Tarifa. Kiters gezocht.

ronald1711

Geen avatar

Berichten: 19
Juni 14, 2009, 11:33:32
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Gezocht: 2 mensen die mee willen naar Tarifa.

Ik wil tussen 8 en 29 augustus een week of 2 naar Tarifa met de auto.
Voor de gezelligheid en om de kosten te drukken heb ik plek voor 2 man.

Kosten ongeveer 240 euro pp (brandstof en tol)

Overdag kiten en sávond het gezellige Tarifa in voor een paar biertjes.. Joepie Joepie
Leeftijd?? ben zelf 30 en hou wel van een feestje. dus 20 tot 35 of zo..
Accommodatie kan de camping zijn maar appartement of hostel kan ook.
 
Interesse? Mail of PM

gr

ronald
FABLE

Berichten: 14
Antwoord #1 Juni 14, 2009, 15:21:46
edit2Rapporteer  
ben je gebonden aan die datum? Ik wil ook ergens rond die periode nog weg, maar dat zal pas na 15 augustus worden. Tarifa is een optie, zelf ben ik ook nog aan het kijken naar El Gouna, fuertaventura of mss zelfs Miami.

Moeten de medekiters ervaren zijn of is dat geen noodzaak? Ik ben zelf namelijk beginner, kan van links naar rechts en visa versa varen.

Camping/hostel of hotel/app. maakt mij niet veel uit.

Hoe zijn de condities daar eigenlijk voor een beginner?

Ik ben zelf in die tijd 26 jaar. Heb tot dusver alleen nog gekite in Australie en vele jaren terug in spanje met 2 lijnen kites...
ronald1711

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #2 Juni 14, 2009, 22:26:33
edit2Rapporteer  
Ik heb al verlof aangevraagd voor die datum, dus verander is vrij lastig.

Gevorderden of beginner maakt mij niet uit als het maar leuk is.

In Tarifa kan je als beginner ook goed terecht, misschien moet je eerst nog een paar lessen nemen zodat je jezelf kan redden op zee.

Als het echt niet anders kan dan kan ik misschien de datum wel veranderen, maar dat moet ik even navragen ivm werk, collega's ect

ronald
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #3 Juni 14, 2009, 23:30:29
edit2Rapporteer  
Rijden ... succes.... tis ong. 2500-2800 km (weet niet precies meer).
Als je slim bent parkeer je m eerst even een paar dagen in Rosas ofzo, om daarna weer verder te trekken naar Tarifa en zo ook the way back. Zo zou ik het iig doen als ik een auto had.

Verder kan ik je wel aanraden als je naar Tarifa gaat om naar je grote kite (lees: 12-14m2) ook een kleinere kite mee te nemen als je die hebt, omdat het soms best hard kan waaien in Tarifa (lees: 20-40+ knopen, dus een 9m meenemen is raadzaam (niet mee varen als het 30+ knopen is uiteraard)), magoed, dat zul je miss. wel begrijpen Smiley
ronald1711

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #4 Juni 15, 2009, 17:08:42
edit2Rapporteer  
Het is ongeveer 2400km volgens de route planner, dus ergens een tussenstop is wel handig.

Het is vakantie dus heb geen haast, en is er is genoeg te zien onderweg..

De wind in Tarifa ken ik wel.. Het is voor mij de 4e keer. er zijn ook leuke spots die goed te doen zijn als er "levante" wind staat.

ronald
FABLE

Berichten: 14
Antwoord #5 Juni 15, 2009, 18:59:35
edit2Rapporteer  
ik kan nu nog niks vast zetten of regelen aangezien ik een nieuwe baan begin 1 juli, daarna weet ik meer. Maar hoe dan ook, kan ik pas vanaf de 16e.

Zal dus lastig worden voor mij, ik laat tzt wel iets weten.
jitze

Berichten: 45
Antwoord #6 Juni 16, 2009, 00:43:34
edit2Rapporteer  
Van week 33 (8aug) t/m week 36 heb ik vakantie.
Zoals het nu lijkt kijk ik gewoon waar het mooi weer is.
Meer als 14 knopen, beetje zon of goede golven.
En dan gewoon heen rijden.  Dat is dus ergens tussen Texel of Tarifa.
Als het net zo'n zomer als vorig jaar word dan word het zeker Tarifa.
Ik hoef niet mee te rijden, omdat ik zelf een campertje heb. Maar het is altijd wel leuk om met wat medekiters een biertje te drinken.

hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #7 Juni 22, 2009, 22:10:42
edit2Rapporteer  
Vanaf 1 aug zit ik in Tarifa voor 2 wkn maar ik ga lekker vliegen voor € 360,- en ik zoek wel een huurprakkie om daar flexibel te zijn!!

En een koud biertje na een strakke sessie smaakt altijd natuurlijk!!
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #8 Juni 22, 2009, 22:15:36
edit2Rapporteer  
Koud biertje stem ik ook wel voor:) Ben er namelijk ook rond die periode. Gevlogen met ryan air voor 190 euro incl kite shizzle Smiley
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #9 Juni 22, 2009, 22:22:57
edit2Rapporteer  
Koud biertje stem ik ook wel voor:) Ben er namelijk ook rond die periode. Gevlogen met ryan air voor 190 euro incl kite shizzle Smiley
Tja altijd baas boven baas he, maar gister pas geregeld zal ook wel schelen.

Waar zit je?? Ik heb gebruik kunnen maken van een annulering stom toevallig in hotel Hurricane....
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #10 Juni 22, 2009, 22:41:46
edit2Rapporteer  
Wij gaan er heen en we zien wel waar we slapen..Wink We nemen een tent mee en als alles vol zit kunnen we altijd nog naar een hostel;)

Mag ik vragen wat je nu eigelijk betaalt voor een weekje hotel in Tarifa? Lijkt me namelijk ook wel chill om een hoteletje te pakken alleen ben ik geen Bill Gates;)


hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #11 Juni 23, 2009, 08:12:05
edit2Rapporteer  
Wij gaan er heen en we zien wel waar we slapen..Wink We nemen een tent mee en als alles vol zit kunnen we altijd nog naar een hostel;)

Mag ik vragen wat je nu eigelijk betaalt voor een weekje hotel in Tarifa? Lijkt me namelijk ook wel chill om een hoteletje te pakken alleen ben ik geen Bill Gates;)


Dat mag hoor.............wij zijn samen en betalen pp een kleine € 1100,- voor 2 wkn. met ontbijt. Niet erg goedkoop maar ik rol dan ook zo het strand op en ik heb tenslotte vakantie, je moet jezelf ook een keer kietelen toch!

gr. John Gates
Roel272

Berichten: 76
Antwoord #12 Juni 23, 2009, 08:37:01
edit2Rapporteer  
Ah joh, als je met 3 bent is het rijden goed te doen... om de beurt 4 uur dan heb je 8 uur om te slapen.... Haal je makkelijk in een uurtje of 28.....
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #13 Juni 23, 2009, 09:29:57
edit2Rapporteer  
Ah joh, als je met 3 bent is het rijden goed te doen... om de beurt 4 uur dan heb je 8 uur om te slapen.... Haal je makkelijk in een uurtje of 28.....

weet je dat wel zeker
Roel272

Berichten: 76
Antwoord #14 Juni 23, 2009, 10:10:14
edit2Rapporteer  
Ja hoor, vorige maand nog gedaan.
ronald1711

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #15 Juni 26, 2009, 22:15:53
edit2Rapporteer  
Ben nog steeds op zoek?? Kan niet lang meer wachten anders ga ik een vlucht boeken..

zou jammer zijn, had wel zin in een roadtripje..

interesse pm me..
kitekoert

Berichten: 78
Antwoord #16 Juli 28, 2009, 14:50:25
edit2Rapporteer  
Ben je nog steeds op zoek of heb je al een ticket geboekt? Ik heb vanaf zaterdag 2 weken vrij en zie een roadtrip naar tarifa wel zitten.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #17 Juli 28, 2009, 15:16:02
edit2Rapporteer  
Zo wij vliegen zaterdaq richting Malaga en dan 2 weken knallen in op en rond Tarifa. Op Malaga de huurauto in en gang is alles!!

Wie zit waar op Tarifa nu?? Ik zit voorlopig ter hoogte van Hotel Hurricane maar ben niet gebonden!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.