Probleem mystic 3do pads icm mystic straps

Joosdo

Berichten: 748
Juli 24, 2009, 10:54:42
edit2Rapporteer  
Ik ga wederom een zelfbouwboard afmonteren. Na 15 stuks wel redelijk ervaring met insert afstanden, standaard maten etc.

Keurig nagemeten nogmaals, insert afstand is 16,5 cm, 3do padgaten vallen keurig op de inserts, strap erop geschroeft, kunnen er alleen minivoetjes in zonder dat het klitteband te kort is.

Meerdere mensen ervaring met deze spullen? En wat is de oplossing?

Mocht iemand nog een setje LF straps hebben liggen, pm please...
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #1 Juli 24, 2009, 20:56:45
edit2Rapporteer  
Alle zachte pads zijn hoog dus moet je bij je footstraps als deze dat heeft  een van de verste rij monteer gaten gebruiken.

ik heb de zelfde pads en heb heel veel ruimte en mijn kitte band is nog niets eens op de helft.

suc6
Joosdo

Berichten: 748
Antwoord #2 Juli 25, 2009, 10:56:20
edit2Rapporteer  
@ The O,

Heb jij ook de mystic staps? En mocht je andere hebben, welke dan?
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #3 Juli 25, 2009, 11:48:53
edit2Rapporteer  
Ik heb dezelfde pads met mystic straps...

idd boutje op het buitenste gaatje van je strap... en dan heb ik idd nog maar net 1cm om je klittenband vast te zetten... krap aan dus, zelf maatje 42 en een normale voet, dus geen hoge wreef of donald duck hoeven... maar heb ze niet heel strak staan...
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #4 Juli 25, 2009, 11:58:42
edit2Rapporteer  
ik heb hetzelfde idd... doordat de pads wat dikker zijn kom je in de problemen... op ss 2007 pads heb ik dit probleem niet maar vaar nu ook de 2009 pads met straps.. klitteband vliegt ook net iets te vaak open, gelukkig alleen de bovenste laag dus strap blijft wel in dezelfde maat.. ze zouden kunne overwegen de strap 2 cm langer te maken, dan is het euvel voorbij denk ik..
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #5 Juli 25, 2009, 16:09:39
edit2Rapporteer  
idd, bovenste laag gaat wel eens los, maar de strap blijft gelukkig wel zijn afstelling houden, dus niks aan de hand.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.