Oproep Spanje Rosas kiters !

Joop_XL

Berichten: 139
Augustus 10, 2008, 12:32:29
edit2Rapporteer  
Ik heb in spanje met een leuk groepje kiter een aantal super weken door gebracht, en er is mij verteld dat deze allemaal op kitehigh zitten. Dus bij deze een oproep !
Mischien dat we eens met zijn alle in NL ergens kunnen afspreken, dan kan de Beun weer filmen  Joepie

Mallory
Gast
Antwoord #1 Augustus 10, 2008, 15:39:33
edit2Rapporteer  
Iek was daarbij. 14 juli t/m 30 juli.
Groesen
e_surf

Berichten: 611
Antwoord #2 Augustus 10, 2008, 19:39:21
edit2Rapporteer  
Top Joop,  ThumpsUp

Even ter info:
Ik ben die kale met die zonnebril op zijn voorhoofd.
Op de foto met zijn rug naar de kijkers gekeerd.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #3 Augustus 10, 2008, 20:13:32
edit2Rapporteer  
Ik ben die ander kale die naar rechts kijkt, ben trouwens net terug we hebben nog wel een aantal heerlijke kitedagen gehad ,en gisteren (zaterdag) stond er de Tramontana ..maar voor mij net te laat ...
heb alweer besproken voor volgend jaar... Joepie
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #4 Augustus 10, 2008, 20:25:57
edit2Rapporteer  
Hoi Joop,

Ik was er ook bij en het waren zeker leuke dagen. Sta alleen niet op jou foto.

Had een paar dagen een rooie (piraten) muts op omdat mijn hoofd was verbrand ThumpDown

Het liijkt me inderdaad leuk om eens met z'n allen ergens een keer af te spreken.


@zwafra > jammer dat die tramontana er vrijdag niet was! Had van Maurits al begrepen dat jullie afgelopen vrijdag er de heledag op zaten te wachten. Onderweg naar huis heb ik in frankrijk wel heel veel wind gehad en zag ze op het meer langs de snelweg in zuid frankrijk nog kiten.
Charles

Geen avatar

Berichten: 42
Antwoord #5 Augustus 10, 2008, 20:50:56
edit2Rapporteer  
hé gents. Ik zit sterk te overwegen volgend jaar ook naar de baai van Rosas te gaan, maar ik heb uit vorige topics begrepen dat het wel eens lastig kiten is daar door allerlei restricties. Is daar dit jaar nog iets in veranderd?

tnx,


Erik
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #6 Augustus 10, 2008, 20:58:50
edit2Rapporteer  
Het is helemaal niet lastig, je kunt op 2 plaatsen kiten, Wij zitten allemaal bij La Ballena, dit omdat daar club Mistral zit die een vergunning hebben voor de zomer maanden.

Wel veel kale , of bijna kale mensen op onze spot. Ik denk dat de regel is hoe kaler hoe hoger, kijk maar naar Frank.Dit is trouwens wel het laatste jaar dat hij het hoogste springt ! Ik zal er alles aan doen om dit niet weer te laten gebeuren !!!! Smiley
To

Berichten: 928
Antwoord #7 Augustus 10, 2008, 20:59:06
edit2Rapporteer  
na gewoon kiten. ook gedaan 1 keer van het water gehaald niks aan de hand
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #8 Augustus 10, 2008, 21:15:32
edit2Rapporteer  


Wel veel kale , of bijna kale mensen op onze spot. Ik denk dat de regel is hoe kaler hoe hoger, kijk maar naar Frank.Dit is trouwens wel het laatste jaar dat hij het hoogste springt ! Ik zal er alles aan doen om dit niet weer te laten gebeuren !!!! Smiley


Oke" Joop ,ik ga de uitdaging met je aan ,je vrouw kan dan (weer) op het strandt beoordelen wie het hoogste gaat.. Grin
Maar je weet het ,het gaat er niet om wie de "beste" is ,maar wel wie er met de grootste glimlach weer van het water komt.. Grin
 
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #9 Augustus 10, 2008, 21:28:24
edit2Rapporteer  
Hi mannen,

Ik heb die tramontana waar Frank en Mario over spreken meegenomen naar Nederland. Ik had niet voor niets die grote trailer achter mijn auto meegetrokken. Vandaag heb ik 'm samen met Theo losgelaten op de slufter. Helemaal top!!!

Helemaal goed om eens af te spreken. Wie woont er een beetje centraal? Zodat die het kan regelen?

Volgens mij is de slufter zo'n beetje het middelpunt van kitend nederland. Dat ligt ook zo'n beetje in het zuid-westen van nederland en meestal komt de wind vanuit het zuidwesten. Dus heb je daar het eerste de wind. Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand met een beter idee kan komen. Rest ons alleen nog een windzekere dag te prikken waarop de meeste kunnen. Voorstel: 17 augustus
 
edde

Berichten: 20
Antwoord #10 Augustus 10, 2008, 23:38:57
edit2Rapporteer  
He Joop

Hier Eddy, was daar van 14-7 t/m 28-7
Lijkt mij ook een goed plan

Ben er volgend jaar weer 2 wkn 19-7 t/m 2-8 deze twee weken staan vast
en misschien kan ik er een 3e week aanplakken
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11 Augustus 10, 2008, 23:42:09
edit2Rapporteer  
Had van een hoop mensen gehoord dat er heel weinig wind was op Rosas  ThumpDown ThumpDown



Citaat
Maar je weet het ,het gaat niet wie de "beste" is ,maar wel wie er met de grootste glimlach weer van het water komt..
 

En Zo Is Dat !!!!!!!!!!  ListenToMe ThumpsUp
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #12 Augustus 11, 2008, 07:57:57
edit2Rapporteer  
MEt welke windrichting is er bij rosas het beste te varen? En is dit ook geschikt voor beginners? Ik vertrek vrijdag richting zuid-frankrijk en zit er aan te denken misschien een dagje naar rosas te gaan.
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #13 Augustus 11, 2008, 15:06:48
edit2Rapporteer  
Ben al aan het oefenen, Frank gaat het nog moeilijk krijgen  Grin

zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #14 Augustus 11, 2008, 16:33:23
edit2Rapporteer  
Mooie foto,s ziet er goed uit Joop ...ik heb helaas geen foto,s van gisteren (ging ergg hoog) maar wel een van Spanje ...maar blijf oefenen ..de komende dagen wordt er ook weer veel wind verwacht ..
En Maurits is bezig een dag te plannen waar we nog een keer samen gaan kiten ,misschien ben jij er dan ook dan kan gelijk mijn geheime wapen even testen... Grin
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #15 Augustus 11, 2008, 16:37:50
edit2Rapporteer  
MEt welke windrichting is er bij rosas het beste te varen? En is dit ook geschikt voor beginners? Ik vertrek vrijdag richting zuid-frankrijk en zit er aan te denken misschien een dagje naar rosas te gaan.

De windrichting is daar zelden aflandig dus als er wind staat kan je bijna altijd kiten..
Het is niet echt een beginners spot (diep water) je moet op zijn minst hoogte kunnen lopen en je kite kunnen herstarten in diep water..
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #16 Augustus 13, 2008, 09:16:39
edit2Rapporteer  
Hi mannen,

Is komende zondag nog steeds een optie? Ik heb nog geen reacties gelezen over a.s. zondag. Vooralsnog voorspellen ze een ZW 4. Moet voldoende zijn om de contest Frank versus Joop te houden...

Groetjes,

Maurits
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #17 Augustus 13, 2008, 10:02:28
edit2Rapporteer  
Ik heb mijn geheim wapen nog niet binnen dus de BIG AIR contest moet nog even wachten, maar varen met een hoge FUN FACTOR kan natuurlijk altijd.

Maar de Slufter is bij mij geheel onbekend, hoe kom ik daar en waar moet ik op letten ?
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #18 Augustus 13, 2008, 11:43:44
edit2Rapporteer  
Dat geld ook voor mijn ,ik ben daar ook nog nooit geweest ,ik heb wel al gezien dat het 1.30 uur rijden is vanuit Purmerend ,dus het moet wel de moeite zijn ...
Voor Joop.. de slufter ligt bij Oostvoorne kijk hier maar even voor info : http://www.kitehigh.nl/showspot.php?s=kitesurf_locatie_maasvlakte_spot
Wat kan je het beste invoeren in je navigatie ..
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #19 Augustus 13, 2008, 12:15:46
edit2Rapporteer  
Hi mannen,

Slufter ligt vlak bij gemeente Oostvoorne. Volg de Europaweg en vervolgens de Westplaatweg. Volgens mij kom je dan ook al borden met Slufter tegen. Als het dan waait zie je op enig moment voldoende kites in de lucht hangen. Rijd dan door totdat je een van onze auto's aantreft, want het is nogal een groot gebied. Mocht het niet lukken bel mij dan even mobiel. Gelet op alle reistijden is het wellicht het beste om rond 14:00 uur af te spreken. In Spanje kwamen wij ook niet eerder op locatie.
Ciao

P.S. wie komt er nog meer.....

The Maus
e_surf

Berichten: 611
Antwoord #20 Augustus 13, 2008, 12:47:20
edit2Rapporteer  
Slufter is voor mij 215 km rijden.
Dat is me te gek voor even een middagje kiten.
Ik woon nog zo'n 50 minuten rijden Noordelijker dan Frank.

Groet Edwin


Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #21 Augustus 13, 2008, 13:41:01
edit2Rapporteer  
voor mij is het iets van 100km dus dat is opzich wel te doen, alleen komende Zondag wordt waarschijnlijk lastig.
Ik heb ook een afspraak om liquid force kites te gaan testen. Is ff kijken hoe ik dit allemaal moet organiseren, ik houd jullie op de hoogte !
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #22 Augustus 13, 2008, 17:38:57
edit2Rapporteer  
Wanneer de Slufter voor veel mensen te ver rijden is vind ik het ook prima om b.v. naar Schellinkhout te gaan. Voor onze limburger is dat wellicht weer veel te ver. Levert dat meer animo op??
edde

Berichten: 20
Antwoord #23 Augustus 13, 2008, 20:34:07
edit2Rapporteer  


voor mij is de slufter z'n 235 km rijden.
Schellinkhout is voor mij z'n < 100 km dichterbij dit is voor mij een betere optie.

En ik denk dat deze beide opties voor onze limburger allebeide ver zijn.
Schellinghout zal voor hem zeker wel 50 km verder zijn dan als de slufter.
Waar gaat de limburger dan vaak kiten, volgens mij gaat hij wel naar zee om te kiten!


Groeten Eddy
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #24 Augustus 13, 2008, 21:27:44
edit2Rapporteer  
Weet nog niet zeker of ik as zondag kan. Maar beide locaties is voor mij geen probleem.

Ik laat dat nog weten.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.