Gaatjes in mijn rechter tip.

#RemcO#

Berichten: 342
April 21, 2008, 16:25:56
edit2Rapporteer  
héé gaste,
ten 1ste was dit weekend echt een weekend om lekker uit je dak te gaan. ThumpsUp
maar nu is er iets gebeurt waar ik dan weer minder vrolijk van word ThumpDown
k zal 't eventjes precies vertellen:
Vrijdag rond een uur of zes was ik nog aan 't varen op de grevelingen dam, met een blauwe 8 meter kite.
nu vaarde ik de surfplas in en uit omdat ik daar lekker kon springen en mijn pa daar mooi foto's kon maken.
maar toen schoot de donkeydick uit mijn harnas, en haakte is dus uit, maar ik heb geen hp leash ofzo. dus dat was mijn énige safety. dus mijn kite ging er van door, ik had kramp in mijn kuit dus ik kon er niet 8rna.. hij rolde een paar keer om maar toen ik 't echt besefte wat er gebeurd was, floot ik met mijn NKV fluitje naar mijn pa. die rende nadat de kite al een paar keer om gerold was en bijna op de stenen lag, hij was dus te laat. hij is over een stel oesters gegaan, en uiteindelijk ging er een surfer op mijn bar staan =) god zij dank!!....
Maaaaaaaaaaaaaaaaar nu mijn probleem
nu is mijn kite over een stel stenen gegaan met z'n tip en zitten hier 3 a 4 kleine gaatjes van 0,5 mm in??
is 't belangerijk om die te plakken? hoe plak je ze? kan ik het zelf? of kn ik het beter laten doen?
ik hoop dat jullie de beste oplossing voor me samen kunnen stellen. want volgende week mei vakantie naar renesse,, en ja, da's Kl**e zonder 8 m he
Dankuuuuu
Good winds.....
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 April 21, 2008, 16:30:53
edit2Rapporteer  
Jammer dat je kite niet helemaal naar de klote is!!!!!!!! In mijn ogen ben je echt een sukkel als je zonder saftyleash gaat varen, een runaway kite is LEVENSGEVAARLIJK voor andere kiters! Ik hoop dat je een wijze les hebt geleerd en dat je vanaf nu ALTIJD met leash gaat varen.

oh ja.......ik hoop niet dat bij mij in de buurt komt varen!!
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #2 April 21, 2008, 16:54:57
edit2Rapporteer  
Kitefix?

doorzichtig kitetape
dacron stikkertjes
genoeg opties Smiley te krijgen bij je locale kitewinkel

en neem idd ook ff een leash mee zonder leash is niet stoer!
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #3 April 21, 2008, 17:13:30
edit2Rapporteer  
Sorry remco, maar ik sluit me wel bij @rjen aan. Ik denk dat als ik erachter zou komen dat je expres zonder leash vaart en ik door jou zou crashen of zoiets, je wel ff met je snufferd over het strand zou halen.  Angry Angry

Maar dat terzijde:

Gaatjes moet je natuurlijk plakken, stel het scheurt verder...
Gewoon met dat tape (ben ff de naam kwijt) waar je doek ook van gemaakt is, wat eenzijdig plakt...

Succes, een koop een leash!!! die 3 tientjes...
Henning

Berichten: 581
Antwoord #4 April 21, 2008, 17:19:10
edit2Rapporteer  
Watervaste Spinnaker-tape...
Roderick

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #5 April 21, 2008, 17:30:58
edit2Rapporteer  
Eerst een leash kopen. Dan inderdaad zoals Henning al zegt spinnaker tape. Rond knippen, en aan 2 kanten over het gaatje plakken.

Wat voor kite en bar heb je?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 April 21, 2008, 17:32:31
edit2Rapporteer  
verplaatst naar zelfbouw&reparatie
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #7 April 22, 2008, 01:45:56
edit2Rapporteer  
gelukkig,  Grin

beter over de stenen dan in mijn nek Wink

zulke gaatjes zijn te plakken met van die tube plakkertjes die vaak bij je kite geleverd worden
of
Watervaste Spinnaker-tape...
van de lokale kite shop

maar tuurlijk gun ik je dit niet maar moet je je eens voor stellen dat je een kite/lijnen van iemand achter je in je nek krijgt dus haal naast dat  Spinnaker-tape gelijk een  leash!
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #8 April 22, 2008, 04:24:05
edit2Rapporteer  
bij nader inzien kan t ook zijn dat zn leash is geknapt of niet goed vast zat.

Henning

Berichten: 581
Antwoord #9 April 22, 2008, 14:09:36
edit2Rapporteer  
Volgens zijn verhaal niet:

Quote= "en haakte is dus uit, maar ik heb geen hp leash ofzo..."
Geen

Berichten: 559
Antwoord #10 April 22, 2008, 22:45:50
edit2Rapporteer  
blijfttoch lastig eerst lezen en dan reageren:P
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #11 Mei 02, 2008, 02:25:13
edit2Rapporteer  
Je bent ook een lompe donder ook he,
Ten 1ste: je mag niet in de surfplas komen:) als er wat had gebeurd had je hierdoor nog veel erger in de shit kunnen komen
ten 2de: Dit is nou al vaker gebeurd realiseer je je nou niet dat je gewoon iets erop moet bouwen of gewoon een andere kite moet kopen?..

Even voor de andere lezers. Hij heeft een systeem op zijn kite zitten ( een oudere airush) waaraan geen leash zit maar wel 'n aardig goed werkende safety. Het is dus gewoon stom pech:)
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #12 Mei 02, 2008, 02:32:16
edit2Rapporteer  
Zo een met spinning leash zeker. Die heb ik ook nog gehad ooit  schater. Is waardeloos.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.