paasje oefenen, waar hou jij je vingertje?

.

Berichten: 68
Augustus 25, 2008, 10:18:14
edit2Rapporteer  
Ik ben een bezig hier en daar wat handlepaasjes te maken/ proberen. En ik vraag me af of het normaal is dat ik mn duim tegen de centreline aan houdt,... net alsof je een railey maakt dus. Ik zie vaak ook mensen de centreline tussen middel en wijsvinger klemmen. Natuurlijk is dat prettiger om het ongewenste loopen tegen te gaan, maar als ik dat doe dan komt er enorm veel kracht te staan op mn wijsvinger.

dus: waar hou jij je vingertje? (bij het paasen wel te verstaan,.... bij andere dingen mag je het voor je houden Tongue)
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #1 Augustus 25, 2008, 10:38:40
edit2Rapporteer  
Met middelvinger en wijsvinger tussen me depowerkoort, moet je misschien meer met je middelvinger richting je depowerkoort dan. Bij mij doet het iig geen pijn me wijsvinger:P
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #2 Augustus 25, 2008, 11:30:02
edit2Rapporteer  
Ik doe het op dezelfde manier als ik een railey doe, dus niet depowerkoort tussen mijn vingers. Geen problemen dat de kite zomaar gaat loopen.
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #3 Augustus 25, 2008, 14:42:14
edit2Rapporteer  
je denkt teveel na, gewoon alles proberen and free your mind  Cheesy
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #4 Augustus 26, 2008, 00:31:54
edit2Rapporteer  
Ben niet de beste paasser, maar weet eigenlijk wel zeker dat voor dat je gepaast hebt het niet nodig is om je depowerkoord tussen je vingers te hebben. Na het paasse kun je door em zo te pakken wel wel het downloopen voorkomen, maar dat lukt ook wel als je snel beide handen weer aan de bar hebt. Ik heb het nu wel alleen over normale paasjes waarbij je je kite ook instuurt. Een downloop tijdens de landing voelt zowieso veel lekkerder dan zo'n tam zweeflandingkje.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.