Mauritius in Juni voor weinig

DaRe

Berichten: 125
April 24, 2009, 00:50:54
edit2Rapporteer  
Hey gasten, ik heb net een retourtje Mauritius geboekt voor 450 euro (met belasting en toeslagen)
Je vliegt met condor vanaf Frankfurt, ik ga van 13-6 tot 5-7 lekker drie weken  Grin Deze aanbieding is tot en met Zaterdag dus wees er snel bij!!!!!

Mauritus is rond die tijd helemaal top voor kiten en een paradijsje op aarde, ik wil dus ook wel een paar dagen het eiland checken (stranden , eilandjes voor de kust, bergen, regenwoud en watervallen)

Nu wil ik een appartement rond Le Morne en vraag me af of er al andere gasten alleen die kant op gaan en we samen wat kunnen huren voor de kosten.  Stuur me een Prive bericht voor alle info, ik lees de mail heel regelmatig.
xray

Berichten: 3688
Antwoord #1 April 24, 2009, 23:26:10
edit2Rapporteer  
Le Morne rocks. Ga de week van hemelvaart met 4 man naar Mauritius.
thelorrr

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #2 November 26, 2009, 01:22:14
edit2Rapporteer  
hoe was dit paradijsje ?

zijn er een beetje lagunes met vlakke stukken
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #3 November 26, 2009, 09:26:02
edit2Rapporteer  
hoe was dit paradijsje ?

zijn er een beetje lagunes met vlakke stukken

Je hebt een p.m.
arvidnl

Berichten: 187
Antwoord #4 November 27, 2009, 20:39:20
edit2Rapporteer  
hoe was dit paradijsje ?

zijn er een beetje lagunes met vlakke stukken

Je hebt een p.m.

zou je mij dan ook willen pm'en??
ben aan het kijken voor een leuke spot omvolgend jaar min 1 maand naartoe tegaan en mauritius staat zeker hoog op het lijstje. Grin
dus extra info is heel erg welkom. ThumpsUpThumpsUp
iig alvast bedankt!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.