lunacy testen

kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Augustus 26, 2008, 20:36:20
edit2Rapporteer  
hallo ik wil graag een lunacy kopen maar ik zou hem eerst graag willen testen.
 wie o wie gaat er zaterdag of zondag kite met een lunacy en stelt zijn board beschikbaar om te testen.
bij muidenberg of strand horst een andere spot kan mischien ook maar moeten we even overleggen.
alvast bedankt voor de moeiten

greets andre
jappie-joo

Berichten: 67
Antwoord #1 Augustus 26, 2008, 21:08:47
edit2Rapporteer  
hallo ik wil graag een lunacy kopen maar ik zou hem eerst graag willen testen.
 wie o wie gaat er zaterdag of zondag kite met een lunacy en stelt zijn board beschikbaar om te testen.
bij muidenberg of strand horst een andere spot kan mischien ook maar moeten we even overleggen.
alvast bedankt voor de moeiten

greets andre
Dit weekend word erg moeilijk zonder wind.

Knal gewoon als het weer waait ff naar het coraaltje op ijmuiden daar hebben ze "Da Lunacy"liggen om te testen.
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #2 Augustus 26, 2008, 21:38:34
edit2Rapporteer  
Zal lastig worden zonder rijbewijs... Pa effe lief aankijken denk ik...
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #3 Augustus 26, 2008, 22:50:23
edit2Rapporteer  
Hij heeft zijn rijbewijs, en da's chill want zo kom ik ook nog eens ergens ThumpsUp
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #4 Augustus 26, 2008, 23:02:08
edit2Rapporteer  
Oke,

Dan heb ik zeker de verkeerde voor me, want ik dacht dat ie een broekie was... Of bedoel je zijn brommerrijbewijs...
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #5 Augustus 26, 2008, 23:35:23
edit2Rapporteer  
Neen, zijn auto. Een vette nissan en als je het raampje open zet, gaat zijn radio uit ThumpsUp Misschien dat je mij voor je hebt, ik heb brommer met aanhanger Smiley
kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #6 Augustus 27, 2008, 17:18:19
edit2Rapporteer  
vinnie ......  ListenToMe
whahah het is een zwart nissan 100nx.
maar vroeger moest ik wel me papie lief aan kijken
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #7 Augustus 27, 2008, 20:48:11
edit2Rapporteer  
FF een idkaart meenemen en richting die grote shop in Harderwijk gaan en dan kun je het board gewoon testen..
Verder zijn er nog  ...tig zaken waar je hem kan testen maar Harderwijk ligt het meest voor de hand aangezien je op Muiderberg en Horst vaart  loser
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #8 Augustus 27, 2008, 23:54:28
edit2Rapporteer  
Als je mij tegenkomt op muiderbronx dan kun je natuurlijk ff die Lunacy van mij flink misbruiken als je dat wilt. Heb nu rood zwarte fuels, dus dan herken je mij wel. Het zal nog wel ff duren toch denk ik voor het weer waait op muiderberg.
Had eerst een 666, welke ook super was. De 666 '06 had iets meer lowend, maar de landingen van de Lunacy zijn veel stabieler en minder hard. Standaard pads en straps zijn gewoon top trouwens.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.