Hier snap ik dus niets van!

Renske.

Berichten: 57
Oktober 23, 2008, 20:20:36
edit2Rapporteer  
vandaag lekker bezig geweest op workum samen met een vriendin! (up_kitesmiley)zie ik een man(met een  helm) steeds een beetje klooien met zijn gele cabrinha, ik dacht; is beginner net als ik, alleen zie ik hem even later in het natuurgebied staan met zijn kite en al in het water! Shocked Huh Angry Daarna maakt hij zijn bar aan een van de paaltjes, waarop staat dat het een natuurgebied is, vast en laat hij zijn kite leeg lopen :s daarna staat hij nog een tijdje bij het riet met zijn lijnen te klooien..
Hij zad trouwens ook nog met zijn lijnen in die van een ander en zijn kite viel een paar x vlak achter mij.. Undecided

wat the hell was deze man aan het doen?! Huh
weet zeker dat deze man geen lessen heeft gehad ThumpDown
(was volgens mij een duitser)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Oktober 23, 2008, 20:26:49
edit2Rapporteer  
En toen heb jij hem aangesproken   loser
Renske.

Berichten: 57
Antwoord #2 Oktober 23, 2008, 20:37:12
edit2Rapporteer  
helaas was hij al weg toen ik het water af kwam..
anders was ik even naar hem toe gegaan !!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Oktober 23, 2008, 20:45:19
edit2Rapporteer  
afschieten zo'n eikel ( oeps wat zeg ik nu  Shocked  )
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #4 Oktober 23, 2008, 20:50:45
edit2Rapporteer  
ik zie wel vaker mensen waarvan ik niet weet waarmee ze bezig zijn (weten ze vaak zelf ook niet loser ThumpDown)
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #5 Oktober 23, 2008, 21:13:49
edit2Rapporteer  

(was volgens mij een duitser)


Beste Renske,

Je bent wat kort door de bocht door afwijkend gedrag te linken aan een persoon die uit Duitsland komt.
Ook uit NL komen heel wat vreemde vogels.

Ik denk dat het gewoon een potloodventende kitesurfer was ... schater
of een kitesurfende potloodventer ...... schater


leeany

Berichten: 844
Antwoord #6 Oktober 23, 2008, 21:19:03
edit2Rapporteer  
of misschien meende hij het gewoon, door een auto die hij dacht te zien met duits kenteken Wink
Gerard93

Berichten: 33
Antwoord #7 Oktober 23, 2008, 22:05:25
edit2Rapporteer  

(was volgens mij een duitser)


Beste Renske,

Je bent wat kort door de bocht door afwijkend gedrag te linken aan een persoon die uit Duitsland komt.
Ook uit NL komen heel wat vreemde vogels.



Hij schrijft ''volgens mij was het een duitser'' er staat niet waar hij dat op gebaseerd heeft misschien heeft hij hem horen praten
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #8 Oktober 23, 2008, 22:17:01
edit2Rapporteer  
ik zie wel vaker mensen waarvan ik niet weet waarmee ze bezig zijn (weten ze vaak zelf ook niet loser ThumpDown)

Oke ik geef het toe  Roll Eyes
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #9 Oktober 23, 2008, 22:43:10
edit2Rapporteer  
hahaha met zo'n avatar moet je  onschuldig zijn schater Grin
snipes

Geen avatar

Berichten: 26
Antwoord #10 Oktober 24, 2008, 08:47:27
edit2Rapporteer  
Renske,

ik had laatst ook al zo'n kiter gezien met zo'n (duitse) helm. Met windkracht 6 was die aan het klooien en lag daar op een gegeven moment in het het riet. Hij had een gele evo kite geloof ik.

Later werd ik aangesproken door een duitser, nadat ik door het uitwijken van die ene kiter, een 50 meter in het natuurgebied terecht was gekomen. In het duits vertelde hij mij wat ik moest doen en daar niet mocht komen. Toen werd ik wel even heel erg pissig en hem in het duits verteld dat ie z'n helm maar over z'n kop moet trekken.. Ik ga niet in het duits uitleggen wat er aan de hand was en hij mag van mij eerst wel een woordje nederlands leren als hij het zo goed weet. Zo dat is er uit!
Dieter

Berichten: 154
Antwoord #11 Oktober 24, 2008, 09:42:23
edit2Rapporteer  
wat een snoodaard
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #12 Oktober 24, 2008, 12:39:20
edit2Rapporteer  
helaas was hij al weg toen ik het water af kwam..
anders was ik even naar hem toe gegaan !!
zij kite viel toch een paar keer vlak achter je?
Hij was dus dichtbij en heb je de moeite kunnen nemen om hem aan te spreken, ook over zijn gedrag eerder in het vogelgebied.
gewoon netjes aanspreken die gast.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.