Trucker rijdt over kite op IJmuiden

® € M © 0

Berichten: 406
Antwoord #25 April 04, 2008, 17:44:05
edit2Rapporteer  
Moest die bij mij doen had hij lang klap op zijn bek gehad dat zijn kaak gebroken was Angry

Niet normaal dat zulke mensen bestaan
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #26 April 04, 2008, 18:25:42
edit2Rapporteer  
Zeker weten??



Als dat proppie met z'n schaamhaar op z'n gezicht tegen je begint te bleren weet ik niet of je m als 15 jaarig broekie (hihi) ken handelen.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #27 April 04, 2008, 18:32:05
edit2Rapporteer  
damn....wat een gasten...eignelijk zou je gewoon met een hele groep moeten aanpakken met je bar  ThumpsUp

je bent wel heeeeeeel zielig in je hoofd als je zo te keer gaat tegen een vrouw of uberhaubt een mens ThumpDown
Moradius

Berichten: 149
Antwoord #28 April 04, 2008, 18:34:38
edit2Rapporteer  
Waarom kiest hij een vrouw uit en geen kerel om lekker agressief tegen te doen? Gewoon omdat hij een lowlife lafaard is. Had niet eens mijn vriendin hoeven zijn. Jammer dat niemand haar (op zijn minst verbaal) te hulp is geschoten... 
Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #29 April 04, 2008, 19:37:02
edit2Rapporteer  
Had niet eens mijn vriendin hoeven zijn.

Ben je weer aan de vrouw Moradius????????
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #30 April 04, 2008, 19:47:29
edit2Rapporteer  
Wow, dit gaat wel ver! Was woensdag ook op Ijmuiden, toen ik net aan het optuigen was kwamen ze ook al aan rijden. Toen moesten paar gasten hun spullen weg halen omdat zij daar langs wouden rijden. Beetje onzin als je weet hoe breed Ijmuiderstrand is.. Die gasten waren de strandhuisjes aan het verplaatsen.
Uurtje later zag ik ze weer terug komen rijden, weet niet wat er toen gebeurde maar paar gasten waren volgens mij flink op elkaar aan het schelden. Dat met die kite heb ik niet meegemaakt.. Was het die paarse bularoo?
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #31 April 04, 2008, 19:51:58
edit2Rapporteer  
@Fonezzz: Inwendige stokslagen!!!!  Tongue Tongue Tongue
munga

Berichten: 45
Antwoord #32 April 04, 2008, 20:10:40
edit2Rapporteer  
in ijmuiden liggen voertuigen op het strand vrij gevoelig. in de ontheffing staat zoiets als:

de houder vrij waard de gemeente voor iedere aansprakelijkheid, in beginsel stel je in principe de gemeente aansprakelijk

een ontheffing krijg je niet zomaar. bel de wijkbeheerder van velsen jacob de rooij, hij doet de ontheffingen en dien een klacht in. het zal zeker helpen. 0255-567674
Gerard
Gast
Antwoord #33 April 04, 2008, 20:38:00
edit2Rapporteer  
Op luide toon bracht hij haar cv in verband met alle mogelijke beroepen in de ontspanningsbranche.


 schater schater schater literair hoogstandje! ThumpsUp
Gerard
Gast
Antwoord #34 April 04, 2008, 20:39:15
edit2Rapporteer  
Aangezien ik tegenwoordig altijd in het bezit ben van een mes als ik aan het kiten ben,ff mijn nummer bellen dan kom ik ff langs om zijn bandjes lek te prikken  Grin Grin Grin

Any special reason?  schater
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #35 April 04, 2008, 22:39:12
edit2Rapporteer  
Ontheffing of niet, niemand gaat over mijn spullen heen rijden, al heet je Beatrix...
Ik sla je wenkbrauwen van je porem af!!! Ik maak je eerst dood, en daarna schiet ik je af Whahahaha  Joepie Joepie Joepie
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #36 April 04, 2008, 22:44:49
edit2Rapporteer  
Op luide toon bracht hij haar cv in verband met alle mogelijke beroepen in de ontspanningsbranche.


 schater schater schater literair hoogstandje! ThumpsUp

Dank je, ik zou er nog aan toe kunnen voegen dat hij de medische aspecten van die beroepen ook fel belichtte.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #37 April 04, 2008, 22:51:50
edit2Rapporteer  
Ja ergens zou ik woensdag ook beter met m'n vuisten willen zijn geweest dan met m'n woorden.
Als hij haar geslagen zou hebben, zou ik er wel bijgesprongen zijn.
Nu zijn ze weggegaan zonder verdere schade aan te richten.
Het had veel erger kunnen zijn, want ze waren echt gestoord. Er lagen daar ook nog opgepompte kites waar ze overheen hadden kunnen rijden.

En als er gewonden vallen, komt toch eerder de kitesport in het verdomhoekje dan iemand die daar aan het werk is.
Bovendien lagen onze kites buiten het aangewezen gebied. In de winter valt niemand daarover omdat het strand zo breed is. Maar ik denk dat het nu tijd wordt om weer naar de voorgeschreven zone te gaan lopen.

Ja ik heb de firmanaam en nummerplaat opgenomen, en ze zou nog nadenken over aangifte doen. Ook nog kijken of de bladder niet beschadigd is ook al was hij niet lek.

Het was geen terreinwagen maar een zware truck.
Dat een kite dat overleeft!


Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #38 April 04, 2008, 22:58:41
edit2Rapporteer  
Jammer dat niemand haar (op zijn minst verbaal) te hulp is geschoten... 

Ja dus wel, en het is niet verder geëscaleerd.
Eef

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #39 April 05, 2008, 01:33:52
edit2Rapporteer  
dat je al hebt overwogen dat hij haar zou kunnen slaan geeft aan hoe ver t ging..

ook al ben je als meisje nog zo groot, sterk, verbaal goed (op welke manier dan ook), je haalt het nooit bij zo iemand..
Als ik het zelf zou zijn geweest was ik enorm blij geweest als iemand me te hulp was geschoten.. wat dus ook gebeurd is: echt goed!

Verder.. wat een klootzak zeg!!
munga

Berichten: 45
Antwoord #40 April 05, 2008, 13:37:58
edit2Rapporteer  
als het een grote truck was, was het waarschijnlijk transport onderneming paap (max planckstraat 17) uit zandvoort, zij rijden de strandhuisjes. ze hebben twee gele en een rode platte bak "man"vracht wagens met dubbele achteras.

in april maken die gasten heel veel uren en er zal enige stress zijn geweest, ze kunnen dan wel eens wat abrupt reageren daar staan ze ook om bekend. maar ze hadden NOOIT andermans spullen mogen beschadigen.

ik zou zeker een klacht indienen bij de gemeente velsen en alsnog aangifte.
en ik zou zeker alsnog jacob van rooij bellen, een adaquate goeie gast is dat, hij zal ze er zeker op aanspreken, en hun ontheffing loopt echt gevaar met dit soort acties.
marco5000

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #41 April 05, 2008, 20:37:29
edit2Rapporteer  
Die figuren van delinker strandtent, met je rug naar zee, zijn ook erg opgefokt heb een keer ondervonden. Ik kan me ergens wel voorstellen dat het vervelend is als je met je truck niet in het eerder gemaakte spoor kan blijven, aangezien de kans dat je het dan naar boven niet haalt vrij groot is. Maar deze reactie is aardig overdreven.
Spullen dus niet op een vers spoor leggen helpt waarschijnlijk wel wat.
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #42 April 07, 2008, 01:32:38
edit2Rapporteer  
Ze kunnen ook een bord neerzetten, of een paar paaltje met een lint erlangs...
Lijkt me voor hun het meest relaxed werken.
Arjen

Berichten: 435
Antwoord #43 April 07, 2008, 03:00:52
edit2Rapporteer  
Ok jongens hier het hele verhaal. Ik was op het water aan het kiten toen ze de eerste keer langskwamen met de trucks. Er lagen her en der kites in hun weg en er onstond een klein beetje irritatie tussen de kiters daar en de truckers. Hoe dat precies is gegaan weet ik niet. Een tijdje later ging ik van het water af want ik had afgesproken met een vriendin en die zag ik aan komen lopen. Ik zei haar gedag (met m'n kite op dat moment nog in de lucht) en ze begon haar kite uit te rollen. Ik niet in de gaten dat ze dat deed op het spoor van de truckers anders had ik het natuurlijk wel gezegd.

Vervolgens komt er een truck aan rijden en stopt 5 meter voor de kite. Ik zei tegen Sylvia dat ze haar kite even aan de kant moest doen maar meneer de trucker had geen geduld en denderde zo met z'n truck over haar kite. De kite was gelukkig nog niet opgepomt. Sylvia natuurlijk woest en begreep er niets van (ze had van de eerste ontmoeting van de kiters en truckers niets meegemaakt).

De trucker stopte en liep heel aggressief naar Sylvia toe en gaf haar een duw (onvoorstelbaar). Ik wist niet hoe snel ik m'n kite naar beneden moest laten om haar bij te staan maar gelukkig lukte dit snel dankzij Jelle. Ik nam het toen gelijk over en zij dat ze van haar moest afblijven. Voordat we het wisten stonden er drie agressieve truckers tegenover ons die letterlijk zeiden dat ze ons in elkaar zouden slaan.

Je kan op dat moment 2 dingen doen. De knop omzetten en gaan vechten en wel zien wat er gebeurd. Of rustig blijven en de boel proberen te kalmeren. Ik heb gekozen voor het tweede. Deze truckers interesseerde helemaal niets en als ik met één was gaan vechten hadden de andere gaan vechten met Sylvia en daar had ik geen zin in.

Na een spannend minuutje is het mij gelukt om ze rustig te krijgen en zijn ze afgetaaid. Wat een losers eerste klas. Mijn middag was verpest.

Er was geen zichtbare schade aan de kite gelukkig. Dat mensen zo agressief kunnen zijn! Ongelovelijk en ze waren allemaal in de dertig jaar ongeveer ééntje zelf ouder volgens mij. Geen greintje respect deze mensen! Sylvia heeft nog gebeld met het bedrijf en ik heb nog gesproken met de politie. Het heeft allemaal geen zin. Er is geen sprake van schade en letsel en dan kun je niets tegen ze beginnen.

Maar goed ik ben blij dat het zo afgelopen is want het had anders gekund en wat betref alle stoere reacties in dit topic. Ben blij dat jullie er niet bij waren!!
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #44 April 07, 2008, 03:06:38
edit2Rapporteer  
Aangifte van bedreiging misschien???

Knap dat je het op deze manier op hebt gelost en weten te sussen...
Ik denk dat ik het iets anders gedaan zou hebben.

Top Man!!!!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #45 April 07, 2008, 03:14:35
edit2Rapporteer  
Inderdaad aangeven voor het bedreigen...Maar één van die truckers heeft haar toch geduwd? Kan je daar niks over aangeven?
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #46 April 07, 2008, 03:16:55
edit2Rapporteer  
Inderdaad knap dat je je koppie een beetje ''koel'' kon houden  ThumpsUp

Maar je kan die gasten inderdaad niks maken, en daarom is het ook zo zwak  ThumpDown En als dat nou de enige route was, maar is het nou zo moelijk om 10 meter om te rijden... ThumpDown

Nja voortaan maar de confrontatie uit de weg gaan en de banden sporen vrij houden  ThumpsUp

Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #47 April 07, 2008, 03:23:47
edit2Rapporteer  
Zoals ik al zei... Als dat spoor voor die gasten zo heilig is, zet het dan af met een paar paaltjes en een lint erlangs, al is het voor de eerste 50 mtr ofzo... Dan snap toch elke debiel of kiter  Tongue dat je je kite daar niet neer moet leggen  Joepie Joepie
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #48 April 07, 2008, 03:26:43
edit2Rapporteer  
ja.....inderdaad...beetje dom van menner de chaufeur dus  loser

of gewoon een bord op hangen met de ''knok'' zone en de kite zone  loser ThumpsUp
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #49 April 07, 2008, 03:32:06
edit2Rapporteer  
Als je de bult op loopt krijg je een gratis bitje uitgedeeld!!  schater schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.