diefstal bij Airtime in Katwijk

Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Juli 13, 2009, 21:45:37
edit2Rapporteer  
Diefstal bij Airtime in Katwijk !

Ik lees net op de Airtime site dat er afgelopen nacht een container is leeggerooft.  ThumpDown
Het gaat hier om circa 30 kites, boards en andere spullen (met name Cabrinha, Naish en Fone kites. De totale waarde wordt geschat op 10 duizenden euro's. De dieven hebben het slot van de container doorgeslepen en spullen zijn zonder enige spoor van autobanden verdwenen. Er is nog aan een slot van een 2e container gerommeld, maar verder niet open gebroken.

Mocht iemand ergens een verdachte advertentie zien of een goedkope kite aangeboden krijgen, laat dan alsjeblieft een berichtje achter op de airtime site http://www.airtimekatwijk.nl/

Ik wens alle gedupeerden veel sterkte en hopelijk wordt alles terug gevonden. Zo niet hopelijk geld terug via de verzekering.
Hoe dan ook zeer klote dit  Lips Sealed  Sad

(bericht staat ook al op Hanglos met dank aan Slis)
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #1 Juli 13, 2009, 22:01:23
edit2Rapporteer  
heel erg triest verhaal, zal ogen en oren open houden, ben regelmatig op ebay.de, als daar xbows langs komen trek ik wel aan de bel. Ik denk dat er ook al x-bows van 2010 tussen zaten
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juli 13, 2009, 22:46:05
edit2Rapporteer  
Wat een trieste zaak Angry

Airtime is toch een vereniging? Gaat het hier om particulier bezit of van een shop/school? Alle diefstal is erg, maar bij de eerste optie zijn er veel meer gedupeerden.

Dit is ook echt een gerichte actie ben ik bang, echt heel erg triest dit ThumpDown ThumpDown ThumpDown
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #3 Juli 14, 2009, 00:03:15
edit2Rapporteer  
particulier bezit van mensen die hard werken om hun setje te kunnen betalen.

ben zelf nog niet op het strand geweest maar heb wel contact gehad omdat ik ook in de betreffende container 6 kites had hangen.

nu had ik de ''mazzel'' dat ik geen cabrinha voer maar een wat onbemindere vlieger en dat die er nog hangen (heb ik gehoord)

morgen ff zelf kijken
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #4 Juli 14, 2009, 00:41:29
edit2Rapporteer  
Echt te absurd voor woorden...  ThumpDown
Na alle auto inbraken (Oostvoorne/Slufter) gaan ze containers rippen...  Sad
Ik ben zelf ook lid van Airtime maar heb geen stalling omdat ik ook vaak op andere spots vaar.
Op de site van Airtime is een aangifte procedure gestart:

"iedereen die iets kwijt is aangiften doen op politie.nl onder dosiernr 2009227418 wordt dan toegevoegd en raport over de mail"

Sterkte gasten...  Undecided ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Juli 14, 2009, 08:23:04
edit2Rapporteer  
particulier bezit van mensen die hard werken om hun setje te kunnen betalen.

Daar was ik al bang voor Undecided
Hopelijk is de club goed verzekerd. Dit is natuurlijk hardstikke sneu voor de eigenaren. Wat enorm triest weer ThumpDown ThumpDown ThumpDown

nu had ik de ''mazzel'' dat ik geen cabrinha voer maar een wat onbemindere vlieger en dat die er nog hangen (heb ik gehoord)

morgen ff zelf kijken

Geluk bij een ongeluk naamgenoot! En tevens geeft het aan dat ze gericht op zoek waren naar specifieke kites/merken. Wie weet mogelijk op bestelling! Echt bizar triest dit Angry
rvandi1
Gast
Antwoord #6 Juli 14, 2009, 10:53:07
edit2Rapporteer  
Hopelijk is de club goed verzekerd. Dit is natuurlijk hardstikke sneu voor de eigenaren. Wat enorm triest weer ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Verzekeren is in clubverband is niet van toepassing omdat de kite-spullen het eigendom van een lid zijn. Als iemand zelf zijn spullen voor diefstal had verzekerd dan is het wel gedekt.
kootsie

Berichten: 444
Antwoord #7 Juli 14, 2009, 13:56:46
edit2Rapporteer  
Die kites zijn natuurlijk het land al uit.
Komen ze een paar dagen gezellig kiten.
Aardige mensen weten precies hoe alles werkt.
Gaan ze weg zie je ze nooit meer.
bitburger

Berichten: 316
Antwoord #8 Juli 14, 2009, 16:03:13
edit2Rapporteer  
zwaar klote ThumpDown
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #9 Juli 14, 2009, 20:14:39
edit2Rapporteer  
Idd, maar wie weet dat er ergens iets verdachts opduikt, dus houd je ogen open ajb.
Tim!

Berichten: 221
Antwoord #10 Juli 15, 2009, 18:23:31
edit2Rapporteer  
Pfff, de hardwerkende mens bestelen.. ik hoop dat er snel een spoor komt naar de daders!
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #11 Juli 15, 2009, 20:19:09
edit2Rapporteer  
Ik zou ebay en marktplaats de komende tijd ook even in de gaten houden en melt het hier als ik iets vreems ziet.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.