Camping Tarifa

seB

Berichten: 74
Juli 06, 2009, 00:05:26
edit2Rapporteer  
Hi dudes,

Ik en mijn vriendin gaan van de zomer een beetje rondzwerven door europa en ik wil zeker dagje of 10 in Tarifa gaan kiten. Nu zag ik al dat er een aantal campings in de buurd waren (kan alleen geen websites van deze campings vinden :/) maar aangezien ik niet precies weet wanneer ik er zal aankomen en wanneer ik zal weggaan vroeg ik mij af of je er ook gewoon aan kan komen zonder reservering. het enige wat we hebben is een auto en een klein 3 pers koepel tentje. tis echter wel in het hoog seizoen (eind juli begin augustus).. Dus mocht je er al eens rond die periode geweest zijn, kun je mij dan vertellen of je denkt dat het toch nodig is?

Gr Seb
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #1 Juli 06, 2009, 00:42:44
edit2Rapporteer  
Yoow seb,

Ik ga van de zomer ook naar Tarifa en wij gaan altijd de eerste avond gewoon op een parkeeplaats slapen bij het strand en dan sòchtends wanneer de camping opengaat gelijk vragen of er plek is want dan heb je de meeste kans.

Owjah, ontwijk de vrijdag en zaterdan want dat zijn de drukste dagen.

Greetzzz
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Juli 06, 2009, 08:27:20
edit2Rapporteer  
ik ben er in april geweest ,de locals raden iedereen sterk af of om in deze periode te gaan. Een ritje van 20minuten duurt dan namelijk 2uur...
seB

Berichten: 74
Antwoord #3 Juli 06, 2009, 09:29:27
edit2Rapporteer  
Hi Steef,

Ik lees hier ook ( http://tarifa.costasur.com/nl/camp-sites.html ) dat het boeken van een campingplaats in de buurd van Tarifa niet eens mogelijk is.. klopt deze informatie?

Gr
Slainthe

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #4 Juli 06, 2009, 11:38:09
edit2Rapporteer  
http://www.campingtarifa.es/

Ben ik eind mei / begin juni geweest.

Prima camping. Je loopt zo naar het water toe. Alleen met eb wel last van rotsen in het water.

Zit ook om de hoek bij Dos Mares en Arte Vida (hang out waar veel surfers zitten te chillen)

Succes en laat nog even weten hoe het uiteindelijk was in juli / aug!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Juli 06, 2009, 18:04:26
edit2Rapporteer  
trouwens, het is: "M'n vriendin en ik" niet "Ik en m'n vriendin"


Pas maar op dat ze het niet leest Wink
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #6 Juli 07, 2009, 23:54:51
edit2Rapporteer  
Paloma is heel chill, dit in tegenstelling tot Las Dunas (waar we vanaf zijn gestuurd Grin).
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.