Shops mailen

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Juni 29, 2008, 18:31:09
edit2Rapporteer  
Ik zou wel is willen weten of ik de enige ben, die hier problemen mee onder vindt.

Ik mail een paar Nederlandse en Duitse shop om wat vragen te stellen over kites
en over de prijzen en wanneer ze waarschijnlijk leverbaar zijn.

Nu is het volgende dat ik van de Duitse shop binnen 1-3 dagen antwoord krijg en
van de Nederlandse shop heb ik nog steeds geen antwoord. Ik irriteer met hier wel
degelijk aan want ze zeggen altijd dat het zo klote is in Duitsland maar die reageren
tenminste wel.

Groet Marc
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #1 Juni 29, 2008, 18:34:04
edit2Rapporteer  
ik heb ook eens een Nl shop gemaild, kreeg ook niets terug.
maar bij andere shops, zoals kitesurfschoolbest en boardsports.nl kreeg ik wel direct antwoord binnen 1 of 2 dagen..
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Juni 29, 2008, 18:43:41
edit2Rapporteer  
ik heb ook eens een Nl shop gemaild, kreeg ook niets terug.
maar bij andere shops, zoals kitesurfschoolbest en boardsports.nl kreeg ik wel direct antwoord binnen 1 of 2 dagen..

Oke maar laat ik die shop nu net niet gemailt hebben, het zijn shop met merken zoasl
Slingshot, Naish en Cabrinha.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #3 Juni 29, 2008, 19:49:09
edit2Rapporteer  
Ik krijg van alle shops reacties behalve, en ik noem hem gewoon, Van Der Berg in Hoorn.
Nu zegt iedereen natuurlijk bel gewoon even en ja, dat is ook het beste maar het valt wel op.
Overigens wel een goede shop hoor...........
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #4 Juni 29, 2008, 20:17:15
edit2Rapporteer  
Voor Slingshot moet je eens met Kitestuff.nl mailen, binnen 24u reaktie !
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #5 Juni 29, 2008, 22:18:40
edit2Rapporteer  
Ik krijg van alle shops reacties behalve, en ik noem hem gewoon, Van Der Berg in Hoorn.
Nu zegt iedereen natuurlijk bel gewoon even en ja, dat is ook het beste maar het valt wel op.
Overigens wel een goede shop hoor...........

Een beller is sneller !!

Echter bel vrijdag met coraaltje om te vragen of ze een specifiek board hebben en of ik die kan testen, tuurlijk kon allemaal.

Kom ik daar zaterdag en ze hebben het board helemaal niet en testen, nou dat doen we eigenlijk niet!

dus, iedereen heeft wel eens pech, blijkbaar is de markt momenteel goed en is service minder van belang Smiley
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #6 Juni 29, 2008, 23:34:34
edit2Rapporteer  
Ja oke bellen is sneller maar als je aan het begin van de week een vraag hebt of
je het weekend er op iets kan testen moeten ze daar toch al lang op gereageerd hebben?

En ook kwa test spullen vind ik het gewoon sucks in Nederland, je moet vaak wachten
tot van die test dagen waar het extreem druk is.
Sjemmel

Berichten: 568
Antwoord #7 Juni 30, 2008, 01:31:09
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik krijg van alle shops reacties behalve, en ik noem hem gewoon, Van Der Berg in Hoorn.
Nu zegt iedereen natuurlijk bel gewoon even en ja, dat is ook het beste maar het valt wel op.
Overigens wel een goede shop hoor...........

Als ik ze bel zeggen ze: "Zet het ff op de mail wat je nodig hebt krijg je binnen een week reactie"
3x gedaan 3x geen reactie. Mail zuigt idd  ThumpDown
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #8 Juni 30, 2008, 02:04:19
edit2Rapporteer  
ligt er aan wat voor shop je hebt internet shops reageren erg snel dat is natuurlijk ook de snelheid
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #9 Juni 30, 2008, 05:41:28
edit2Rapporteer  
Sommigen zijn niet zo mail-gericht. Anderen geven niet graag hun prijzen via mail door.. Dat zal het zijn denk ik
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #10 Juni 30, 2008, 13:32:07
edit2Rapporteer  
@ langbeest: ik wilde de naam eigenlijk niet noemen maar die reageerde bij mij ook niet...
Lars.

Berichten: 44
Antwoord #11 Juli 01, 2008, 02:01:15
edit2Rapporteer  
simpel toch, gewoon naar DL gaan...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.