21, 2008, 19:36:17
edit2Rapporteer  
Ah ok, dan zou ik niet zelf gaan klooien nee.
En straalt dan ook niet echt kwaliteit uit voor je sponsor als je met bussen en stickers gaat klooien.

Als kosten geen probleem zijn lekker eentje voor je laten bakken met je eigen ontwerp  ThumpsUp
Willen wel resultaat zien natuurlijk...  Grin
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #13 April 21, 2008, 19:41:41
edit2Rapporteer  
Enig idee wat de kosten van zo een boardje zijn/worden?

Zelf wat proberen is ook altijd leuk Wink vroeg me af hoe makkelijk het was, maar ik begrijp dat het niet vanzelf gaat als ik hier en daar zo lees.
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #14 April 21, 2008, 19:53:07
edit2Rapporteer  
Rond de 600 euro.
Zelf proberen is hartstikke leuk Smiley en vanzelf gaat het niet, maar als je het wil proberen moet je dat zeker doen!
(als er toch een nieuw boardje komt Wink)

Ikzelf heb een custom board van cardboards,
maar zelf ook wel eens wat gebouwd en beschilderd/spoten/stickerd etc

Is leuk en houd van de straat  ThumpsUp
 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.