Kitehigh.nl Versie 2.0

Frank77

Berichten: 690
Antwoord #50 April 18, 2009, 09:00:43
edit2Rapporteer  
Respect voor al het werk dat jullie hebben gedan.

Het is wel ff wennen: het constrast tussen kleur van de achtergrond en de letters lijkt wat minder te zijn, dus ik vind het wat minder helder leesbaar. Daarbij is de indeling wat drukker geworden. Misschien kunnen jullie nog eens experimenteren met wat meer contrast in de letters (om wat minder grijs te worden).
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #51 April 18, 2009, 09:05:01
edit2Rapporteer  
Hoi, site ziet er erg mooi uit, wel natuurlijk even wennen, maar ja dat zal snel over zijn.

ik  reageer eigenlijk bijna nooit  (heb nog niet zoveel verstand van kiten) maar lees het forum vrijwel elke dag, en gebruikte vooral de wind info, waar ik mijn persoonlijk spots in had staan, en dat laatst mis ik eigenlijk wel.

misschien kan het wel, maar ik heb het nog niet gevonden. ik woon in zaandam en ben niet zo geinteresseerd in lauwersoog of zeeland  e.d. vandaar mijn persoonlijke keuze voor een aantal spots. kan dit nog steeds?

In je ridersprofiel kun je van alles naar eigen smaak aanmaken, ook je favo spots! Gewoon wat experimenteren dan kom je er vanzelf achter!

Succes
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #52 April 18, 2009, 09:07:34
edit2Rapporteer  
Bugje:
Als ik iemand quote en een reactie onder de quote plaats (er buiten dus) lijkt deze in het voorbeeldbericht (door op "bekijken" te klikken) in de quote te worden geplaatst. In het uiteindelijk geplaatste bericht staat het wel weer goed.
onzin

Berichten: 451
Antwoord #53 April 18, 2009, 09:07:55
edit2Rapporteer  
ik kwam gister avond thuis na een heerlijk stukje gevaren te hebben en moet zeggen dat ik behoorlijk schrok wat een verschil zeg moet er wel heel erg aan wennen jullie hebben goed je best gedaan. moet wel zeggen dat ik het overzicht een beejte kwijt ben  
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #54 April 18, 2009, 09:12:28
edit2Rapporteer  
ziet er netjes uit jongens..
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #55 April 18, 2009, 09:26:48
edit2Rapporteer  
Ziet er profi uit...  Lekker fris

Een waardevolle nieuwe stap!!

Goed werk boys en succes!!

Mark


dahtimstah

Berichten: 158
Antwoord #56 April 18, 2009, 09:33:43
edit2Rapporteer  
Nice ook het 2e hands deel is flink opgeknapt !


gr Tim
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #57 April 18, 2009, 10:56:36
edit2Rapporteer  
als ik www.kitehigh.nl intik krijg ik dit tezien als ik er forum achter zet kom ik er wel gewoon op

Dat is een vreemde fout, ga ik naar kijken.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #58 April 18, 2009, 11:00:50
edit2Rapporteer  
als t goed is, is dat al opgelost Andy.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #59 April 18, 2009, 11:05:13
edit2Rapporteer  
Hoi, site ziet er erg mooi uit, wel natuurlijk even wennen, maar ja dat zal snel over zijn.

ik  reageer eigenlijk bijna nooit  (heb nog niet zoveel verstand van kiten) maar lees het forum vrijwel elke dag, en gebruikte vooral de wind info, waar ik mijn persoonlijk spots in had staan, en dat laatst mis ik eigenlijk wel.

misschien kan het wel, maar ik heb het nog niet gevonden. ik woon in zaandam en ben niet zo geinteresseerd in lauwersoog of zeeland  e.d. vandaar mijn persoonlijke keuze voor een aantal spots. kan dit nog steeds?

Je kan dit doen door naar een spot te gaan, en dan zie je in de rechter kolom: INFO. Daar kan je jezelf toevoegen als local, waardoor je op de homepage en in de linkerbalk je eigen spots ziet.


Todo:
- 2e hands ga ik materiaal keuze optioneel maken, en je kan dan zelf een titel toevoegen
- Events overzicht pagina
- Het aantal items in de linkerbalk kunnen aanpassen
- Forums Events, en de subforums in Kites & Boards reviews verdwijnen

CeesV

Berichten: 1111
Antwoord #60 April 18, 2009, 11:30:07
edit2Rapporteer  
Ziet er netjes uit! Nu nog ff aan wennen Grin
vissie

Berichten: 757
Antwoord #61 April 18, 2009, 11:57:20
edit2Rapporteer  
Beter dit!
Arctic_Monkey

Berichten: 338
Antwoord #62 April 18, 2009, 12:11:13
edit2Rapporteer  
heey, top werk gasten!

1 puntje wat ik heb gevonden.. de voorspellingen bij wijk aan zee werkt nog niet!

voor de rest super!
Kiterbram

Berichten: 32
Antwoord #63 April 18, 2009, 12:20:36
edit2Rapporteer  
Deze melding kreeg ik toen ik in het 2de hands gedeelte een kite aanklikte.

Citaat
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's Grin
', item='9', volgorde='1'' at line 2
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #64 April 18, 2009, 12:34:10
edit2Rapporteer  
Ja die fout heb ik net deels opgelost. Als het goed is zal je dat niet meer zien.
patricks

Berichten: 392
Antwoord #65 April 18, 2009, 12:45:08
edit2Rapporteer  
Nice
viris

Berichten: 31
Antwoord #66 April 18, 2009, 13:03:04
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar de sidebar gaat steeds weer aan als ik door het forum blader.
Kan misschien ook liggen omdat ik Safari als browser gebruik.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #67 April 18, 2009, 13:12:59
edit2Rapporteer  
Hmm dat is wel raar. Laurens zit ook op safari en die heeft er geloof ik geen last van gehad. Ik ga het gelijk ook even testen.

*edit
Het kan misschien liggen aan je instellingen van de cookies, dat de cookie die je instelling onthoud niet word opgeslagen.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #68 April 18, 2009, 13:16:26
edit2Rapporteer  
Ik heb net logs verwijderen gemaakt, zou als het goed is moeten werken.

@morres
Das wel raar dat je pb's weg zijn, het is in principe gewoon een backup van de oude site. En in de database zie ik wel je berichten allemaal staan.
Hm vandaag opnieuw ingelogd, nu zijn ze er, alleen mn laatst ontvangen bericht is leeg maar weet nog wat er ongeveer stond Smiley
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #69 April 18, 2009, 13:20:17
edit2Rapporteer  
En anders kan ik nog wel de berichten voor je opzoeken als het nodig is Smiley
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #70 April 18, 2009, 13:33:31
edit2Rapporteer  
Tis weer even wennen maar het ziet er allemaal prachtig uit .

Goed gedaan moderators

Heb wel even de slidebar uitgezet want dat vond ik te druk op mijn scherm

Mis wel bij de links:  de webcams en de de weerinformatie bijna alle sites die er de vorige keer wel bij stonden.
Zoals windguru windfinder actuele weerdata watersportweer etc etc

andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #71 April 18, 2009, 13:36:20
edit2Rapporteer  
We kunnen er wel links naar zetten, maar letterlijk weerkaartjes enzo kopieren kunnen we echt niet meer doen. Verder zijn er wel plannen om de weer informatie verder uit te breiden.
willes

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #72 April 18, 2009, 13:44:57
edit2Rapporteer  
ffe wennen maar ziet er mooi uit hoor!!! Smiley
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #73 April 18, 2009, 13:47:38
edit2Rapporteer  
Respect voor al het werk dat jullie hebben gedan.

Het is wel ff wennen: het constrast tussen kleur van de achtergrond en de letters lijkt wat minder te zijn, dus ik vind het wat minder helder leesbaar. Daarbij is de indeling wat drukker geworden. Misschien kunnen jullie nog eens experimenteren met wat meer contrast in de letters (om wat minder grijs te worden).

Ik heb het nu op zwart gezet, even kijken of dit wat beter leest
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #74 April 18, 2009, 14:12:17
edit2Rapporteer  
Respect voor al het werk dat jullie hebben gedan.

Het is wel ff wennen: het constrast tussen kleur van de achtergrond en de letters lijkt wat minder te zijn, dus ik vind het wat minder helder leesbaar. Daarbij is de indeling wat drukker geworden. Misschien kunnen jullie nog eens experimenteren met wat meer contrast in de letters (om wat minder grijs te worden).

Ben het ook met frank 77 eens.
Indeling is drukker dan de vorige uitvoering of zal dit wennen wezen ???
Mis ook de citaat en de smiles maar daar waren jullie nog mee bezig toch ???
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.