Waar Jaime pro 2009 ?

Joop_XL

Berichten: 139
Augustus 22, 2008, 08:02:00
edit2Rapporteer  
Ik sta op het punt om een Jaime pro 2009 te kopen en heb hiervoor al een paar goeie adressen in Duitsland en 1 winkel in NL maar die weet nog niet wanneer hij kan leveren. Dit alles voor de prijs van 599 eurie.

Ik ben dus opzoek naar een shop waar ik de nieuwe Jaime pro kan aanschaffen voor een super scherpe prijs, tips ?
 
vin2481

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #1 Augustus 22, 2008, 15:29:45
edit2Rapporteer  
Normaal zijn ze toch 699?? Ben benieuwd welke NL winkel dat is, 100 euro is snel verdiend...
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #2 Augustus 22, 2008, 20:26:40
edit2Rapporteer  
Ook bij de meeste shops in NL kun je gewoon 15 a 20% korting krijgen.
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #3 Augustus 23, 2008, 09:46:04
edit2Rapporteer  
Ik heb gewoon heel veel shops een mailtje gestuurd met als resultaat dat sommige niet eens reageren !

Wat mijn ervaring nu is, is dat de meeste Duitse winkels snel een antwoord geven op een mailtje en dat doen de kitesurf internet winkels in Nederland ook, de gewone winkels laten het vaak afweten.





(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 Augustus 23, 2008, 14:22:20
edit2Rapporteer  
Ik heb gewoon heel veel shops een mailtje gestuurd met als resultaat dat sommige niet eens reageren !

Wat mijn ervaring nu is, is dat de meeste Duitse winkels snel een antwoord geven op een mailtje en dat doen de kitesurf internet winkels in Nederland ook, de gewone winkels laten het vaak afweten.

Dat klopt.. sommige NL shops zijn daar erg lax in en hebben soms een beetje een arogante houding. Volgens mij moeten sommige winkels nog wennen aan het fenomeen "internet"
Dat neemt niet weg dat er telefonisch een hoop mogelijk is en dat er genoeg NL shops zijn die wel "internet" service bieden.

Heb vorig jaar bij een grote shop in Hoorn een telefonisch bedrag voor de nieuwe Trax afgesproken en kreeg toen ook nog de mogelijk tot omruil garantie. Ik was namelijk niet zeker of ik de 135x39 of 135x41 wilde kopen. Het board was toen nog maar net in de shops en kreeg bijna 20% korting. Ook bij een shop in Harderwijk kreeg ik 20% korting en omruil garantie op een Jaime Pro. Ben uiteinderlijk voor de Trax gegaan  loser

Hoop dat je hier wat aan hebt... Succes  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.