Best guroo of best waroo 08 7m

timmie-to-himmie

Berichten: 105
Augustus 13, 2008, 10:51:39
edit2Rapporteer  
hallo, heeft iemand voor mij meet info over de best guroo 2008 ?
ik kan nm ook een waroo 2008 kopen, Wat is het verschil ?

alvast thanks  Grin
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 Augustus 13, 2008, 10:58:09
edit2Rapporteer  
Ik heb geen ervaring met de guroo weet alleen wel dat die bedoelt is voor het lessen, dus het zal een 'easy to handle' kite zijn, maar na verloop van tijd misschien saai.

De Waroo, tja moet je daar nog wat over vertellen...
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #2 Augustus 13, 2008, 10:59:25
edit2Rapporteer  
Guroo is de les-kite van Best, dus je mag verwachten dat die ontzettend stevig gebouwd is. Tevens aanbevolen voor wave-kiten, en die combinatie doet me vermoeden dat de kite ook nog eens zeer stabiel is.

timmie-to-himmie

Berichten: 105
Antwoord #3 Augustus 13, 2008, 11:05:17
edit2Rapporteer  
Ik heb geen ervaring met de guroo weet alleen wel dat die bedoelt is voor het lessen, dus het zal een 'easy to handle' kite zijn, maar na verloop van tijd misschien saai.

De Waroo, tja moet je daar nog wat over vertellen...





waarom moet je me over de waroo nog wat vertellen ?
JCS

Berichten: 259
Antwoord #4 Augustus 13, 2008, 11:08:02
edit2Rapporteer  
Ik heb geen ervaring met de guroo weet alleen wel dat die bedoelt is voor het lessen, dus het zal een 'easy to handle' kite zijn, maar na verloop van tijd misschien saai.

De Waroo, tja moet je daar nog wat over vertellen...





waarom moet je me over de waroo nog wat vertellen ?


Even goed lezen: hij vraagt of hij (DM2008) daar nog wat over moet vertellen omdat daar al veel over geschreven is. Wink
timmie-to-himmie

Berichten: 105
Antwoord #5 Augustus 13, 2008, 11:16:53
edit2Rapporteer  
srry hoor.....
jah ik blijf blond loser
JCS

Berichten: 259
Antwoord #6 Augustus 13, 2008, 11:17:26
edit2Rapporteer  
srry hoor.....
jah ik blijf blond loser
Maakt niet uit!
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #7 Augustus 13, 2008, 11:21:38
edit2Rapporteer  
Wij geven les met de Guroo. De Guroo is inderdaad erg makkelijk te varen. Hij is minder explosief dan de Waroo. Dus wanneer er iets fout gaat dan vlieg je niet gelijk alle kanten op. De Guroo kost een stuk minder en is dus qua prijs / kwaliteit een prima kite voor een beginner/beginner. Na een tijdje zul 'm toch liever willen inruilen voor een Waroo. loser
timmie-to-himmie

Berichten: 105
Antwoord #8 Augustus 13, 2008, 12:34:47
edit2Rapporteer  
ik wil er langer wat aan hebben, ik ben nm 13 en heb niet ieder jaar genoeg geld voor nieuwe kite. dus ga ik lkkr voor de waroo denk ik, of hebben jullie nog andere goede opties ?

dagmartijn

Berichten: 59
Antwoord #9 Augustus 13, 2008, 12:37:36
edit2Rapporteer  
Heb bij mijn lessen ook gevaren met een Guroo en vaar nu een Waroo en een Bularoo. De Guroo is het stabielst van allemaal. Vaart erg makklelijk, wat zeker fijn is in hetbegin.
Ik zou echter gaan voor een Waroo. Lijkt me leuker om mee door te gaan. Heb je al gekeken op de site van boardsports.nl? Staan nu volgens mij Bularoos (one-pump system) voor Euro 399,- kite only. Je kan ook bellen met Karim van kitesurfschoolbest.nl ik weet dat die ook een flink aantal best kites te koop had!

suc6

greetz
timmie-to-himmie

Berichten: 105
Antwoord #10 Augustus 13, 2008, 12:50:11
edit2Rapporteer  
bij v/d berg hadden ze een bularoo 7m voor 369 compleet......
maar ik heb gehoord van iemand met bularoo ervaring dat ie heel moeilijk restart.....
waroo weet ik niet Cker.
bij v/d berg kan ik ook een waroo 2008 compleet kopen voor 686 euro's.
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #11 Augustus 13, 2008, 13:02:04
edit2Rapporteer  
Ik heb Willem van Boardsports.nl vorige week gesproken, die heeft geen kleine maten meer, alleen Bul 13.

Timmie, ik had problemen met herstart van de Bul. Heb inmiddels gemerkt dat dat tenminste gedeeltelijk aan mij lag: na advies hier, heb afgelopen za/zo weinig last met herstarten meer gehad, snel de lucht in. Dat was met de 10m (2e keer dat ik die voer, op Schellinkhout).

Ik zie de Bul 7m niet bij vdBerg, maar klinkt wel als zeer goede aanbieding!
timmie-to-himmie

Berichten: 105
Antwoord #12 Augustus 13, 2008, 13:21:03
edit2Rapporteer  
ik ga meestal ook naar schellinkhout !
klopt hij is denk al verkocht,site is dan vandaag ge update.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.