North verantwoordelijke gezocht

Dieter

Berichten: 154
November 18, 2008, 22:53:19
edit2Rapporteer  
Afgelopen winter ben ik naar Zuid Afrika geweest en heb daar samen met een vriend elk een set North kitespullen gekocht, waaronder 2 X-ride planken.
Aanvankelijk was ik wat ongerust om in het buitenland te kopen maar de eigenaar van de shop verzekerde mij dat North een degelijke internationale service kon bieden.
 
Een paar weken geleden breken zowel mijn vriend als ik onze plank. 1 Bij het landen van een sprong, de andere met het vertrekken. Allebei op de kant van het achterste been. Mijn vriend kite maar de 5e keer met de plank wegens een blessure de rest van het jaar.
 
Ik heb dus wat over en weer gemaild met de shop in Zuid Afrika en uiteindelijk bleek adhv foto's dat North geen garantie kon geven. ("Hi Dieter
Thank you for the photos. The  warranty is not due to delaminating and but due to creasing.")???
Dit stelt mij zeer teleur. In het verleden heb ik zonder problemen al een kite en plank in garantie teruggekregen van North. Dit was voor mij dan ook een belangrijke reden telkens opnieuw voor North te kiezen voor mijn materiaal en ook mijn vrienden North aan te bevelen.

Nu Heb ik dit al gemaild naar Kubus maar krijg geen reactie, kan iemand mij contactgegevens geven van een North verantwoordelijke die de planken eens wil bekijken en mij wil verklaren waarom ze geen garantie kunnen geven op planken zonder slijtage die breken?

Ik hoor het wel,
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 November 18, 2008, 23:22:24
edit2Rapporteer  
kubus=north, als die niks laat horen, north international of duitsland of belgie ofzo...
Denk ik Wink
xray

Berichten: 3688
Antwoord #2 November 19, 2008, 02:38:23
edit2Rapporteer  
Beetje druk met verkoopseizoen bij Kubus waarschijnlijk. Reageren uiteindelijk altijd wel is mijn ervaring. Zijn overigens ook maar doorgeefluik. Boards and More (North) beslist uiteindelijk en daar heeft de importeur zich bij neer te leggen. Als het via ZA niet is gelukt zal dat ook via NL niet lukken verwacht ik want uiteindelijk komt het bij dezelfde persoon van Boards and More terecht.

Staat overigens los van het feit of het probleem met het board nu eigenlijk zou moeten mogen of niet. Persoonlijk vind ik van niet als je verhaal klopt....
naja

Berichten: 355
Antwoord #3 November 19, 2008, 14:02:58
edit2Rapporteer  
Mag ik aanemen dat het model 2008 is,volens mij zonder woodcore?
Dieter

Berichten: 154
Antwoord #4 November 19, 2008, 19:55:46
edit2Rapporteer  
geen wood te zien in de plank, en inderdaad 2008...
Dieter

Berichten: 154
Antwoord #5 November 19, 2008, 22:21:43
edit2Rapporteer  
Heb intussen positive en zeer duidelijke reactie gekregen van Kubus!
Post hier de afloop wel.
Dieter

Berichten: 154
Antwoord #6 December 23, 2008, 21:04:26
edit2Rapporteer  
De afloop zuigt jammer genoeg voor mij.
Kubus heeft meer moeite gedaan dan ze hadden moeten doen, dus geen kwaad woord.
North, sorry als je geen garantie kan geven op een plank die na een paar keer te gebruiken breekt, hoeft het voor mij niet meer.
Voor mij geen North plank meer, ik raad dan ook iedereen North planken af.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #7 December 23, 2008, 21:17:45
edit2Rapporteer  
Beetje druk met verkoopseizoen bij Kubus waarschijnlijk. Reageren uiteindelijk altijd wel is mijn ervaring.

Niet mijn ervaring
Lukadukido

Berichten: 277
Antwoord #8 Januari 04, 2009, 19:45:52
edit2Rapporteer  
Raar?!?, ik snap echt dat jij nooit en nooit meer North koopt.
Maar ik kocht een North Jaime Pro, 07 tweedehands, en die gaat nu dus al weer 2 jaar mee, nog nooit ook maar een klein scheurtje gezien.
Suc 6
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #9 Januari 04, 2009, 20:11:08
edit2Rapporteer  
Helaas komen bij elke leverancier fabrieksfouten voor.
Het is aan de leverancier hoe daar mee om te gaan.
Wel jammer te lezen dat er niet iets geregeld kon worden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.