Betalen per spot

d@ni

Berichten: 904
Antwoord #50 Juli 15, 2008, 12:47:39
edit2Rapporteer  
Citaat
hehe.
Ik ben gelukkig ook geen lid van de NKV. Voor het verzekering gebeuren kun je beter lid zijn van IKO en/of de funsportpolis. Die dekken ook alles en betalen ook meer uit bij schade/letsel dan de NKV doet.
Als je de NKV wilt afzeiken moet je je wel bij de feiten houden dan. De verzekering die je bij het NKV lidmaatschap krijgt is een verzekering van funsportpolis.
Overigens is betalen per spot ABSOLUUT GEEN AGENDAPUNT van de NKV.


Is wel een verzekering van funsportpolis maar wel enkel WA, je kan je dan wel extra verzekeren.(gear en eigen letsel bv)
DaPiedro

Berichten: 65
Antwoord #51 Juli 15, 2008, 13:32:22
edit2Rapporteer  
Ja dat ga ik hier niet uitgebreid op het forum vertellen,...voor mij is het NKV een verloren zaak in het kitesurfwereldje,...ik weet er eerlijk gezegd genoeg van, zoek het zelf uit zou ik zeggen!


DE KNRM is voor mij totaal wat anders dan de NKV,...de KNRM zijn geschoolde krachten die weten waar ze voor staan, de NKV daarin tegen staan niet achter de kiters, die slaan een duidelijke verkeerde weg in op dit moment.
wat doet het NKV dan fout, Braddyx? Ik ben wel benieuwd, want ik ben ook lid.

trouwens, Wie sponsort de KNRM? Dat zijn de gasten die je geheel vrijwillig uit de zee redden als je 't zelf niet redt..

Das lekker redeneren Braddyx, je strooit wat vaagheden in het rond, en als iemand vraagt om uitleg, ga je nog meer poep praten. Als je wat te melden hebt leg het dan ook even uit aan iedereen. Misschien heeft het NKV ook nog wat aan je fantastische inzichten.
Gwensio

Berichten: 728
Antwoord #52 Juli 15, 2008, 14:28:13
edit2Rapporteer  
ja uh wat gaat dat kosten dan? is dat dan per keer dat je komt ofwat?

vorig jaar 122 keer gevaren als dat dan 2 euro per keer kost lkkr is dat!
Dylan

Geen avatar

Berichten: 83
Antwoord #53 Juli 15, 2008, 14:55:26
edit2Rapporteer  
Hahaha betalen per spot, zoiets achterlijks heb ik nog nooit gehoord. Anyway, ik ben geen lid van de NKV en ben het ook niet van plan te worden. Het kost allemaal al genoeg he
Nickless

Geen avatar

Berichten: 94
Antwoord #54 Juli 15, 2008, 15:34:37
edit2Rapporteer  
Braddyx, ik vind je uitspraken erg vreemd voor iemand die 5 dagen geleden geregistreerd is als user en zegt:

Gepost op: Juli 10, 2008, 19:59:01
Ey,...ik ben weer terug in NL,....paar jaartjes overal gekite, en heb mij gevestigd in Wijk aan Zee!

Heb je dankzij je internationale ervaring ineens een heel duidelijk beeld van wat er zich bij de NKV afspeelt?!?


de NKV daarin tegen staan niet achter de kiters, die slaan een duidelijke verkeerde weg in op dit moment.

youne nl

Berichten: 233
Antwoord #55 Juli 15, 2008, 15:45:29
edit2Rapporteer  
Jij NIET begrijp !!!!
Het kost meer voor je als je iemand zijn spullen kapot vaart als je niet verzekerd bent.
Maar 1 voordeel hoe je t bekijkt heb je straks ook geen dure aanschaf meer nodig. (kun je nergens meer kite)  loser

Hahaha betalen per spot, zoiets achterlijks heb ik nog nooit gehoord. Anyway, ik ben geen lid van de NKV en ben het ook niet van plan te worden. Het kost allemaal al genoeg he
litewave

Berichten: 607
Antwoord #56 Juli 15, 2008, 15:50:32
edit2Rapporteer  
Hahaha betalen per spot, zoiets achterlijks heb ik nog nooit gehoord. Anyway, ik ben geen lid van de NKV en ben het ook niet van plan te worden. Het kost allemaal al genoeg he

Dus liever 1000+ euro aan het spul wat je zelf leuk vindt, dan 30 euro in algemeen belang, als jij nu letsel en of schade maakt, hoe ga je dat oplossen dan?
Nu vindt ik dus; dat wanneer ik  letsel en/of schade bij jou maak, mijn verzekering niet opzadel met jou schade en/of letsel.
Want als jij alleen aan je zelf denkt en niet aan andere, ga ik dan ook maar niet aan jou denken.
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #57 Juli 15, 2008, 16:14:59
edit2Rapporteer  
Geen probleem mee,...wil je lid worden doe dat gewoon.]
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #58 Juli 15, 2008, 16:34:11
edit2Rapporteer  
Geen probleem mee,...wil je lid worden doe dat gewoon.]



Ja dat ga ik hier niet uitgebreid op het forum vertellen,...voor mij is het NKV een verloren zaak in het kitesurfwereldje,...ik weet er eerlijk gezegd genoeg van, zoek het zelf uit zou ik zeggen!

Hey pik het is hier een nieuws & discussie forum: https://nl.wikipedia.org/wiki/Discussie
ik mis bij jou de argumenten, en zo lang je die niet aandraagt kan je beter opzouten.



Bedankt hoor daaaaag
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #59 Juli 15, 2008, 16:38:53
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Wat een ONZIN!!!  Om te  :'(

Wat je allemaal uit kraamt lijkt een beetje op 'dictator praat'.  schater

Beginners begrijpen dit?  Wat dacht je van al die bedrijfs uitjes? Die mensen komen gezellig een dagje kiten en dan zou jij ze even verplichten lid te worden van het NKV, wat die mensen geen hol zegt!   

Bye the way: Neem een verzekering bij Interpolis en je bent volledig verzekerd voor ongelukjes/ongevallen bij kitesurfen. Er zijn er ongetwijfeld nog veel meer.

ROekoe roekoe  Grin
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #60 Juli 15, 2008, 16:43:17
edit2Rapporteer  
is nog een jong mannetje denk ik  Undecided
Geen discussie waardig de  loser
litewave

Berichten: 607
Antwoord #61 Juli 15, 2008, 17:24:30
edit2Rapporteer  
Bye the way: Neem een verzekering bij Interpolis en je bent volledig verzekerd voor ongelukjes/ongevallen bij kitesurfen. Er zijn er ongetwijfeld nog veel meer.

ROekoe roekoe  Grin



En die kost? ...................juist, meer
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #62 Juli 15, 2008, 19:05:42
edit2Rapporteer  
Kiten zie ik nog steeds als een van de mooiste vrije sporten die ik ken,...voor verschillende sporten is het juist fijn om bij een vereniging te zitten, voor het kitesurfen gaat deze vlieger niet op,...deze vereniging voegt weinig toe aan deze tak van sport.

Maar oaky dit is NL,...verenigingen, stichtichtingen, lid worden, verboden, enz,enz.

Gelukkig dat het onder de kiters leeft het wel of niet lid worden,...een kiter kite gewoon overal zelfs wanneer de vogels het Wilhelmus zingen.
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #63 Juli 15, 2008, 19:12:01
edit2Rapporteer  
Kiten zie ik nog steeds als een van de mooiste vrije sporten die ik ken,...voor verschillende sporten is het juist fijn om bij een vereniging te zitten, voor het kitesurfen gaat deze vlieger niet op,...deze vereniging voegt weinig toe aan deze tak van sport.

Maar oaky dit is NL,...verenigingen, stichtichtingen, lid worden, verboden, enz,enz.

Gelukkig dat het onder de kiters leeft het wel of niet lid worden,...een kiter kite gewoon overal zelfs wanneer de vogels het Wilhelmus zingen.

Waar blijft die onderbouwing nou, ik wacht er nog steeds op, want misschien moet ik me lidmaatschap ook wel opzeggen dan als ik jou moet geloven.
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #64 Juli 15, 2008, 19:27:22
edit2Rapporteer  
Alfie,...onderbouwen is niet nodig kben daar gewoon klaar mee,..je kan je eigen keuze hierin maken,....jij bent lid en daar ben je blij mee of niet!



 
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #65 Juli 15, 2008, 19:32:03
edit2Rapporteer  
Kiten zie ik nog steeds als een van de mooiste vrije sporten die ik ken,...voor verschillende sporten is het juist fijn om bij een vereniging te zitten, voor het kitesurfen gaat deze vlieger niet op,...deze vereniging voegt weinig toe aan deze tak van sport.

Maar oaky dit is NL,...verenigingen, stichtichtingen, lid worden, verboden, enz,enz.

Gelukkig dat het onder de kiters leeft het wel of niet lid worden,...een kiter kite gewoon overal zelfs wanneer de vogels het Wilhelmus zingen.


Tuurlijk joh NKV heeft geen toegevoegde waarde.

Wie denk je dat er bezig is om de ijsselmeerspots te behouden is .
Die zogenaamde free spirit kiters van jouw? pleur op joh.
Het NKV is met man en macht bezig om die spots open te houden en er juist spots bij te krijgen.


De tijd zal het ons leren of het NKV wel of geen toegevoegde warde had.

Persoonlijk hoop ik dat het NKV er zich meer op zal gaan richtten op het pachten van vaarwater.
En hierdoor wel eisen kan gaan stellen of je zonder lidmaatschap mag kiten.

Vrijheid blijhied is een prachtig gedachte goed alleen er is zo grote groep mensen die geen maat weten te houden en daardoor het voor de meerderheid weet te verkanllen.

Ken je verder niet en maar dit soort uitspraken in deze en op het andere Mirns topic heb ik daar verder ook totaal geen behoefte aan.   InLove
 
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #66 Juli 15, 2008, 19:41:40
edit2Rapporteer  
Alfie,...onderbouwen is niet nodig kben daar gewoon klaar mee,..je kan je eigen keuze hierin maken,....jij bent lid en daar ben je blij mee of niet!

Wie loopt er nou de nkv zwart te maken en te zeggen dat het geen nut heeft? Ik wil gewoon weten waarom dat zo is, dus dat heeft wel een onderbouwing nodig.

Als je er 'gewoon' klaar mee bent moet je niet zo over de nkv gaan lopen ouwehoeren.

Waarom ga je niet gewoon emigreren.
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #67 Juli 15, 2008, 19:45:30
edit2Rapporteer  
Je hebt recht van spreken Stanley, idd je kent mij niet en ik jou niet,..maat toch genieten we volop van deze sport zowel jij als ik,...en mijn mening steek ik niet onder tafels of stoelen dat heb ik trouwens nooit gedaan en ook nu niet!

Dat er met man en macht gewerkt word voor het open houden van de spots dat waardeer ik enorm,..maar helaas heeft weinig zin, de NKV staat hier machteloos in, politiek beslist en geen vereniging, zo werkt dat in NL.

En ff, ik reageer op welke topic dan ook waar onrecht aanwezig is!

Jij voelt je geroepen om op deze topic te reageren, en dat mag je!


Gr Brad
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #68 Juli 15, 2008, 19:49:26
edit2Rapporteer  

Waarom ga je niet gewoon emigreren.
[/quote]


Ik zat hier al over te denken Alf,..ben er alleen nog niet uit wat het word,..Zeeland of Friesland.
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #69 Juli 15, 2008, 19:55:02
edit2Rapporteer  
Je hebt recht van spreken Stanley, idd je kent mij niet en ik jou niet,..maat toch genieten we volop van deze sport zowel jij als ik,...en mijn mening steek ik niet onder tafels of stoelen dat heb ik trouwens nooit gedaan en ook nu niet!

Dat er met man en macht gewerkt word voor het open houden van de spots dat waardeer ik enorm,..maar helaas heeft weinig zin, de NKV staat hier machteloos in, politiek beslist en geen vereniging, zo werkt dat in NL.

En ff, ik reageer op welke topic dan ook waar onrecht aanwezig is!

Jij voelt je geroepen om op deze topic te reageren, en dat mag je!


Gr Brad

Waarom zou de nkv niks te zeggen hebben... hoe groter ze zijn, hoe meer ze te zeggen hebben hoe serieuser ze worden genomen. Natuurlijk ligt de eindbeslissing bij de politiek... maar met hoe meer en hoe actiever wij zijn hoe meer we een punt worden voor de politiek om over na te denken.

Je mening is welkom wanneer die onderbouwt is, anders kan je maar beter gewoon weg gaan.
Zonder onderbouwing lijkt het verdacht veel op onderstaande.

Citaat
Smaad is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging of dat te goeder trouw kon worden aangenomen dat deze feiten waar zijn en dat het algemeen belang vereiste dat de feiten naar buiten werden gebracht. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

Edit//  je kan beter naar Gambia gaan, daar past jou 'gedachtegoed' beter
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #70 Juli 15, 2008, 19:55:55
edit2Rapporteer  
Hoezo heeft geen zin?

Mirns was al gesloten als het het regio team vanuit het NKV niet had gereageerd.
Wie heeft voor de komende uitbreiding op Mirns gezorgt juist ja het NKV.

En niet die wanna be's die liever te lopen fliere fluiten.

Ja politiek beslist maar hier voor hebben wij ook inspraakprocedures via verschillende overleg organen. Waar het NKV gesprekspartner is. Ja en het NKV wordt machteloos als er geen aantoonbare achterban is.
Dus zou zeker geen lid worden weet je tenminste zeker dat alle spots dicht gaan

Toch iets meer in de materie verdiepen
.


Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #71 Juli 15, 2008, 20:22:16
edit2Rapporteer  
Stanley,...politiek beslist!

Niet een carnavalsvereniging.
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #72 Juli 15, 2008, 20:39:16
edit2Rapporteer  
Stanley,...politiek beslist!

Niet een carnavalsvereniging.

JJJJJJJEEEEEZUS opzouten nou met je geouwenikshoer,    we zeggen toch  DE POLITIEK BESLIST JA.... en verder lees de posts nog maar een keer goed ipv alleen de woorden die jij wilt lezen.
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #73 Juli 15, 2008, 20:41:50
edit2Rapporteer  
Okay uk ben weg schater
onzin

Berichten: 451
Antwoord #74 Juli 15, 2008, 22:33:13
edit2Rapporteer  
slotje:).  wimt heeft het weer voorelkaar om zoveel reacties te krijgen in 1 dag 1000 keer gelezen en 70 reacties geweldig weer 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.