NKV roept op!

mijngatindelucht

Berichten: 408
April 01, 2008, 19:54:00
edit2Rapporteer  
Kiters van Nederland,

Helaas zijn er nog geen aanmeldingen voor de functie van Voorzitter en Secretaris van de NKV. Ik wil er met deze mail nogmaals de aandacht op vestigen om zo iedereen te activeren. De bestuurswissel is over 3 weken.

Er zijn geen reacties gekomen op mijn vorige post. Het voorstel van Chris om de voorzitter te betalen is (los van of het wenselijk is) niet haalbaar voor de bestuurswissel op 23 april. Binnen de NKV zijn vooral nieuwe vrijwilligers actief die bewust voor bepaalde werkzaamheden hebben gekozen. Dus ook vanuit de vrijwilligers zijn er geen aanmeldingen.

Hoe dan ook zullen de secretaris en ik de taken na de ALV neerleggen. Voor een vereniging met zoveel groei en in een periode die zo belangrijk is voor het kiten (BPR/Natura2000) zal het niet goed zijn om zonder voorzitter en secretaris door te gaan. Het is daarom van essentieel belang dat er kiters gaan opstaan om zich vrijwillig in te zetten. Bij deze daarom nogmaals de vraag zelf de overweging te maken en/of mede kiters aan te spreken voor deze functies.

Ik ben benieuwd!
Groet Ivo

06 11 62 72 87
F*ck Gravity

Berichten: 192
Antwoord #1 April 02, 2008, 02:43:48
edit2Rapporteer  
Beste Ivo,
Hoe is de animo uit eigen keuken?

Groet,

John.
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #2 April 02, 2008, 16:40:14
edit2Rapporteer  

Ha John,

Zoals ik zei is de keuken gevuld met veel ervaring (RV'ers) en die blijven op hun plek en anderzijds met nieuwe personen die vooral hebben gekozen voor communicatie, evenementen en sponsoring. Het zal dus echt van buitenaf moeten komen.

Groet Ivo

mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #3 April 03, 2008, 23:01:04
edit2Rapporteer  
Kiters,

Er heeft zich inmiddels een aantal kanditaten gemeld voor de 2 functies. Tot 6 april bestaat de mogelijkheid je interesse te tonen.

Bedankt voor de reacties, Ivo
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #4 April 05, 2008, 00:28:15
edit2Rapporteer  
Het zijn ook stevige functies die net iets verder gaan dan de vrijblijvendheid om eraan te werken als je tijd hebt en op de momenten dat je het druk hebt te laten liggen. Maar er moet toch wel een fervent kiter zijn die in zijn huidige werk lekker in zijn vel zit en hierdoor wat tijd per week vrij kan maken voor onze geweldige sport!

Yvo, is het wat geworden met de gegadigden tot nu toe?

Mocht er geen geschikte kandidaat zijn. We hopen dat je dan bereid bent om het voorzitterschap tijdelijk te continueren totdat we een nieuwe geschikte voorzitter gevonden hebben? Het zou zonde zijn als jou twee jaar ervaring zonder overdracht en opvolging verloren gaat.

Good winds,
Arjan
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #5 April 05, 2008, 03:26:03
edit2Rapporteer  

Ha Arjan,

Ik acht de kans groot dat we een geschikte opvolger vinden.

Hypothetisch...natuurlijk zou de NKV doorgaan, ook zonder mij. Het is altijd mogelijk een interim aan te wijzen. Dan is het slechts een kwestie van tijd tot zich weer een geschikt persoon aanmeldt. De NKV is nu zo goed bezet dat het systeem niet meer afhankelijk is van een paar bestuursleden.

Maar voor een goede overdracht is dit wel de meest ideale situatie. Maandagavond ontmoeten 4 NKV´ers de geinteresseerden.

Groet Ivo
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #6 April 05, 2008, 03:29:30
edit2Rapporteer  
Mooi dat er mensen zich willen hard maken voor de sport! Vind dit echt heel tof! Zowiezo nog even een bedankje aan Ivo voor de afgelopen tijd  ThumpsUp
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #7 April 05, 2008, 05:02:49
edit2Rapporteer  

Bedankt Lex, prettig om waardering te krijgen voor de werkzaamheden.

Daarom wil ik hierbij ook de aandacht vestigen op Salvador Santiago, onze penningmeester die na 4 bestuursjaren op 23 april ook afscheid neemt.

En niet te vergeten alle RV´ers. Ik heb me 1,5 jaar ingezet terwijl veel RV´ers al jarenlang strijden voor de spots. De komende 2 jaar worden belangrijk voor het kitesurfen in NL. Bestuursleden komen en gaan, maar die RV´ers gaan door. Echt top! We hebben hun nodig en zij het watersportverbond. Ik hoop dat we als vereniging ism de bond en alle kiters voor elkaar kunnen krijgen dat NL een ultiem land blijft om te kitesurfen.

Kitese Ivo
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.