zondag naar Cumbucco welke spots ?

bikiniisuit
Gast
Oktober 17, 2008, 20:10:59
edit2Rapporteer  
helaas moet ik zondag naar Cumbucco. ik heb de volgende vlak water spots genoteerd:
- ilha do guajiru (vanaf Cumbucco E 40 enkeltje)
- lagoa Cauipe (tjokvol)
- lagoa tabuba
ben ik der 1 vergeten? graag (ondiepe) vlak water tipsss
kite1

Geen avatar

Berichten: 57
Antwoord #1 Oktober 19, 2008, 03:01:06
edit2Rapporteer  
tabuba zou ik niet doen vraag maar aan iedereen daar is erg laag water en veel mensen hebben daar hun voeten al open gehaald of erger(daarom is t daar zo rustig) verder veel plezier daar gr
WendyH

Berichten: 123
Antwoord #2 Oktober 21, 2008, 01:46:31
edit2Rapporteer  
Wij komen er net vandaan... Cumbuco is echt geweldig
ik ga nog even voor je kijken op de plattegrond wat de mogelijkheden zijn maar er zijn er meer dan genoeg
er zijn heel veel lagune's in de omgeving, en er iedereen kent er wel een en kan je helpen
ik zou zeker paracuru niet vergeten (geen idee of ik het goed schrijf) en verder zijn er nog heel veel andere lagune's aan zee die bij laag water ondiep zijn met vlak water
Heel veel plezier
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #3 Oktober 21, 2008, 09:04:27
edit2Rapporteer  
Zekers Paracuru is top,maar kan druk zijn.Wel lekker eten daar trouwens bij het restaurant.Wij hebben vorige week met een klein groepie een downwinder van 40 km gemaakt van Taiba naar Paracuru.Echt mijn mooiste rit ooit.Wat een paradijsje daar,bakken met lange hoge golven en vlakke stukken tussenin.Net iets voor Paracuru(zuidelijk) heb je ook een mooie spot waar bijna niemand is met vlak water.Daar hebben we ook nog ff gevaren.
P.S:Ben je niet tegengekomen wendy in Cumbuc,jammer
best waroo's

Berichten: 102
Antwoord #4 Oktober 22, 2008, 12:48:15
edit2Rapporteer  
@bikinipakje  wil je laten weten hoe ilha do guajiru is?? Ben er benieuwd naar deze spot, thanx!
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #5 Oktober 23, 2008, 11:36:22
edit2Rapporteer  
Ik heb er 3 dagen mogen vertoeven.Goede tijd gehad ook met de locals al daar.Kiten viel een beetje tegen,maar heb minstens een dag super gevaren aldaar en wel in het noordelijke gedeelte waar de monding naar de zee is.Raadzaam is om op ilha zelf met hoog tij te varen anders wordt het erg ondiep op sommige stukken.Dowwinder vanaf de secretspot is af te raden.Nog nooit zo een megavlagerig stuk meegemaakt.Dan kan je beter de zee pakken.Kan ook niet anders met die bochten en lagunus/bomen bij het wateroppervlak.Uitkijken bij de pousada's ivm electriciteitsdraden die bij het neerlaten en oplaten een gevaar vormen(wordt aan gewerkt om deze te verplaatsen).Water is ook vooral bij echt harde wind best wel choppie.Voor de rest heb ik er een goede tijd gehad die ik niet had willen missen op mijn vakantie.Ik zal er allleen niet snel naar teug gaan.
micros

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #6 November 04, 2008, 11:54:53
edit2Rapporteer  
Ik ga maandag naar Cumbuco en wil juist golven! :-)
bikiniisuit
Gast
Antwoord #7 November 05, 2008, 00:01:14
edit2Rapporteer  
Weuuuh, ik heb so vet de tijd van mijn leven gehad. Cumbucco is unbelievable. Ga alsjeblieft weg uit Nederland en blijf daar een jaar zitten....tis r gewoon te erg. strandbuggies, lagunes, chillen, mooie mannen en dan de tricks, genoeg vlak water spots en ook echt hoge golven ..tsss
bikiniisuit
Gast
Antwoord #8 November 05, 2008, 00:07:44
edit2Rapporteer  
Laurens, ilha do guajiru viel mij tegen. Hun mooie website heeft mij daar heen getrokken: www.flatwatersea.com. Voor beginners echt niet lekker varen. Harde vlagerige wind (gewoon ruk). Veel harder dan in Cumbucco. Je moet de getijden in de gaten houden. Sorry, komende jaren niet mijn plekkie. 
bikiniisuit
Gast
Antwoord #9 November 05, 2008, 00:09:39
edit2Rapporteer  
Waaroes, ilha do guajiru viel mij tegen. Hun mooie website heeft mij daar heen getrokken: www.flatwatersea.com. Voor beginners echt niet lekker varen. Harde vlagerige wind (gewoon ruk). Veel harder dan in Cumbucco. Je moet de getijden in de gaten houden. Sorry, komende jaren niet mijn plekkie. 
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #10 November 05, 2008, 16:26:29
edit2Rapporteer  
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #11 November 20, 2008, 22:29:37
edit2Rapporteer  
ook naar jeri geweest?
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #12 November 23, 2008, 22:47:00
edit2Rapporteer  
sure  ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #13 November 23, 2008, 23:42:34
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ie wil weten hoe het was?
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #14 November 26, 2008, 12:15:46
edit2Rapporteer  
Heeft emiel zelf geen mond,bemoeizuchtige moderatort???  Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #15 November 26, 2008, 13:36:23
edit2Rapporteer  
Had niks met modereren te maken..
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #16 November 28, 2008, 20:44:42
edit2Rapporteer  
haha! Ben er zelf 2 keer geweest en vind het top! Januari daar weer vertoeven.
Vroeg me gewoon of hoe het jullie beviel.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #17 November 28, 2008, 21:03:59
edit2Rapporteer  
Toe, reageer ff voor die jongen, ahhaha Grin hij gaat maandag weg
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.