Kitevakantie januari tips ?

MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
November 23, 2008, 14:42:46
edit2Rapporteer  
Hey mede kiters,

Ik ben nu een jaartje aan het kiten en vind het dermate leuk dat ik in janauri een keer een weekje wil gaan kiten in het buitenland.

Ik ben net beginner af en kan goed hoogte lopen, keren en klein beetje springen.

Ben al flink met de zoekfunctie bezig geweest maar kwam weinig tegen over deze maand.

Aangezien ik voor mijn werk genoeg uren maak is het belangriijk dat het hotel/resort genoeg luxe bevat en heb geen moeite daar iets meer voor te moeten betalen. Voorkeur uiteraard direct aan het strand gelegen of op loop/taxi afstand.

Tot nu toe kom ik steeds uit bij caberete maar ik weet niet hoe de wind daar is halverwege januari ? Ook zijn de revieuws nogal wisselend of het nou wel of niet geschikt is voor niet gevorderde.

Ook is het programma van gorden me bij gebleven, was geloof ik in zuid afrika...

Ik hoop dat iemand me wat verder kan helpen/tips heeft.




MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #1 November 23, 2008, 14:55:35
edit2Rapporteer  
Cabarete geeft wel heel wisselend beeld over de wind in janauri.
Dit is negatief..

http://www.myskyriders.com/en/destinations/weather/5/?From_Day=15&To_Day=31&To_Month=01&To_Year=2008&submit=search

Als ik hier kijk... Lijkt st lucia misschien een optie.

http://www.happysport.nl/happysport/img/gallery_happysport/23_10_06_212833257972001161631713_1913445749.gif


JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 November 23, 2008, 16:27:39
edit2Rapporteer  
Kaap Verdie is ook goed en dichterbij..ik zit zelf weer te kijken voor de laatste week van februari...
rikjonker

Berichten: 258
Antwoord #3 November 23, 2008, 22:46:25
edit2Rapporteer  
Kaapverdie is zeker goed; ik en een maat van me (plus vriendinnen) gaan van 31 december tot 18 januari
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #4 November 25, 2008, 20:41:17
edit2Rapporteer  
Sal (Kaap Verdie) is goed te doen spot op 10 minuutjes rijden van de meeste hotels.
Kost ongeveer 10 euro heen en weer.
Paar grote luxe resorts waar je tenminste ook lekker aan t zwembad kan liggen
want voor de rest is er geen ruk te doen als t niet waait
NorthVegas

Berichten: 161
Antwoord #5 November 26, 2008, 12:09:42
edit2Rapporteer  
ik ga zelf waarschijnlijk rond die periode naar mauritius.... Joepie Joepie
snah.siub

Berichten: 142
Antwoord #6 December 10, 2008, 12:02:08
edit2Rapporteer  
Nog een beetje actief topic dit? Smiley

Ik wil zelf in januari ook een weekje gaan, had even met Happysport gemaild, relaxte gasten en die kwamen terug met Brazilie: Cumbuco of Venezuela: El Yaque.

Iemand ervaringen in januari daar? Ben al eens in Cumbuco geweest en dat was walhalla, maar als ik nu zo windfinder kijk is het niet echt superhard qua wind...

Ik hoef niet perse ook zo ver hoor, maar als het maar warm en lekker is

wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #7 December 15, 2008, 21:09:09
edit2Rapporteer  
Volgens mij is t wind seizoen in Zuid-Amerika in januari al weer aflopend, maar altijd nog beter dan hier in de kou. Vriend van me was vorig jaar bij El yague en had t daar niet echt getroffen. Erg vlagerig ook. Dat eilandje schijnt weer beter te zijn ( Coche?)

Goede wind in januari? -> Vietnam (mui Ne) en Kaapstad  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.