hond piest over je tas wat zou jij doen

Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #25 Juni 16, 2009, 08:22:09
edit2Rapporteer  
teigetje, je hond zal vast denken:

"your shit, is my shit"
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #26 Juni 16, 2009, 08:26:24
edit2Rapporteer  
presies kite4life denkt de hond
leeany

Berichten: 844
Antwoord #27 Juni 16, 2009, 09:17:44
edit2Rapporteer  
eeuuhh...ff naar de baas van het hondje toe gaan en hem vriendelijk bedanken ....en dan lekker gaan kiten jij pist toch ook wel is tegen de kerk na een lekker avond je stappen  Roll Eyes

Een kerk hoef je ook niet uit te wassen, en komop.. wat is nou heiliger, een kerk of je kite?

Ik zou er denk ik niet zo'n probleem van maken, meestal heeft de "eigenaar" zelf al een schuldgevoel. Keer in t water mikken en het is wel prima.
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #28 Juni 16, 2009, 10:06:10
edit2Rapporteer  
Het is maar een tas dus laat maar gaan.

Ook al denk je, kan gewoon niet de eigenaar moet zijn hond aan de lijn houden of goed opvoeden en anders geen huisdier nemen.

De hond kan er niks en moet je met rust laten echter  zijn baasje is in alle opzichten fout.

@Pepper
zou niet eens naar de eigenaar toe gaan want je ben al boos en als je dan net 1 te pakken heb die een grootte bek geeft weet je eigenlijk al hoe laat het is.
Je moet er boven staan en maar laten voor wat het is.

@leeany
Op zijn auto poepen of over zijn sporttas plassen dan heb je misschien schaamte gevoel omdat andere je zien. 
Denk niet dat de hond eigenaar dat leuk vindt.

The poor doggy had to go,
but his dumb ass boss didn't wanted to know .
That looks like a doggy bag,
its already wet and smells like a other dog.
A dog that loves water, but i'm the only water dog.
And don't like competition,
the dog jumps does his best trick and lands in the best position he can.
To put his best mark out for the next to beat him.

(If the dog was a person and the boss was your brain it cloud also be a human)
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #29 Juni 16, 2009, 10:26:29
edit2Rapporteer  
Leuke opmerkingen allemaal, kan ik niet tegenop. Het ergste is, als je het piesen niet opmerkt, na 4 jaar stinkt het nog steeds, naar kots zelfs Shocked. Geur is er ook bijna niet meer uit te krijgen.

Mijn vriendin zei laatst, toen ik haar hierop attendeerde, dat mijn onderbroeken ook zo stinken, en wat daarin hangt.
Ze heeft het mij nooit willen zeggen, plaatsvervangend schaamtegevoel. Haar familie (mijn schoonfamilie dus InLove) ook niet. Mijn eigen familie heeft het nooit geroken, maar dat komt omdat mijn hele familie zo stinkt, zei mijn vriendin Huh.

En dat allemaal, omdat een hond tegen mijn kitebag pistte, waar toevallig mijn onderbroek in lag. Dat ik mijn onderbroek maar 1 keer per 4 jaar was, is natuurlijk wel mijn schuld ThumpDown.

Zal wel moeten investeren in een andere onderbroek, of een andere vriendin schater.
snah.siub

Berichten: 142
Antwoord #30 Juni 16, 2009, 10:31:45
edit2Rapporteer  
Laat ik nou 2 katten hebben en ook eea meegemaakt hebben ... Ik zou die kitetas op 90 graden met veel te veel wasmiddel en wasverzachter wassen en dan nog eens ..  Misschien is dan die lucht eruit Smiley

surfing28

Berichten: 144
Antwoord #31 Juni 16, 2009, 10:34:06
edit2Rapporteer  
Zorgen dat je tas onder die van eeen ander ligt  Joepie
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #32 Juni 16, 2009, 10:47:12
edit2Rapporteer  
Laat ik nou 2 katten hebben en ook eea meegemaakt hebben ... Ik zou die kitetas op 90 graden met veel te veel wasmiddel en wasverzachter wassen en dan nog eens ..  Misschien is dan die lucht eruit Smiley



Bedoel je de kite-tas, of die katten?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #33 Juni 16, 2009, 10:50:10
edit2Rapporteer  
Zorgen dat je tas onder die van eeen ander ligt  Joepie

Ben ik al op bedacht; ik heb mijn hond zo getraind, dat ie altijd de onderste kite-tas pakt, nu jij weer.

Je kunt je tas ook insmeren met salamiworst. Heeft er een hond op gepist, de volgend likt de tas weer schoon.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #34 Juni 16, 2009, 10:51:41
edit2Rapporteer  
Zorgen dat je tas onder die van eeen ander ligt  Joepie

Iik zorg er ook altijd voor, dat mijn vriendin onder ligt. En dan treed automatisch die `hondenreflex' op.
Eddy Lansink

Berichten: 255
Antwoord #35 Juni 16, 2009, 12:15:25
edit2Rapporteer  
's avonds Hond eten
leeany

Berichten: 844
Antwoord #36 Juni 16, 2009, 13:09:59
edit2Rapporteer  
Ook een optie:


http://www.youtube.com/watch?v=vxq-aOiGmQU


Schijnt in te zijn zulke dingen. ( http://www.geenstijl.tv/2009/06/rutger_leert_ponyfluisteren_in.html )
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #37 Juni 16, 2009, 18:12:58
edit2Rapporteer  
Nou ga ik toch echt m'n eigen topic naar de lounche knalle  schater
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #38 Juni 16, 2009, 20:07:10
edit2Rapporteer  
Hond uitbenen en BBQ houden op de brouwersdam, wollen sie ein bradwurst mein freund?? schater
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #39 Juni 17, 2009, 13:53:23
edit2Rapporteer  
Is mij ook eens gebeurd, en de baas was nog van slag dat ik er iets van zei ook.. Hij stond gewoon te kijken hoe zijn dog z'n inhoud over mijn tas heen loosde..
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #40 Juni 17, 2009, 15:55:18
edit2Rapporteer  
Gewoon terugplassen! Niks doen alsof er niets aan de hand is en in de wasmachine, kom op joh...
Naishflow

Berichten: 32
Antwoord #41 Juni 21, 2009, 18:00:01
edit2Rapporteer  

Postzegel op de rug drukken en terugsturen naar eigen land.

wegwezen met dat volk.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.