3e-kiteboarding 2009 Official kite release

Nature

Berichten: 1295
Antwoord #25 Februari 05, 2009, 16:14:48
edit2Rapporteer  
In ieder geval succes met de verkoop!! loser

Maaruh, hoe denken jullie je te onderscheiden en marktaandeel te winnen, op een markt waarbij het aantal kitemerken steeds groter wordt? Oftewel: waarom zou iemand voor een 3e-kiteboardingkite kiezen? loser Huh

Zoals je misschien al wel weet hebben wij de afgelopen jaren niet al te veel aan promotie gedaan in Nederland. Dat gaat dit jaar ernstig veranderen mede door het testcentrum wat wij gaan opzetten op Muiderberg en hoogstwaarschijnlijk zullen er ook een aantal scholen de kites gaan gebruiken (meer hier over later). Tevens varen er ook teamriders rond etc. main idee dus. See fly buy Wink

Voor je andere punt waarom zou iemand voor 3e moeten kiezen?
Kwalitatief doet het niets onder aan een groot merk bekend merk, service zal er ook voldoende zijn ten alle tijden bereikbaar. Mocht er iets met je kite aan de hand zijn en het is een garantie geval dan krijg je een Leenkite tot het probleem is opgelost. Zo zal je geen sessies hoeven missen.

Hoofd punt voor veel kiters is natuurlijk ook de prijs van het materiaal, De afschrijving van een nieuwe kite is enorm na 1-5 sessies daalt de waarde al zo sterk dat het af en toe beter lijkt om een 2e hands kite te kopen. Nu de nieuwprijs lager ligt zal de afschrijving ook veel minder zijn procentueel misschien wel gelijk maar in geld maakt het dus duidelijk wel uit. Je koopt goedkoper in en verkoopt met minder "verlies", zo hou je meer geld over voor een eventuele 2e kite or 3e kite(toepasselijk Smiley). 

Service, minder kosten, minder afschrijving en natuurlijk een bepaalde style die wij bieden zijn voor de meeste kiters belangrijke punten. Naast dat t goed vliegt en degelijk materiaal is natuurlijk maar daar kom je achter als je er aan hangt. 
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #26 Februari 05, 2009, 16:25:21
edit2Rapporteer  
In ieder geval succes met de verkoop!! loser

Maaruh, hoe denken jullie je te onderscheiden en marktaandeel te winnen, op een markt waarbij het aantal kitemerken steeds groter wordt? Oftewel: waarom zou iemand voor een 3e-kiteboardingkite kiezen? loser Huh
De prijs?

Het design (bedoel de bouw, niet de graphics) van de kite heeft 3E toch gekocht en er een eigen graphic enz aan gegeven? Dus er vliegen nog meer merken met dezelfde kite?
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #27 Februari 05, 2009, 16:28:20
edit2Rapporteer  
In ieder geval succes met de verkoop!! loser

Maaruh, hoe denken jullie je te onderscheiden en marktaandeel te winnen, op een markt waarbij het aantal kitemerken steeds groter wordt? Oftewel: waarom zou iemand voor een 3e-kiteboardingkite kiezen? loser Huh
De prijs?

Het design (bedoel de bouw, niet de graphics) van de kite heeft 3E toch gekocht en er een eigen graphic enz aan gegeven? Dus er vliegen nog meer merken met dezelfde kite?

Nee zijn Custom build voor ons en door ons. Heel heel misschien komen er nog meer merken mee maar dat is dan via ons. Zeg maar een beetje zoals EH dat doet ^^
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #28 Februari 05, 2009, 16:56:42
edit2Rapporteer  
Oke, je hebt dus gewoon een designer in dienst? Of heb doe je het allemaal zelf?

En volgend jaar ook een delta?
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #29 Februari 05, 2009, 17:15:52
edit2Rapporteer  
Oke, je hebt dus gewoon een designer in dienst? Of heb doe je het allemaal zelf?

En volgend jaar ook een delta?

Heb inderdaad samen met een kiteontwerper gedaan. vooral de dejavu is naar mijn hand gebouwt maar een echte allrounder Beetje unhooked, groot bereik en lekker direct kiteloopen etc dat is volgens mij wel wat iedere "fun" kiter zo een beetje doet. Prodigy is dan weer erg wakestyle die je uit je footbanden trekt er zit geen overlap in de kitetypes wat een voordeel lijkt te zijn (uit verkopen gezien in t buitenland)

Ik denk dat hybride de toekomst is niet echt delta we zullen nooit een full delta uitbrengen dat is zeker misschien een hybrid type ervan maar dat zien we volgend jaar wel haha of naja jullie zien het dan Wink
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #30 Februari 05, 2009, 17:29:39
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit Gillion.

Wie is je designer?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #31 Februari 05, 2009, 17:32:39
edit2Rapporteer  
Dan ben ik ook erg benieuwd waarom je van jullie C-kite alleen maar een 16m, 12m en 8m uitbrengen.
Waarvan de 16m toch te groot is voor de meeste normale kiters, een gat van 4m tussen je kites is (hoeveel depower ze ook mogen hebben) vaak gewoon teveel en met 60kg gaat een 8m al gouw te groot worden als het serieus begint te waaien (7-8bft)
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #32 Februari 05, 2009, 17:47:18
edit2Rapporteer  
Dan ben ik ook erg benieuwd waarom je van jullie C-kite alleen maar een 16m, 12m en 8m uitbrengen.
Waarvan de 16m toch te groot is voor de meeste normale kiters, een gat van 4m tussen je kites is (hoeveel depower ze ook mogen hebben) vaak gewoon teveel en met 60kg gaat een 8m al gouw te groot worden als het serieus begint te waaien (7-8bft)

De hybird C die wij uitbrengen is enorm gericht op wakestylen de 16 is zeker niet traag en de 12 is eerder snel dan langzaam. Tevens hebben ze een aardig groot bereik met 25 kts  (vanaf 13kts )vaar ik (75 kgtjes) zelf de 12 nog en bij 23 nog hier en daar wat unhooked proberen ben niet zo een unhooker maargoed.  het bereik is groot en bij 7,8 bft  ga je denk ik niet echt wakestylen. Zo hebben wij het beredeneerd er zou een 6 bij kunnen eventueel maar de range voor de meeste riders is wel aardig dicht met een 12, 8 reeks.
13 - 35 moet je daar wel mee kunnen halen lijkt mij een aardig bereik

@ wouter
Designer is ene Dan (achternaam is mij ff ontschoten) uit de UK waar ook alles getest is.
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #33 Februari 05, 2009, 17:55:41
edit2Rapporteer  
Gewoon goed bezig. Ik vind het getuige van lef en ik wens jullie dan ook goede zaken in 2009!
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #34 Februari 05, 2009, 18:01:18
edit2Rapporteer  
Gewoon goed bezig. Ik vind het getuige van lef en ik wens jullie dan ook goede zaken in 2009!


Hehe same to you! ik zal wel met "caution" te werk gaan dit jaar haha Wink
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #35 Februari 05, 2009, 18:29:05
edit2Rapporteer  
Yohoo bru,

Lekkere update hoor Wink En ik kan melden dat er kwalitatief niks op aan te merken is, want ik vaar zelf nu 3e kiteboard van 2008 en ik ben er reuze tevreden over, geen probleem met breken/straps of inserts...gewoon ROCKEN die hap!

Kijk dat horen we graag haha en dan te bedenken dat je m lekker aan t misbruiken bent geweest in SA met je backroll kiteloops haha Grin
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #36 Februari 05, 2009, 18:31:27
edit2Rapporteer  
Hey dude,
ziet er allemaal goed uit man, respect, zeker voor iemand van jouw leeftijd.
Robin
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #37 Februari 05, 2009, 18:48:38
edit2Rapporteer  
In ieder geval succes met de verkoop!! loser

Maaruh, hoe denken jullie je te onderscheiden en marktaandeel te winnen, op een markt waarbij het aantal kitemerken steeds groter wordt? Oftewel: waarom zou iemand voor een 3e-kiteboardingkite kiezen? loser Huh

bv: de prijs is igg niet verkeerd

verder als je met een goed product komt krijg je vanzelf klanten (ok er moet wel getest worden)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #38 Februari 05, 2009, 18:54:46
edit2Rapporteer  
In ieder geval succes met de verkoop!! loser

Maaruh, hoe denken jullie je te onderscheiden en marktaandeel te winnen, op een markt waarbij het aantal kitemerken steeds groter wordt? Oftewel: waarom zou iemand voor een 3e-kiteboardingkite kiezen? loser Huh

bv: de prijs is igg niet verkeerd

verder als je met een goed product komt krijg je vanzelf klanten (ok er moet wel getest worden)

Ik ben van mening dat 80% van je verkoop afhankelijk is van "het willen gunnen".
Er is zoveel concurrentie en klanten zijn bereid om bij jou iets te kopen wanneer ze je dat gunnen. Dus laat je niet van de wijs brengen en geef normaal antwoord op vragen en laat andere in hun waarde... Op die manier komt het willen "gunnen" vanzelf.

In iedergeval alle respect een succes voor 2009.

Ik zou best eens ons Nederlands product willen testen  ThumpsUp
Mr.Klip

Berichten: 171
Antwoord #39 Februari 05, 2009, 18:59:16
edit2Rapporteer  
Yeah Gillion!

Ten eerste Goed bezig!

Vaar zelf nu al dik half jaar met de Dejavu

Vind hem een TOPKITE

Heerlijke hangtime,depower,range,loops en restart!
3E doet zeker niet onder aan andere merken,service is gewoon TOP!
het probleem is gewoon dat het nog heel erg bekend is...
maar dat komt vanzelf..

ben er heel erg over te spreken!

Greets Wesley Klip,Teamrider 3E
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #40 Februari 05, 2009, 19:05:13
edit2Rapporteer  
Yeah Gillion!

Ten eerste Goed bezig!

Vaar zelf nu al dik half jaar met de Dejavu

Vind hem een TOPKITE

Heerlijke hangtime,depower,range,loops en restart!
3E doet zeker niet onder aan andere merken,service is gewoon TOP!
het probleem is gewoon dat het nog heel erg bekend is...
maar dat komt vanzelf..

ben er heel erg over te spreken!

Greets Wesley Klip,Teamrider 3E

Je bedoeld onbekend haha Smiley  In Nederland is dat idd t punt maar thats about to change.
Iig bedankt voor de positieve feedback en de vragen etc. Laat het seizoen maar beginnen dacht ik zo!
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #41 Februari 05, 2009, 19:35:51
edit2Rapporteer  
In ieder geval succes met de verkoop!! loser

Maaruh, hoe denken jullie je te onderscheiden en marktaandeel te winnen, op een markt waarbij het aantal kitemerken steeds groter wordt? Oftewel: waarom zou iemand voor een 3e-kiteboardingkite kiezen? loser Huh

Zoals je misschien al wel weet hebben wij de afgelopen jaren niet al te veel aan promotie gedaan in Nederland. Dat gaat dit jaar ernstig veranderen mede door het testcentrum wat wij gaan opzetten op Muiderberg en hoogstwaarschijnlijk zullen er ook een aantal scholen de kites gaan gebruiken (meer hier over later). Tevens varen er ook teamriders rond etc. main idee dus. See fly buy Wink

Voor je andere punt waarom zou iemand voor 3e moeten kiezen?
Kwalitatief doet het niets onder aan een groot merk bekend merk, service zal er ook voldoende zijn ten alle tijden bereikbaar. Mocht er iets met je kite aan de hand zijn en het is een garantie geval dan krijg je een Leenkite tot het probleem is opgelost. Zo zal je geen sessies hoeven missen.

Hoofd punt voor veel kiters is natuurlijk ook de prijs van het materiaal, De afschrijving van een nieuwe kite is enorm na 1-5 sessies daalt de waarde al zo sterk dat het af en toe beter lijkt om een 2e hands kite te kopen. Nu de nieuwprijs lager ligt zal de afschrijving ook veel minder zijn procentueel misschien wel gelijk maar in geld maakt het dus duidelijk wel uit. Je koopt goedkoper in en verkoopt met minder "verlies", zo hou je meer geld over voor een eventuele 2e kite or 3e kite(toepasselijk Smiley). 

Service, minder kosten, minder afschrijving en natuurlijk een bepaalde style die wij bieden zijn voor de meeste kiters belangrijke punten. Naast dat t goed vliegt en degelijk materiaal is natuurlijk maar daar kom je achter als je er aan hangt. 
Dus het blijft voorlopig nationaal?
Ik zou meteen als ik je was zoveel mogelijk bekendheid geven aan je product op bv kiteforum.com (ruim 22.000 accounts!) en kites/boards op ebay.com pleuren, Daar wordt volgens ook veel internationaal gekocht. loser
Normaals, veel suc6!
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #42 Februari 05, 2009, 19:38:00
edit2Rapporteer  
Dude, in de eerste post staat: ''de kites worden onderhand aardig rond gestuurd wereldwijd!''
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #43 Februari 05, 2009, 19:40:17
edit2Rapporteer  
Het wordt vanaf nu Nationaal internationaal gaat vele malen sneller haha. Spanje voorop Smiley
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #44 Februari 05, 2009, 20:03:46
edit2Rapporteer  
gaat lekker nature  wanneer is de volgende foto/film sessie (met MOOI weer!!!!!)
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #45 Februari 05, 2009, 20:28:27
edit2Rapporteer  
gaat lekker nature  wanneer is de volgende foto/film sessie (met MOOI weer!!!!!)

hahahah Ja goeie vraag als jij het weer van de Brightside eens meeneemt haha
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #46 Februari 05, 2009, 20:37:41
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #47 Februari 05, 2009, 20:44:12
edit2Rapporteer  
Als eerste top ziet er mooi uit.

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe de bar eruit ziet en hoe het board eruit ziet:)
® € M © 0

Berichten: 406
Antwoord #48 Februari 05, 2009, 22:16:23
edit2Rapporteer  
ziet er goed uit  ThumpsUp Bij testdag kom ik testen en kopen  YeSS


® € M © 0
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #49 Februari 05, 2009, 22:42:20
edit2Rapporteer  
Ik zal morgen even de schuur in duiken voor de bar pics! 

Het is trouwens boards haha maar worden niet tegelijk released  InLove
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.