hellup mij, naish wave fr quad

boi reuter

Geen avatar

Berichten: 122
September 22, 2008, 21:37:19
edit2Rapporteer  
jongens ik heb een naish wave fr  quad fin alleen me groote vinnen zijn kapot. iemand miss vinnen liggen of wie kan mij aan een winkel helpen die ze heeft liggen. ik ga namelijk over 3 weken naar kaapstad

en dan heb ik ze wel nodig om te beuke Joepie

bestellen kan miss ff duren dus dacht miss hebben jullie tips voor mij.

thanks
jaapd

Berichten: 609
Antwoord #1 September 22, 2008, 21:41:01
edit2Rapporteer  
Misschien dat een zoekopdracht bij surfspullen.nl iets oplevert
boi reuter

Geen avatar

Berichten: 122
Antwoord #2 September 22, 2008, 21:45:37
edit2Rapporteer  
gaat hem niet worden denk ik ben me rot aan het zoeken. maar ook internet shops kan ik ze nergens vinden. echt klote. heb zuper board alleen zonder de 2 lange vinnen gaat ie het nie doen ThumpDown




heb het gevonden bij kubus sport kan ik ze denk ik wel bestellen morgen bellen.
thanks guys
Magic Hat

Geen avatar

Berichten: 91
Antwoord #3 September 23, 2008, 10:12:56
edit2Rapporteer  
Volgende keer dat je finnen nodig hebt is het misschien handig om het systeem, het type en de lengte te vermelden. Succes en veel plezier in ZA.
boi reuter

Geen avatar

Berichten: 122
Antwoord #4 September 23, 2008, 20:11:05
edit2Rapporteer  
naish wave ik weet de speciefieke data niet het zijn honey-comb vinnen en ik heb ze op me naish wave fast rocker zitten. ik heb in plaats van de thruster set up een quad fin set up. en de vinnen hebben een insert bijna hetzelfde als een tuttle box. dus ze zitten niet met inbusjes aan de onderkant van het board vast maar gewoon met een schroef aan de boven kant. heb al in de ronte gevraagd bijv bij kubus maar heeft ze dus niet op vooraad en het heeft 4 weken levertijd.

beetje stom dat ze dat soort dingen niet hebbem. das eigenlijk het eerste wat kapot gaat.

groete
Magic Hat

Geen avatar

Berichten: 91
Antwoord #5 September 24, 2008, 08:49:10
edit2Rapporteer  
Als je dan toch contact met kubus hebt, vraag dan of het een mini-tutle is (of welk ander systeem), en wie de finnen eigenlijk maakt, want Naish maakt die echt niet zelf. Op die manier kan je wat makkelijker zoeken op het web. Want misschien heeft bijvoorbeeld MagicSeaweed.com dit soort finnen wel liggen, maar van een ander merk.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.