Chemische frietjes van MC Donalds

Vinni

Berichten: 5944
Januari 21, 2009, 15:28:47
edit2Rapporteer  
Check wat er na 10 weken met die frietjes gebeurd Shocked

http://shizzville.com/how-nasty-are-mcdonalds-fries

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Januari 21, 2009, 15:36:50
edit2Rapporteer  
Ken deze ja, dit is de reden dat ik niet meer bij de Mc kom, hoogstens voor een mcchicken of een milkshake

Hier ff de youtubelink, die site is wat traag:

http://nl.youtube.com/watch?v=on6BSfHlK_w
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #2 Januari 21, 2009, 16:56:44
edit2Rapporteer  
Haha, die frietjes kon je best nog even opwarmen en eten
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Januari 21, 2009, 17:15:32
edit2Rapporteer  
bedankt voor het plaatsen. Ik heb het net ff aan de hele fam  laten zien en ben voorlopig gelukkig ff verlost van het Mc Donalds gebeuren.  schater
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #4 Januari 21, 2009, 17:30:25
edit2Rapporteer  
Ok, ik kom nooit bij de mac, goor vreten... Maareh, waar gebeurd er met gewone frietjes in zo'n glazen stolp na 10 weken....?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 Januari 21, 2009, 17:34:24
edit2Rapporteer  
Ok, ik kom nooit bij de mac, goor vreten... Maareh, waar gebeurd er met gewone frietjes in zo'n glazen stolp na 10 weken....?
die worden door de normale biologische processen "verteerd" "opgegeten" , verrotten dus. Dat zie je trouwens in het filmpje terug. Er zijn 2 stolpen gevuld met zaken  NIET van de mac afkomstig : een gewone hamburger en een gewoon portie frietjes ................
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #6 Januari 21, 2009, 17:43:15
edit2Rapporteer  
Heeuuuwwwwrrrlijk, lekker lang houdbaar dus,  je schijt die macshit toch 1:1 weer uit.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #7 Januari 21, 2009, 18:18:16
edit2Rapporteer  
Ik ga trouwens nog steeds met alle plezier naar de mc Tongue
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #8 Januari 21, 2009, 19:36:11
edit2Rapporteer  
Als die frietjes niet aangetast worden door bacteriën en schimmels verteren ze dus ook niet in je lichaam. Zoals Alferink al zegt: wat er in gaat komt er 1:1 weer uit. Je kunt dus onbeperkt frietjes van de Mac eten zonder er ook maar een grammetje zwaarder van te worden! Dat is dan wel weer postief! Past dus prima in een Sonja Bakker verantwoord dieet!

Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #9 Januari 22, 2009, 12:26:45
edit2Rapporteer  
Ok, ik kom nooit bij de mac, goor vreten... Maareh, waar gebeurd er met gewone frietjes in zo'n glazen stolp na 10 weken....?
die worden door de normale biologische processen "verteerd" "opgegeten" , verrotten dus. Dat zie je trouwens in het filmpje terug. Er zijn 2 stolpen gevuld met zaken  NIET van de mac afkomstig : een gewone hamburger en een gewoon portie frietjes ................

OK, ik was idd te lui om het hele filmpje te bekijken... solly... Grin
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #10 Januari 22, 2009, 13:47:34
edit2Rapporteer  
Lekker ik zit zat net te eten..
bitburger

Berichten: 316
Antwoord #11 Januari 22, 2009, 18:03:46
edit2Rapporteer  
lekker Tongue
Gwensio

Berichten: 728
Antwoord #12 Januari 22, 2009, 18:16:38
edit2Rapporteer  
hmm heb ze net nog op, niets mis mee:P
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #13 Januari 23, 2009, 18:23:42
edit2Rapporteer  
Lekker hoor!
leeany

Berichten: 844
Antwoord #14 Januari 25, 2009, 23:26:30
edit2Rapporteer  
Een Big Tasty is anders toch wel echt heerlijk Grin, maar.. ben nog nooit ziek geworden van de mac of dergelijke.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #15 Januari 25, 2009, 23:30:43
edit2Rapporteer  
Korte termijn wordt je ook niet ziek van die rotzooi, lange termijn zou ik me zorgen maken, mits je elke week daar wel eens eet
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #16 Januari 26, 2009, 14:19:07
edit2Rapporteer  
MCDonalds friet is eigenlijk gewoon veredeld karton... maar het eet wel lekker XD
leeany

Berichten: 844
Antwoord #17 Januari 26, 2009, 21:14:57
edit2Rapporteer  
pff, ik maak me er niet zo druk over om heel eerlijk te zijn..
als ze vroeger ruwe bizon aten, zal dit ook wel meevallen.

en in NL is het natuurlijk wel anders, dmv de wet hier

in vergelijking met china ofzo zal t allemaal wel mee vallen, MCDOG?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #18 Januari 26, 2009, 21:48:00
edit2Rapporteer  
pff, ik maak me er niet zo druk over om heel eerlijk te zijn..
als ze vroeger ruwe bizon aten, zal dit ook wel meevallen.

en in NL is het natuurlijk wel anders, dmv de wet hier

in vergelijking met china ofzo zal t allemaal wel mee vallen, MCDOG?

Heb je wel eens een Chinese keuken in NL van de binnenkant gezien? Nou geloof me, dan is er hier helemaal geen wet..

Ik werk bij een groothandel die Chinese restaurants bevoorraad, en ik heb al honderden restaurants hier gezien. De ene is nog smeriger dan de ander. Je glijd uit over de eieren op de grond en gaat over je nek van de stank die het vlees geeft wat onafgedekt ergens onder een tafel geschoven staat.

Ze staan zelf ook rustig met een peuk boven het vuur te koken en als er wat op de grond flikkert leggen ze er gewoon een stuk karton overheen die er 2 weken later nog steeds ligt. Echt waar, van de 100 Chinese  restaurants hier in NL zijn er zeker weten 90 onmenselijk. Hoe ze het oplossen met de ''wet''? Inspecteurs worden gewoon omgekocht Smiley Sorry als ik jullie van chinees eten heb afgeholpen Grin
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #19 Januari 26, 2009, 23:57:05
edit2Rapporteer  
pff, ik maak me er niet zo druk over om heel eerlijk te zijn..
als ze vroeger ruwe bizon aten, zal dit ook wel meevallen.

en in NL is het natuurlijk wel anders, dmv de wet hier

in vergelijking met china ofzo zal t allemaal wel mee vallen, MCDOG?

Heb je wel eens een Chinese keuken in NL van de binnenkant gezien? Nou geloof me, dan is er hier helemaal geen wet..

Ik werk bij een groothandel die Chinese restaurants bevoorraad, en ik heb al honderden restaurants hier gezien. De ene is nog smeriger dan de ander. Je glijd uit over de eieren op de grond en gaat over je nek van de stank die het vlees geeft wat onafgedekt ergens onder een tafel geschoven staat.

Ze staan zelf ook rustig met een peuk boven het vuur te koken en als er wat op de grond flikkert leggen ze er gewoon een stuk karton overheen die er 2 weken later nog steeds ligt. Echt waar, van de 100 Chinese  restaurants hier in NL zijn er zeker weten 90 onmenselijk. Hoe ze het oplossen met de ''wet''? Inspecteurs worden gewoon omgekocht Smiley Sorry als ik jullie van chinees eten heb afgeholpen Grin

Je ziet toch ook altijd in Smaakpolitie van SBS6 als je dat kijkt dat die nooi in een Chinees restaurant de keuken in mogen.

En met Inspecteurs krijgen ze waarschuwing komt die nog een keer langs is t op orde en klaar is kees want tja die inspecteurs moeten nog 1000 andere restaurants af en ze zijn natuurlijk ook gewoon katzzz lij Tongue
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #20 Januari 27, 2009, 15:43:47
edit2Rapporteer  
Jup, en die ene keer dat ze naar binnen mochten was in Hoogeveen volgens mij. Die heeft toen ook gelijk de hele kerst geen klanten meer gehad en heeft uiteindelijk de smaakpolitie zelf opgebeld of ze nog een keer wilde langskomen om te laten zien dat ze hadden opgeruimd Tongue
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #21 Januari 27, 2009, 16:35:38
edit2Rapporteer  
dat SBS6 programma is doorgestoken kaart, een vriend van me heeft ook een restaurant, wilde ze hem wel betalen als ze mochten filmen alsof er wat mis mee was, in ruil voor geld en een blokje boven hun hoofd e.d.
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #22 Januari 29, 2009, 21:08:10
edit2Rapporteer  
dat SBS6 programma is doorgestoken kaart, een vriend van me heeft ook een restaurant, wilde ze hem wel betalen als ze mochten filmen alsof er wat mis mee was, in ruil voor geld en een blokje boven hun hoofd e.d.

dat is niet zo slim als je dat doet als restaurant eigenaar
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #23 Januari 29, 2009, 22:38:33
edit2Rapporteer  
Nee, maar als jij als eigenaar er niet bent, en je personeel ehbt die makkelijk geld wil verdienen, ben je daar dubbel vies de lul van :S
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #24 Januari 30, 2009, 12:14:33
edit2Rapporteer  
dat zou wel zo smerig zijn he Undecided meteen ontslaan die hap nadat je ander personeel hebt gevonden Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.