Megaloop over de dijkweg!

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #25 September 30, 2008, 20:21:05
edit2Rapporteer  
Hij heeft de techniek en de ervaring om het te doen, daarom is hij ook pro. Als je bang bent dat je materiaal het begeeft dan kan je beter stoppen met tricks en heen en weer gaan varen met 12 knopen. Er kunnen net zulke rare dingen gebeuren als je op 10 meter in de lucht hangt dan dat je over een weg heen springt.

dat is het hem nou juist, een echte pro doet dit niet.
Ik ben het eens, het ziet er vet uit maar je blijft een grote zak als je dit soort dingen doet.
wat denk je als dit fout was gegaan.... Nos Journaal, RTL nieuws, SBS, CNN etc.
wederom, goed voor de sport dit.....eikel


Onzin, wat denk je dat er gebeurd als er tijdens een loop van Ruben iets mis gaat, of als kevin z'n nek breekt. Dan krijg je precies hetzelfde. Een loopje van Ruben is waarschijnlijk nog gevaarlijker dan deze. Ik zeg, niet zo aanstellen en er gewoon van genieten!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #26 September 30, 2008, 21:15:28
edit2Rapporteer  
Ik zeg word is wakker! Als Kevin zijn nek breekt weet iedereen dat het om een pro gaat die weet wat die doet en die niet onverantwoord bezig is. De media zal er dan niet zo gauw opduiken omdat het geen sensatie is. Als zo'n gast als deze crasht op een dijk, duikt de media erop. Kijk, zie je wel, het zijn die domme kitesurfers weer die denken dat ze alles kunnen. Laten we nog maar een vogelgebiedje erbij doen en die spots maar sluiten.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #27 September 30, 2008, 21:37:55
edit2Rapporteer  
Ja en waardoor breekt kevin zijn nek dan?? En dan is het geen sensatie nr.2 van de wereld breekt nek tijdens wedstrijd hoor je eerder dan kitesurfer breek benen na landing op weg het is gewoon een risico sport en om nou te zeggen dat ie nu geen pro meer is omdat ie over een weg heen sprinkt vind ik boel crap.
Als ruben loop trekt breekt een lijn breek zijn nek of weet ik veel dan komt het idd niet in het nieuws mag jij mij vertellen waarom niet want gehaaid dat dat ook in de krant komt hoor! ik snap jullie niet.

Het is geen vogelgebied waar die het doet dus die laatste opmerking van jouw ook weer niks met dit te maken lex.


Later en enjoy het filmpje nou maar gewoon en piep niet zo
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #28 September 30, 2008, 23:16:47
edit2Rapporteer  
supervet filmpje inderdaad. Zag laats ook promotiefilmpje met profs op een spot met bomen in het water? stoer eroverheen springen, stoer erinspringen...

wat dacht je. als je met 1 lijn blijft haken en je kite begint te loopen, jij met je nekkie in de 2e lijn blijft hangen en de kite 2 mooie rondjes draait en je kop in het water plonst..

kijk het filmpje, en geniet..
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #29 Oktober 01, 2008, 01:44:02
edit2Rapporteer  
Te gruwelijk, 100% respect voor deze dude. Deze gast weet precies wat ie doet.
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #30 Oktober 01, 2008, 09:24:07
edit2Rapporteer  
Ja en waardoor breekt kevin zijn nek dan?? En dan is het geen sensatie nr.2 van de wereld breekt nek tijdens wedstrijd hoor je eerder dan kitesurfer breek benen na landing op weg het is gewoon een risico sport en om nou te zeggen dat ie nu geen pro meer is omdat ie over een weg heen sprinkt vind ik boel crap.
Als ruben loop trekt breekt een lijn breek zijn nek of weet ik veel dan komt het idd niet in het nieuws mag jij mij vertellen waarom niet want gehaaid dat dat ook in de krant komt hoor! ik snap jullie niet.

Het is geen vogelgebied waar die het doet dus die laatste opmerking van jouw ook weer niks met dit te maken lex.


Later en enjoy het filmpje nou maar gewoon en piep niet zo


Gast, tuurlijk komt het in het nieuws als Ruben of Kevin een ongeluk krijgt. Maar dan krijg je veel minder negatieve aandacht dan als er iemand door een stomme actie op een dijk knalt. En volgens mij lees je niet zo goed, ik zeg nergens dat het een vogelgebied is. Ik zeg alleen dat als je dit soort dingen in Nederland gaat doen, en het gaat mis, de overheid nog negatiever naar de sport gaat kijken. En wat doet de overheid dan? Juist, spots sluiten en er bv vogelgebieden van maken.
leeany

Berichten: 844
Antwoord #31 Oktober 01, 2008, 09:38:07
edit2Rapporteer  
Het is geen vogelgebied waar die het doet dus die laatste opmerking van jouw ook weer niks met dit te maken lex.

snap je nou echt niet wat hij bedoeld? tering..

soms denk ik ook dat ze veel te voorzichtig zijn in Nederland, en dat zulke acties best wel moeten kunnen.
maar niet op dit moment wanneer de kitesurf sport niet zo sterk op z'n benen staat.
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #32 Oktober 01, 2008, 11:06:17
edit2Rapporteer  
Ook al is het dom de gast heeft wel stalen ballen want als het fout was gegaan.
kitepower07

Berichten: 265
Antwoord #33 Oktober 01, 2008, 12:59:57
edit2Rapporteer  
Volgens mij draait het bij alle extreme sporten om grenzen verleggen.... toch?
Hoeveel skaters zijn er wel niet verongelukt/zwaar gewond geraakt bij soortgelijke acties?
Acties waarvan je weet; als het fout gaat gaat het ook goed fout.

Tuurlijk neemt die gast een groot risico, maar niet veel meer dan ruben neem bij 30 meter hoge loops, of "gewone" 8 meter hoge loops op spots als workum. Met zulke wind weet je als pro wel zeker dat je hoog en ver genoeg komt om over de dijk te geraken of die hoge loop te sticken. Alleen ja.... als er iets breekt.... dan is het mis.

En dit hoort gewoon bij een extreme spot. grenzen opzoeken!

Bovendien is hij heus niet de eerste die over een dijk springt, er zijn hem al velen voorgegaan.
kitemafkees

Berichten: 174
Antwoord #34 Oktober 01, 2008, 19:27:31
edit2Rapporteer  
Totdat je wat overkomt.... Je kan nog zo zeker van jezelf zijn, materiaalpech kun je niet altijd in de hand hebben! en ik denk als je met mach3 op die autoweg!! klapt niet meer hoeft te revalideren en alleenmaar een "slecht" nieuwsitem zult zijn.
kitepower07

Berichten: 265
Antwoord #35 Oktober 01, 2008, 19:29:56
edit2Rapporteer  
wat denk je dat er gebeurt als je materiaalpech krijgt bij een megaloop op 20cm water?
chico

Berichten: 1112
Antwoord #36 Oktober 01, 2008, 21:39:19
edit2Rapporteer  
'Goed zo'. Met dit soort acties voedt je antikite lobby.
kitemafkees

Berichten: 174
Antwoord #37 Oktober 02, 2008, 11:17:36
edit2Rapporteer  
Dan nog spring je niet over een weg heen. Zoals je kon zien rijden daar auto's over heen!
En 20cm blijkt meestal toch genoeg , altijd beter dan beton!
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #38 Oktober 02, 2008, 14:18:25
edit2Rapporteer  
Netjes, had hem laatst ook gezien...
Deze gast is ook wel pro ..
Gewoon nice.. een echt kerel !!
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #39 Oktober 04, 2008, 20:38:32
edit2Rapporteer  
Moet je eens van die motocross dvd's bekijken (nitro circus etc), dan stelt dit nog weinig voor. Vind het ook onzin om alleen maar aan veiligheid denken, word zo wel een pussy sport
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #40 Oktober 05, 2008, 01:24:24
edit2Rapporteer  
Maakt mij niet uit als hij een lekkere smakkert maakt, maakt me uit dat als dat gebeurt de sport weer negatief bekeken word, met alle gevolgen van dien.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #41 Oktober 05, 2008, 10:35:40
edit2Rapporteer  
ik doe het ze niet na iig
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #42 Oktober 05, 2008, 12:40:49
edit2Rapporteer  
Iedereen weet hier voor zichzelf wel dat het niet veilig is, heeft weinig nut om een heel topic vol te gaan spammen met argumenten die iedereen zo onderhand wel kan dromen.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #43 Oktober 05, 2008, 17:31:08
edit2Rapporteer  
Tis lomp maar bruut!

maar ontvrantwoordelijk gedrag Tongue


hahaha na zo'n opmerking kan ik het niet laten kereltje Tongue
kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #44 Oktober 05, 2008, 18:29:49
edit2Rapporteer  
Tis lomp maar bruut!

maar ontvrantwoordelijk gedrag Tongue



matjas jij kan nu met je nieuwe kites dat ook wel doen die kiteloop was zo bruut voor jou doen


hahaha na zo'n opmerking kan ik het niet laten kereltje Tongue
Mauro

Berichten: 134
Antwoord #45 Oktober 05, 2008, 19:15:21
edit2Rapporteer  
Slingshot riders zijn toch allemaal prettig gestoord:P
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #46 Oktober 06, 2008, 17:39:07
edit2Rapporteer  
@ andre hahaha dit is een pussy loop vergeleken mijn loop

@ mauro  schater haha ja je moet bijna wel ..... zijn om dat spul te kopen hahaha

maar goed we dwalen af.... Tongue
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #47 Oktober 06, 2008, 18:17:37
edit2Rapporteer  
HHHMMMM  hier verkondigen dat er niets mis is met loopen over een weg en dan een ander topic waar iedereen klaagt over palen die ( als grens) zijn geplaatst.............
( darbij gaat het hem niet over wat wij "als kitesurfers "denken maar over het beeld wat anderen krijgen van dit gebeuren)
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #48 Oktober 06, 2008, 19:06:24
edit2Rapporteer  
Lijkt me sterk dat jij het verschil niet ziet in expres over een dijk heen springen en per ongeluk tegen een paaltje varen..
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #49 Oktober 07, 2008, 14:02:30
edit2Rapporteer  
Ik zeg topic closed gewoon mooie loop prachtige plek uitgekozen Tongue klaar punt uit!

later
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.