auto gestolen voor jumpteam

Arilex

Berichten: 67
Antwoord #25 Maart 07, 2009, 18:08:22
edit2Rapporteer  
Weer een argument minder om niet naar Brazilië te emigreren.

He Maurits,
Stuur me via deze site even een persoonlijk mailtje met je tel nr (ben ik kwijt), je kunt mijn Rebel 7 lenen. Kun je a.s. maandag iig varen.
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #26 Maart 07, 2009, 19:03:46
edit2Rapporteer  
staat daar per toeval geen webcam ergens ??

Ja rederij-trip staat direct op de spot.
Ik denk alleen dat er geen opnames worden gemaakt!
Maar je kan ff contact opnemen en vragen!
 www.rederij-trip.nl

suc6 &Grtz Frank
ES

Geen avatar

Berichten: 289
Antwoord #27 Maart 07, 2009, 19:08:43
edit2Rapporteer  
Ziek
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #28 Maart 08, 2009, 16:13:29
edit2Rapporteer  
KLOTE dit!

Dat ze mogen branden in hel  Angry
Misteryguest

Geen avatar

Berichten: 44
Antwoord #29 Maart 08, 2009, 19:49:08
edit2Rapporteer  
Voor tegen het stelen van je auto een startonderbreker nemen. ThumpsUp
Voor tegen inbreken een auto alarm inbouwen. ThumpsUp

Werk perfect, en wanneer er kiters in de buurt staan hebben de jatters een groot probleem.

Zover ik het heb bergrepen heb, zijn er in Oostvoorne en omstreken jatters uit oostbloklanden bezig.

Ze komen hier voor een habbekrats in de haven werken en gaan daarna weer terug naar het Oosten + extra gejatte spullen. Maakt niet uit wat als het maar wat opleverd met doorverkopen.

Dus let op gasten uit het oosten, meestal rijden ze langs om te checken!!!!! ListenToMe

Weetje Taunus, al die goeie tips daar heeft die jongen nu niks aan. Je lijkt mijn oude leraar wel die had ook altijd van die tips waarin je de wereld problemen van achter de geraniums kon oplossen. Wat je nog vergeten bent is: een waakhond in je auto, permanente beveilger bij je auto, zender inbouwen in je auto om hem snel op te sporen.

In feite doe je er geen klote aan en is het gewoon stink tuig! Als je er ooit een te pakken krijgt schop hem dan zo in elkaar dat ie er zijn leven lang aan denkt, en rij daarna gewoon weg. Doe je aangifte dan duurt het uren (tikken met 1 vinger) en je bent vaak zelf nog schuldig aan zware mishandeling.
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #30 Maart 09, 2009, 11:34:25
edit2Rapporteer  
Vanmiddag is rond 1400 uur mijn auto een blauwe Dacia Logan MCV  voor het clubhuis van jumpteam Scheveningen gestolen.
Mijn kleren en kitespullen zaten erin.
o.a North rebel 2007 9, i.z.g.st,  weinig gebruikt, kleur wit met blauwe leading edge en struts wordt ie ergens aangeboden laat het mij even weten.

Maurits

Maurits dat is echt enorm klote. Ik heb je zien staan/horen praten met o.a. Karim. Toen der tijd dacht ik nog dat het een grapje was. Maar blijkbaar dus niet..
Toch moet iemand je inderdaad hebben gespot. De sleutel in je kitebag houden is ook al niet meer veilig met van die k*t uitschot mensen.
Echt super vervelend voor je. Hopelijk komt alles goed met de verzekering en inderdaad wat advertenties + nummerbord verspreiden..


Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #31 Maart 09, 2009, 13:20:18
edit2Rapporteer  
Kan nog interessant worden als het zo verder gaat ...
http://www.thesafeshop.co.uk/products/s7-big-box-keysafe.html
dmartino

Berichten: 66
Antwoord #32 Maart 09, 2009, 17:49:45
edit2Rapporteer  
Erg vervelend, hierbij mijn medeleven.
Toch denk ik dat we niet moeten vergeten dat de jongens wel een erg zwaar leven hebben. Voor een rooie rotcent je rug kapot beulen in de haven. En daarvoor moet je wel 1900 km in een brakke auto zitten met 8 man.
Ik zou ze een gratis kiteles aanbieden. Gewoon om even alle ellende van alle dagen te kunnen vergeten, even lekker plezier maken met de jongens.
Maar eerst moet er wel een windkracht 5 staan, en moet ik mijn prachtige Cabrinha 16m CO2 kite bij de hand hebben. Leash om de pols, en dan is er heel even plezier (totdat ze uit het zicht zijn verdwenen).
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #33 Maart 16, 2009, 18:34:46
edit2Rapporteer  
gister liepen er op het autostrand ook allemaal polen over de parkeerplaats, tussen de auto's door te checken enz. ze waren met zijn vijven in 1 klein huurautootje, duidelijk om een andere auto mee te nemen dus. maar het was druk en de patatkraam staat er ook al weer dus waren ze gauw weer weg. ga denkik maar even een mailtje naar de polisie weestvoorne sturen. 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.