emigreren wegens kiten

Wimt

Berichten: 2498
Maart 28, 2008, 01:00:58
edit2Rapporteer  
Wie is dit van plan. Behoeft niet echt de enige reden te zijn (die reden willen we ook graag horen, we zijn niet nieuwsgierig  Smiley ), maar houd er wel rekening mee dat workum dus toch open blijft, en dat botbreuken in Nederland over een paar jaar met stamcelletjes, een injectie, kunnen worden gerepareerd. Dat kan niet in bijv. Cumbucu schater.


Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #1 Maart 28, 2008, 01:22:19
edit2Rapporteer  
ja maar wat heb ik aan een snelle reparatie van mijn botjes al er toch geen wind is om te kiten en als het waait je gelectroduceerd wordt  loser ThumpsUp
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 Maart 28, 2008, 01:29:46
edit2Rapporteer  
Wanneer en welk land kies je dus Matjas?

Een tip; ga niet overleggen met je vriendin. Gewoon koffers pakken.
Een evt. latere erfenis kan alsnog giraal overgemaakt worden.
Laat je eerst afkeuren; die arbeidsongeschiktheidsuitkering maken ze geloof ik nu ook over naar Zuid-Africa. En daar kun  je er heeel wat mee doen Joepie.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #3 Maart 28, 2008, 02:04:14
edit2Rapporteer  
Whahaah....

Ik weet niet hawai lijkt me wel wat maar die slingers en gitaar muziek wordt je ook zat.

Tarifa klikt ook vet, maar altijd wind is ook maar zo saai.

Eygypte is ook tof, maar altijd met schoentjes aan varen is ook  ThumpDown

Turkije wordt ook geprezen maar om nu altijd met een boerka te moeten varen, ik vind een cap al erg


 loser Grin

Misschien is Nederland zo slecht niet  Grin
Snowman

Berichten: 264
Antwoord #4 Maart 28, 2008, 04:38:59
edit2Rapporteer  
Citaat
Wie is dit van plan
Yep, richting Noord-West. Wil graag iets meer ruimte om me heen en echte zomers en winters he.
Bergen ook mooi. Hadden al in 2007 weg willen zijn maar visum duurt helaas veel langer dan gepland.
Willen in de buurt van groot meer met hoge bergen gaan wonen.....
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #5 Maart 28, 2008, 05:13:48
edit2Rapporteer  
He Wimt,

Al te lang geen water en wind meer gevoeld?
Moradius

Berichten: 149
Antwoord #6 Maart 28, 2008, 07:37:10
edit2Rapporteer  
Ik denk ook dat er een grote groep is die Nederland wel zien zitten als ideaal kite-emigratieland. Helemaal nu bekend is dat Workum gewoon open blijft. Ehm hoe heet die groep ook alweer....kan even niet op de naam komen....   Undecided
Moradius

Berichten: 149
Antwoord #7 Maart 28, 2008, 07:38:02
edit2Rapporteer  
Oh jaa tuurlijk....Duitsers zo heten ze, Duitsers dat was het!

 Grin
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8 Maart 28, 2008, 07:54:54
edit2Rapporteer  
ja maak er een film over!
Moradius

Berichten: 149
Antwoord #9 Maart 28, 2008, 08:31:58
edit2Rapporteer  
@El Rudo
Ben er al mee bezig! 

Ga die Duitsers effe lekker flink zwartmaken! Zullen allemaal filmpjes uit de oude doos zijn van o.a. Duitsers die een 16m in 7bft proberen op te laten. Of van Duitsers die na 100x waarschuwen alsnog iedere keer in verboden gebied aan het varen zijn. Ga er ook nog wat beelden van kuilengravende en Brattwurst etende Deutscher aan vastplakken (ik weet het extreem maar iedereen moet hun ware aard zien!)

De film zal luisteren naar de naam 'Fitznase der FilmCool
Tabee

Berichten: 56
Antwoord #10 Maart 28, 2008, 08:38:40
edit2Rapporteer  
Wat dachten jullie van het caribisch gebied? Lekker weer het hele jaar door, altijd wind, en ga je voor de beneden windse eilanden, dan is er ook geen (heeeeel weinig) kans op tornado's. En kies je het goed uit, dan word er ook nog eens Nederlands gesproken. Ideaal!
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #11 Maart 28, 2008, 15:19:36
edit2Rapporteer  
Ik heb schoonfamilie in WA Australie wonen, wij zijn bezig om te kijken wat de mogelijkheden zijn......

.....mogelijkheden genoeg, alleen nu nog de stap durven zetten...haha! Erg moeilijk!
En kwa kiten is het daar ook niet verkeerd...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Maart 28, 2008, 15:39:35
edit2Rapporteer  
Of van Duitsers die na 100x waarschuwen alsnog iedere keer in verboden gebied aan het varen zijn.

Tja, geen andere taal heeft daarop het prachtantwoord: "Ich habe es Nicht Gewußt" loser
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #13 Maart 28, 2008, 16:18:54
edit2Rapporteer  

Kan niet zeggen dat ik over 1,5 jr australier ben...maar er een tijdje wonen is toch zeker het doel! 
Joepie

Dus Spike L als je nog tips en trucs wil...ben net begonnen aan de procedure.

Gr Ivo
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #14 Maart 28, 2008, 18:18:58
edit2Rapporteer  
He Wimt,

Al te lang geen water en wind meer gevoeld?

Waarom is er altijd iemand die zo'n nutteloze reactie in het topic van Wimt moet zetten.
Als iemand anders dit topic plaatste zou er hoogstwaarschijnlijk ook niet zo op worden gereageerd...
posty

Berichten: 2454
Antwoord #15 Maart 28, 2008, 21:12:09
edit2Rapporteer  
Wat dachten jullie van het caribisch gebied? Lekker weer het hele jaar door, altijd wind, en ga je voor de beneden windse eilanden, dan is er ook geen (heeeeel weinig) kans op tornado's. En kies je het goed uit, dan word er ook nog eens Nederlands gesproken. Ideaal!

Idd Tabee! Heb ik dus al gedaan  Tongue
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #16 Maart 29, 2008, 05:08:50
edit2Rapporteer  
...botbreuken in Nederland over een paar jaar met stamcelletjes, een injectie, kunnen worden gerepareerd.

Geloof jij die propaganda?
Die geruchten verspreiden wetenschappers alleen maar om geld los te krijgen. Net als bij genetische manipulatie, dat levert al tientallen jaren geen extra voedsel op, geen zouttolerante gewassen etc.  Maar wel honderden miljoenen aan subsidie voor hun eigen baantjes. Ze moeten toch ergens van leven?
Botbreuken kan je lichaam nu al supergoed aan.

Maar misschien kan jij zelf nog iets uitvinden dat het nog verbetert.
 
- Jelle
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #17 Maart 29, 2008, 17:47:16
edit2Rapporteer  
He Wimt,

Al te lang geen water en wind meer gevoeld?

Waarom is er altijd iemand die zo'n nutteloze reactie in het topic van Wimt moet zetten.
Als iemand anders dit topic plaatste zou er hoogstwaarschijnlijk ook niet zo op worden gereageerd...

Is nog wel een vriend ( nu kennis) van mij Vinnie.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #18 Maart 29, 2008, 18:01:25
edit2Rapporteer  
Aan Jelle. Ben al zo lang  aan het uitvinden; nu nog volgers.
OK, mijn eigenbouwbows heb ik gesloopt; springen en barkracht  en lowend waren niet goed. Highend was onbeperkt; veel sneller dan welke kite ook, omdat de kite ver naar het windvenster ging. Dus top voor topspeed. Maar, die roem gaat nu ook aan mij voorbij.

Evenals de double depower (nu Naish en RRD). Bij Naish is dit islukt, omdat uit het oogpunt van ethica, de katrolletjes te klein zijn gehouden, waardoor veel slijtage.

Ook uiterlijk nie mooi is mijn Pinda, anders heette ie wel stiletto of zo. Want het board is asymmetisch. Maar wees eerlijk; 90 % van de tijd gebruik je het board aan 1 kant, behalve dus bij goofie.
Via via heb ik nu gehoord, dat er iemand mijn board wil testen, zal de eerste keer zijn na 3 jaar. Aan zee gebruik ik ze nu mindr; daar is de wind minder vlagerig.

Daar gebruik ik een Demon-replica. 1.25 bij 0.43, waarbij de voebanden 3 cm uit het midden staan, naar heelside; altijd planeren, en toch voldoende grip; goofie iets minder, maar dat doe ik toch alleen maar vanaf een grote golf. Supersimpel gemaakt; 3 mm berkentriplx met iets 5 mm schuim op het dek. 500 ud beneden en 7 mm concaaf; 3 kg all in. Dat schuim zit alleen heelside, zodat tooside meeflext bij hoge snelheid, en dan niet in de weg zit.   
Eef

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #19 Maart 29, 2008, 18:33:56
edit2Rapporteer  
@ mijngatindelucht: mag ik mee?? Ik heb wel wat tijd over over 1,5 jaar.. en wil ook naar australie!!

ahhhh pleaseeeeeee???
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #20 Maart 30, 2008, 14:34:30
edit2Rapporteer  

@ Eef. Zo jij wil wel heel graag! En niet op je mondje gevallen. Ben je bang voor haaien?!
Eef

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #21 Maart 30, 2008, 16:39:16
edit2Rapporteer  
haaien? poeh, die eet ik voor ontbijt! en ik worstel ook met giftige slangen..

Mag ik nu mee?
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #22 Maart 31, 2008, 01:42:39
edit2Rapporteer  
pasfoto bijgevoegd bij je aanvriaag eef?
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #23 Maart 31, 2008, 01:44:24
edit2Rapporteer  
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar! En ik wil nog ff weten wie de afwas gaat doen...
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #24 Maart 31, 2008, 01:46:46
edit2Rapporteer  
@eefje

we zijn niet allemaal mannen die elke vrouw als ....-object zien en alleen maar geintreseerd zijn in uiterlijk vertoon en kiteskilz hoor maar je geen zorgen

(het zijn er maar een paar)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.