Trip naar France!

¦Tim¦

Berichten: 740
November 15, 2008, 13:27:00
edit2Rapporteer  
Hee dude's ik heb met 3 andere gasten het plan om in de zomer met een busje waarschijnlijk naar frankrijk te gaan.
Alleen zijn we aan eht kijken waar en hoe...

Want waar kunnen we heen waar het 1.lekker weer is 2. goed surfbaar is(evt golven voor een golfsurfer in de groep/fatsoenlijke strandgelegenheid etc Grin)3. windzeker 4. een leuke stad ofzo die eraan zit (het moet goed uitgaanbaar zijn YeSS)

Een andere vraag is hoe we het beste een busje kunnen huren... is zegmaar via zo'n website huren het beste of zijn er andere mogelijkheden...wat is goedkoop Undecided want ik hoorde dat er meestal een 1000 km limiet is en alles daarover gaat veel geld kosten, en dat kunnen we natuurlijk niet hebben.

Als jullie andere tips en advies hebben zeg ze uiteraard want mischien kijken we over bepaalde belangrijke zaken heen.

ciaoow
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 November 18, 2008, 00:25:14
edit2Rapporteer  
Waarom wil je naar Frankrijk? Denemarken is volgens mij veel windzekerder. Ga je in de buurt van Hvide Sande zitten, kun je met alle windrichting het water op (zee of fjord). Golfhoogte is volgens windguru ook redelijk...

Busje huren? Gewoon een camper kopen en na je vakantie weer verkopen, das veel avontuurlijker Anders gewoon even zoeken naar een goedkoop verhuurbedrijf.
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #2 November 18, 2008, 16:48:49
edit2Rapporteer  
Is het in denemarken dan ook een beetje lekker weer? In de zomer is het wel een vereiste voor mij dat ik op mijn vakantie locatie kan kiten zonder pak..
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #3 November 18, 2008, 16:55:51
edit2Rapporteer  
Geen garantie voor lekker weer maar kan wel mooi zijn. Beetje zelfde als in Nederland. De 2 jaren dat ik er was was het zelfs beter weer dan in NL. Je moet niet uitgaan van 35 graden en alleen zon maar 25 graden is szomers meer regel dan uitzondering.
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #4 November 18, 2008, 17:35:10
edit2Rapporteer  
Huren gaat je erg veel geld kosten denk ik. Wat KappuH hierboven ook al zegt: gewoon met z'n vieren een oud busje kopen. Je hoeft er niet zuinig op te zijn en je hebt niks te maken met beperking in het aantal km. Gegarandeerd een hoop lol! Na de vakantie gewoon weer verkopen of houden als vakantie / kite-bus.

Er is oude meuk genoeg te koop: KLIK

Edit: Stop maar met zoeken! Heb jullie wagen voor de vakantie al gevonden: KLIK.
Dat ding is zo lelijk dat ie gewoon weer mooi begint te worden!! Voor €300,- pp een top wagentje!

Tip: ik zou er wel een wegenwacht abootje bij nemen met europa dekking....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.