Langbeest
|
@John En Klaas je hebt gelijk vriend.....
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Daarentegen, Erwin heeft nog de vrije keus om zich gestroomlijnder te maken
|
|
|
|
|
|
Nature
|
€0,50 100% water en wind dicht
|
|
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
U vraagt wij draaien... En ipv een boardshort, een boardrokje om het plaatje compleet te maken
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En ipv een boardshort, een boardrokje om het plaatje compleet te maken Ook van zwart latex, zoals Evan wenst?
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Op de knop reageer drukken, Extra opties aanklikken, en bij bijlage de foto toevoegen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Via "reageer" > extra opties Of embedden duur de url van img-tags te voorzien: [edit] damn, 23sec te laat.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Op de knop reageer drukken, Extra opties aanklikken, en bij bijlage de foto toevoegen
Via "reageer" > extra opties Of embedden duur de url van img-tags te voorzien: [edit] damn, 23sec te laat. Bedankt voor de reactie. Heb maar eens boots aangeschaft, 115 euro kon ik het niet voor laten. Zondag maar eens testen hoe het vaart.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Zien er goed uit, waar heb je die vandaan voor die prijs ? Is wel super goedkoop voor die dingen
|
|
|
nick1212
|
2de hands wel, van iemand in nederland die wakeboarden als hobby had gekozen maar na 3 keer al gestopt was. Ze reuken nog nieuw, dus zeker niet veel gebruikt.
|
|
|
geloof68
|
Ze reuken nog nieuw, dus zeker niet veel gebruikt.
Ruik je altijd aan je nieuwe gear? Zou niet in mij opkomen om kitemateriaal op die manier te checken:)
|
|
|
nick1212
|
Ze reuken nog nieuw, dus zeker niet veel gebruikt.
Ruik je altijd aan je nieuwe gear? Zou niet in mij opkomen om theet op die manier e checken:) Haha, niet echt, maar soms riek je dat nogal hard zonder moeite te doen. Zoals bij een nieuwe wagen, daar moet je ook niet echt moeite voor doen.
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Via "reageer" > extra opties Of embedden duur de url van img-tags te voorzien: [edit] damn, 23sec te laat. Bedankt voor de reactie. Heb maar eens boots aangeschaft, 115 euro kon ik het niet voor laten. Zondag maar eens testen hoe het vaart. Zien er goed uit! Veel plezier er mee
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
2de hands wel, van iemand in nederland die wakeboarden als hobby had gekozen maar na 3 keer al gestopt was. Ze reuken nog nieuw, dus zeker niet veel gebruikt.
Nog steeds een zeer mooie deal
|
|
|
|
geloof68
|
Vandaag ook nog wat voor mezelf opgehaald bij de importeur: 2013 C4 8m .
|
|
|