NKV neemt stap richting professionalisering, samen met het Watersportverbond

NKV

Berichten: 68
Maart 20, 2009, 11:07:34
edit2Rapporteer  


In het Huis van de Sport te Nieuwegein werd de algemene ledenvergadering (ALV) gehouden om de verdere relatie te bepalen tussen de NKV en het Watersportverbond (KNWV). De NKV blijft aangesloten bij het Watersportverbond, maar stelt geld beschikbaar uit de reserves om effectief te kunnen integreren binnen het Watersportverbond. Dit is de conclusie van de algemene ledenvergadering afgelopen vrijdag 13 maart.

Lees het hele bericht op de site van de NKV.

Het bestuur zal de komende weken een invulling gaan geven van dit alternatief. Wordt het 1 persoon of moeten verschillende mensen op projectbasis gaan werken? Hoeveel middelen zijn er precies tot onze beschikking en wat kunnen we hier mee bereiken? Hierover binnenkort meer.

Het was een zeer gestructureerde en constructieve vergadering en het bestuur wil alle aanwezigen bedanken voor al hun input. 

Bekijk de presentatie van het bestuur.
Bekijk de volledige notulen van de ALV.

Met sportieve groet,

Het bestuur van de Nederlandse Kitesurf Vereniging


Nog geen lid? Word het hier!


sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Antwoord #1 Maart 21, 2009, 03:18:13
edit2Rapporteer  
helemaal goed!

de knwv moet ons serieus nemen! En daar moeten we moeite voor doen, ik denk dat het alleen maar positief gaat uitpakken.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #2 Maart 21, 2009, 09:46:01
edit2Rapporteer  
Mooi, een gedegen opzet van besluitvorming!

Onderweg naar de croissants lees ik vluchtig dat er 3 alternatieven zijn gepresenteerd, maar dat optie 4 is aangenomen.
Die had ik even gemist, wat is het verschil met alternatief 1?

- Jelle
Power Zone

Berichten: 258
Antwoord #3 Maart 21, 2009, 18:04:50
edit2Rapporteer  
Dat er aanspraak wordt gemaakt op de reserves om verdere ontwikkeling te bekostigen.

Feitelijk komt dit voor uit de vraag: Wat gaan we met het geld doen als we niets meer aan het waters sport verbond?

Optie 4 is dus lid blijven en reserves aanspreken voor verdere professionalisereing en intergratie met het WSV
Arnoud

Berichten: 22
Antwoord #4 Maart 22, 2009, 10:42:15
edit2Rapporteer  
"De NKV blijft aangesloten bij het Watersportverbond, maar stelt geld beschikbaar uit de reserves om effectief te kunnen integreren binnen het Watersportverbond."

Deze conclusie vind ik niet logisch klinken. De afgelopen jaren hebben we veel geld afgedragen aan het Watersportverbond. Blijkbaar is al dat geld nog niet genoeg om effectief te kunnen integreren binnen het Watersportverbond. Wat is er de afgelopen jaren dan gedaan met onze bijdrage?

Begrijp me goed, ik ben er voor om de sport verder te professionaliseren. Om dat samen te doen met het Watersportverbond lijkt mij ook de beste aanpak. Laten we de reserves dan ook met dat doel gebruiken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.