oppassen voor lange vingers op Brouwersdam

naishdude
Gast
Maart 23, 2009, 11:29:54
edit2Rapporteer  
Situatie, Bdam heel late namiddag, hadden de kite op het strand laten liggen en drogen.
Kite altijd in het zicht...opeens zien we een paar mensen die de kite hadden afgelaten en bezig waren de kite op te rollen/vouwen bijelkaar pakken dus.

Naar toe gelopen, zware heibel, waren helemaal geen sportfiguren, uitleg was ze wilden de kite beetje beveiligen enz...grote muil enz...uiteindelijk, ze gevolgd en nummerplaat en fotos genomen zullen aanklacht wegens poging tot diefstal doen.( er zijn getuigen)

Dag daarna op zondag , komt er een Duitse kiter naar ons, en verontschuldigde zich duizendmaal, hij had het allemaal zien gebeuren, toen hij naar naar de dam liep, met zijn materiaal, hadden diezelfde lui gevraagd hoe het nou weer moest om dat ding af te laten want ze waren het vergeten, zich niet bewust, zich laten overhalen om aan te tonen waar de outlet-valve zat, tot hij natuurlijk nadien het tafereel had gezien wat er gebeurde toen wij op hun afvlogen...

Ze hadden waarschijnlijk ook al eerst geprobeerd, om via een strut de lucht eruit te halen, want de dag nadien bij het oppompen, zagen we dat daar het darmpje met de tierap om, van het ventiel getrokken was, maar de clips naar de LE bladder was dicht dus alleen de strut had lucht verloren, nu is ook het rubber darmpje dat om de tierap om de kite niet te beschadigen,  weg, dit was een splinternieuwe kite van een jonge meid van 15 haar spaarcentjes..we hadden ze wat kunnen doen!!!!!!

Wij nemen bij pauze gewoonlijk onze trapeze en boardjes al mee naar boven, want ze verdwijnen als sneeuw voor de zon....maar als je nu nog je kite niet meer kan laten drogen, en als je kite als laatste op het strand niet meer veilig is....waar moet het dan heen...tussen de honderden kites die er soms onbewaakt liggen
dus hou jullie spullen in de gaten....ook op de Bdam ben je niet meer veilig!!!!

Extra informatie : de man is nogal fors gebouwd en hij heeft donker haar. De vrouw is vrij klein, maar wel zeer robuust gebouwd. Een rond gezicht met een opvallend kapsel (maar dat laatste is zo te veranderen)
De auto is een witte (wat oudere) Opel Astra driedeurs
Links voor onder bij de bumper staat California.
Foto's en meer gedetailleerde informatie  zijn op aanraden van... ...na aangifte verwijderd door mij.
Indien gewenst kan ik die geven via PM
Thx

c0g

Geen avatar

Berichten: 157
Antwoord #1 Maart 23, 2009, 11:39:45
edit2Rapporteer  
Sjeezus man wat ontzettend arelaxed.
Lik op stuk beleid, gelijk op de bek timmeren, zo mogelijk.
Verder geen woorden voor hoe niks zoiets is.
sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Antwoord #2 Maart 23, 2009, 11:42:38
edit2Rapporteer  
post de foto's
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #3 Maart 23, 2009, 11:45:08
edit2Rapporteer  
Niet normaal meer al dat gedoe.
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #4 Maart 23, 2009, 12:14:31
edit2Rapporteer  
Damz waar gaat dat heen? Ik heb vorig jaar ook al eens gehad dat ik ff een board van een maat aan het testen was 2 vrienden van mij op de kant en opeens 1 van de 2 een deel van me boardje nog net boven de duinen zag wegglippen. Hij als een malle erachteraan waarna hij zag dat 2 ventjes hem van het strand hadden meegenomen. Toen hij ze achterna kwam gooiden ze hem weg om te kunnen vluchten.... dit waren duits sprekende jongetjes van een jaartje of 13/14. Gelukkig me boardje weer terug wel een kleine beschadiging erop maarja....
naishdude
Gast
Antwoord #5 Maart 23, 2009, 12:14:53
edit2Rapporteer  
post de foto's
Ik weet niet of men dit zomaar kan, zeker niet bij een aanklacht , het zou misschien een probleem kunnen zijn mocht er een zaak van komen, we houden ze wel bij, hebben de auto en nummerplaat en foto's van de personen in kwestie.
Hadden helemaal niets met de kitescene te maken,
greetz
Shooter

Berichten: 57
Antwoord #6 Maart 23, 2009, 12:28:21
edit2Rapporteer  
laat svp wat foto's zien of minimaal een beschrijving, in wat voor auto reden ze?. Ik wil graag weten op wat voor personen ik moet letten.

Volgend keer staan ze met lekke bandjes!!!!!!
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #7 Maart 23, 2009, 12:40:58
edit2Rapporteer  
van mij mogen ze mijn board hebben hoor..,

tegen hun kaak.

pallo

Berichten: 93
Antwoord #8 Maart 23, 2009, 12:48:08
edit2Rapporteer  
gister was het ook zo op brouwersdam!

ik  was lekker aan het kiten zie ik ineens een dikke vrouw met een (ik denk 3.0) vliegertje ofs achter zich aanslepen. vervolgens hoor ik haar man zeggen 'wat moet je met dat pleuris ding, bind het aan die boei ofso' en zien we ineens een jongen vanaf de vloedlijn aankomen rennen die zijn vlieger terug wilde...

heel vreemd gedrag van sommige mensen alsof een vlieger gelijk 'vergeten' is als er even niemand bij is...

toen wij pauze gingen houden hebben we alles maar even onder me slingshot gelegd en goed in het zicht gehouden...

gr Paul
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #9 Maart 23, 2009, 13:03:28
edit2Rapporteer  
ongelooflijk, rare toestanden dat mensen zomaar iets meenemen. Omdat ze denken dat het vergeten is, of omdat ze het gewoon meenemen. Of dat ze gewoon aan je spullen zitten, of op je spullen gaan staan. Of mensen waarvan hun hond alles onder loopt te zeiken.
Die zou ik toch een partij goed aanspreken, kom nou zeg.
Een drukke dag en je gaat er voor de gein eens op letten hoevaak zoiets gebeurt, en je zult een hoop meemaken denk ik.

Wat betreft die die gasten die echt komen om te jatten. Die kun je toch beste zelf aanpakken, met een paar man. Net of de politie is doet, iets mag doen...

Ik zou de fotos wel willen zien. Zou te krom zijn als het niet is toegestaan zulke fotos te plaatsen. Diegenen verspelen hun recht mijn inziens.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #10 Maart 23, 2009, 13:20:05
edit2Rapporteer  
Ik ben het met Rory eens, ik had even mijn kiteboard tegen hun hoofd geplaatst.
Ze weten toch niet wie ik ben. Als ik het zie gebeuren bij mij en andermans spullen
zo ze gewoon de pieneut. Dan hebben ze gewoon pijn, klaar.
naja

Berichten: 355
Antwoord #11 Maart 23, 2009, 13:39:37
edit2Rapporteer  
Teringtuig!
Goed dat jullie nog fot'os hebben kunnen maken,op de zwarte lijst met die gasten.
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #12 Maart 23, 2009, 14:20:57
edit2Rapporteer  
Foto's mag je gewoon plaatsen, zolang er geen mensen herkenbaar op staan. Kijk maar eens naar blik op de weg of wegmisbruikers. Hetzelfde verhaal. Als ze niet gefotografeerd willen worden, moeten ze thuis blijven.

Dus gewoon die foto's posten, zodat iedereen weet waar ze op moeten letten!
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #13 Maart 23, 2009, 14:31:17
edit2Rapporteer  
Ik ben ook zeer benieuwd naar je foto's van de brouwersdam. Dat er toevallige passanten op staan vind ik niet erg. De kentekenplaatnummers zijn ook meer dan welkom! Ik wil betreffende foute figuren graag vooraf kunnen herkennen zodat de ontmoeting extra bijzonder voor ze zal zijn.

Laten we ondertussen extra goed op elkaars spullen letten! 
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #14 Maart 23, 2009, 17:02:42
edit2Rapporteer  
Je zet het steeds meer he ook al bij oostvoorne daar gaan veel auto ruiten eraan. Echt belaggelijk zulke mensen moeten we wel herkennen !!!
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #15 Maart 23, 2009, 17:14:43
edit2Rapporteer  
Echt te triest dit...  ThumpDown
Ik ben ook voor openbaar maken van de foto's en kentekenplaten.
Voorkomen is beter dan genezen...  Undecided
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #16 Maart 23, 2009, 17:17:21
edit2Rapporteer  
post de foto's
Ik weet niet of men dit zomaar kan, zeker niet bij een aanklacht , het zou misschien een probleem kunnen zijn mocht er een zaak van komen, we houden ze wel bij, hebben de auto en nummerplaat en foto's van de personen in kwestie.
Hadden helemaal niets met de kitescene te maken,
greetz

Zolang je ze niet herkenbaar in beeld brengt. Voor de auto heel simpel, haal de kentekennummers weg. Voor de rest goed afbeelden. Hun gezichten "blurren" in fotosoep. Dan is het juridisch allemaal in kannen en kruiken, en weten wij op welke auto we moeten letten.

Te bizar voor woorden gewoon dit! Angry
FlyingBee

Geen avatar

Berichten: 55
Antwoord #17 Maart 23, 2009, 17:44:13
edit2Rapporteer  
Niet normaal weet 1 ding de eerste die mijn nieuwe kite's mee denkt te kunnen nemen en ik zie het loopt niet meer het strand af maar spoelt 50km verder weer aan heb er paar honderd uur voor gewerkt.
Idd goed op je spullen letten moet ik helaas in Tarifa ook Sad. zonde gewoon
sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Antwoord #18 Maart 23, 2009, 20:47:26
edit2Rapporteer  
gewoon posten, merken ze niet en het komt ons ten goede!
Hun zijn fout, niet jij!!
dagmartijn

Berichten: 59
Antwoord #19 Maart 23, 2009, 21:06:28
edit2Rapporteer  
 ListenToMe die vieze stukken teringtuig moeten gewoon eens met hun tengels van andermans spullen afblijven!
Sorry voor het taalgebruik, maar hier kan ik echt heel kwaad om worden! Eerst zijn het mensen die je auto openbreken om je spullen te gappen en nu gaan ze ze al gewoon "meenemen" van het strand.

Ik zeg posten die zooi, zodat iedereen weet op welke auto(s) 'ie moet letten!
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #20 Maart 23, 2009, 21:15:11
edit2Rapporteer  
Moeten ze bij mij een keer proberen, ik schop ze zo klein als ik ben gewoon het strand af!! Ik zou helemaal gaan flippen als iemand mijn vliegertje waar ik vakanties lang voor gewerkt heb gaan jatten.

Stel tuig. Echt waar die hebben echt gewoon een flinke stoot nodig om dit af te leren ThumpDown
naishdude
Gast
Antwoord #21 Maart 23, 2009, 21:39:24
edit2Rapporteer  
allemaal bedankt voor de reacties, al was het maar als waarschuwing bedoelt, maar hoe zet ik de foto's erop??in de originele posting?
Ok gevonden , de foto's staan erbij
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #22 Maart 23, 2009, 22:25:57
edit2Rapporteer  
 ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #23 Maart 23, 2009, 22:41:05
edit2Rapporteer  
KH knokploeg!
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #24 Maart 23, 2009, 23:09:49
edit2Rapporteer  
Neem de foto's mee naar een schietbaan!  ListenToMe
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.