kunde van personeel in shops??

MCdrijver1

Berichten: 159
Juli 01, 2008, 21:42:22
edit2Rapporteer  
beste mensen,
ik ben deze week naar 3 shops geweest,
wat mij opviel is dat de meeste mensen die er werktte echt totaal geen moer verstand hadden van de producten die ze verkochten.
tevens kreeg ik bijdehante opmerkingen enzo.

vandeweek bij kater, meneer had 30 minuten nodig om naar mij toe te komen, verder had hij zeer weinig te vertellen en alle info die ik kreeg kwam uit boekjes, info die zoiezo de helft van dit forum uit het hoofd kunnen.

het coraaltje: daar wouden ze me niet eens helpen omdat ik enkel om een leash kwam.

vanmiddag bij vd berg in hoorn.
kom er binnen, stond een meisje die vriendelijk goeiemiddag zij, altijd goed dus.
toen liep ik naar de kassa, werd ik aangekeken of ik een mongool was.
vroeg ik om een leash die achter meneer in het rek hing, moest meneer eerst iemand halen die er verstand van had, waarop ik antwoordde dat hoeft niet ik moet die gewoon hebben.
naja meneer ging tog de expert halen, meneer de expert zij nee we hebben geen langere leash, toen ik later de meneer wees dat er slingshots tussen hingen zij meneer naja ok.
toen knooptte ik hem aan me bar om te kijken of hij idd wel lang genoeg was, naja dat was hij,
meneer wou nog wel de opmerking maken ''wat een bij elkaar geknutseld ding'' waarop ik antwoordde dat het 1 van de betere shockwave barren is die hij ooit gezien heeft loser :)pimped by elrudo Smiley
wat een knuppel die gozer.

1 ding is zeker, ik ga voor geen goud meer naar vd berg in hoorn,

her oudere personeel stond geloof ik bij die nieuwe winkel van ze, die mannen wisten wat service was.
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #1 Juli 01, 2008, 21:46:29
edit2Rapporteer  
Denk dat de winkeliers hun omzet verliezen aan de webshops... service en uitleg zou DE kracht van een traditionele winkel moeten zijn.... maarja helaas dus.
Succes dude.
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #2 Juli 01, 2008, 21:53:17
edit2Rapporteer  
het is wel gelukt, maar die tijd en geld (denk aan bezine e.d) had ik er net zo goed eentje zelf kunnen knopen van stof en elastiek.

maja,

die leashes zijn duur man 40euro
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #3 Juli 01, 2008, 22:11:31
edit2Rapporteer  
haha handlepass leash 25 eurotjes van prolimit wat wil je nog meer?
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #4 Juli 01, 2008, 22:14:45
edit2Rapporteer  
@nature uuuhhhh een langere???

vergeet niet dat die 08 helix smartloop depowerkoort mega lang is
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #5 Juli 01, 2008, 22:16:20
edit2Rapporteer  
je kan je leash toch ook gewoon aan je depower koord vastmaken?
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #6 Juli 01, 2008, 22:22:09
edit2Rapporteer  
ja maar dat vertrouw ik niet helemaal 100%
ik speel liever op safe,
morgen naar rosas, daar wil je EGT niet naar et ziekehuis
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #7 Juli 01, 2008, 22:25:25
edit2Rapporteer  
en terecht.

die ss leashen zijn idd prettig lang. maar opassen met de quick releases want heb laatst na een mislukte hp (had hem aan mijn depowerlijn zitten) kapot getrokken. door het kunstof huls heen getrokken.

was bijna m'n vliegertje kwijt
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #8 Juli 01, 2008, 22:43:44
edit2Rapporteer  
ach jah, ik ben tog geen hp-er
meer old school

vind het leuk om LOMP hoog te gaan
peter.

Berichten: 1145
Antwoord #9 Juli 01, 2008, 22:51:55
edit2Rapporteer  
ze zijn niet echt makkelijk bij van den berg...
vooral als ze iets van 20 euro op moeten sturen duurt het lang...
maar stel ik zou een kite op gestuurd willen hebben licht ie morgen bij mij voor de deur
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #10 Juli 01, 2008, 23:12:38
edit2Rapporteer  
ze zijn niet echt makkelijk bij van den berg...
vooral als ze iets van 20 euro op moeten sturen duurt het lang...
maar stel ik zou een kite op gestuurd willen hebben licht ie morgen bij mij voor de deur

Dat slaat eigenlijk ook nergens op
Power to the webshops:P

En ja aron een lange hehe
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #11 Juli 01, 2008, 23:16:40
edit2Rapporteer  
Ik vond het 'vroegah' ook altijd leuk om naar een (de?) surfshop te gaan als je wat nodig hebt, beetje ouwehoeren enzo en nooit sjaggo gasten, gewoon chill...

Maar tegenwoordig... flink chagrijnig allemaal, kom je binnen zeg je heuhjjj...   wordt je aangekeken van WTF DOE JIJ DAN !!!    nja ok...

en als je iets zoekt en dat vraag je ff, dan wordt je aangekeken van HOE DURF JE ME TE STOREN terwijl ik een email aan het typen ben.
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #12 Juli 01, 2008, 23:44:42
edit2Rapporteer  
zal dan wel een prive mail zijn want reageren op een mailtje doen ze doorgaaans nie eens, zie andere topics
SvdH

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #13 Juli 02, 2008, 00:01:00
edit2Rapporteer  
Bij kater krijg je er gewoon een kater van ( hipohof ) wat een *** winkel...
Het personeel wat er werkt heeft er idd de balle verstand van.

Maar bij van den Berg ben ik echt super chill geholpen eerst een uur lopen lulle over kite etc..
Toen even wat pakken gepast en voor een board gekeken voor ik het wist was ik 3 uur verder en hij had nog steeds alle tijd voor me. Het was ook niet de drukste dag maar goed, hij verspreide ze tijd goed.

Dat wou ik dan toch even melden...

Maar over het algemeen word je idd slecht geholpen maar dat is bijna bij alle winkels zo
Goede service is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ver tevinden tegenwoordig..

MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #14 Juli 02, 2008, 00:55:46
edit2Rapporteer  
ja, ik heb het altijd hardstikke naar me izn gehad bij vandenberg.,

maar de ouwe garde zie ik nooit meer (iig niet in horn) dus ga ik er gewoon niet meer heen.

echt zonde, ik heb er mijn eerste cabrinha nitro 2001 gekocht daarna AL mijn kites, de x2 , x3 raven komt er vandaan enzo echt zonde dat je zo je zaak kan verknallen
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #15 Juli 02, 2008, 01:55:23
edit2Rapporteer  
Dus de titel zou moeten zijn; knudde van personeel in...

Kan ik niet zeggen van Roha, of vooral Zwemer. Vooral die laatste; ik om er wel eens voor wat knudde-dingetjes, maar ze blijven aardig! Begrijp me goed; ik bedoel dus niet dat ze alleen maar knudde-dingen verkopen, anders krijg ik devolgende keer een muil in mijn peer.
SSFuel

Geen avatar

Berichten: 30
Antwoord #16 Juli 02, 2008, 02:17:36
edit2Rapporteer  
email door vd berg word idd niet beantwoord!!!

het geld ligt op straat alleen ze zijn te lui om te bukken...
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #17 Juli 02, 2008, 02:41:07
edit2Rapporteer  
pfff heren is het niet genoeg gebash voor vandaag.

ga naar buiten met dat mooie weer, pluk de dag.
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #18 Juli 02, 2008, 03:27:43
edit2Rapporteer  
er is geen fucking wind terwijl ik net hoor dat in spanje (kla ballena) er gewoon de hele dag wind is geweest, snap hoe geirriteerd ik ben, jullie zijn nu lekker de eerste paar weken van me af oke??
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #19 Juli 02, 2008, 03:34:19
edit2Rapporteer  
ga je op vakantie?
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #20 Juli 02, 2008, 04:02:22
edit2Rapporteer  
jaja, morgenochtend half 7 richting schiphol.
dan naar la ballena allegre,
in spanje, de baai rosas.
elke dag termische wind rond een uur of 1 begint het met 10kn en soms trekt ie door tot 20.
heerlijk, moet je ook een keer heengaan,
allemaal super relaxte gasten enzo. chille camping,
meer forumleden gaan er heen, en komen vaak terug
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #21 Juli 02, 2008, 04:22:37
edit2Rapporteer  
Prettige vacantie kerel  ThumpsUp

En stuur ook wat wind deze kant op.  Joepie

Heb net 5 dgn aan me vliegertje gehangen maar ja we hebben nooit genoeg he.  YeSS
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #22 Juli 02, 2008, 04:24:43
edit2Rapporteer  
have fun dude
DTS5.1

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #23 Juli 02, 2008, 04:29:47
edit2Rapporteer  
Beste mensen

ik begin binnenkort een winkel met onderandere stuntvliegers en wil der ook een deel kites naast gaan doen. ik lees in deze topic dat het nogal slecht gesteld is bij sommige bedrijven met het personeel die niet veel weten van kites. oke ik geef eerlijk toe ik heb der ook nog geen kaas van gegeten maar ik ben opzoek naar mensen die me der eventueel weg wijs in kunnen maken alle hulp is welkom. waar mij het gewoon om gaat is dat ik toch een goed stuk  uitleg/advies kan geven naar mijn klanten toe. dus als jullie ideeen hebben of me misschien uitleg kunnen geven op dingen waar ik moet letten enzo zouy ik dat heel erg op prijs stellen.

met vriendelijke groeten

martijn wanders
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #24 Juli 02, 2008, 04:36:38
edit2Rapporteer  
Leer eerst Nederlands zou ik zeggen Wink
Te goedkoop Wink
Direct antwoorden, of zsm, en klantvriendelijkheid is het belangerijkste.. gewoon eerlijke en vlotte afhandeling win je mee
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.