foto's scheveningen 30 juli 2009

Buur

Berichten: 989
Juli 31, 2009, 15:05:31
edit2Rapporteer  
Ik heb een aantal foto's online gezet  van scheveningen 30 juli 2009
http://www.kitesurf-photography.com


(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Juli 31, 2009, 15:27:27
edit2Rapporteer  
Mooie foto's... Die 1ste foto springt er echt uit !!!
Buur

Berichten: 989
Antwoord #2 Augustus 01, 2009, 13:46:22
edit2Rapporteer  
Die gast was lekker bezig achterin de golven... helaas vaak net te ver voor mijn camera... toch een grotere lens bij elkaar zien te sparen
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #3 Augustus 02, 2009, 11:31:52
edit2Rapporteer  
Zitten echt mooie foto's tussen.

Jammer dat ik meestal richting de pier ga. Wie weet stond ik dan ook op zo'n mooi plaatje.
Buur

Berichten: 989
Antwoord #4 Augustus 02, 2009, 16:46:23
edit2Rapporteer  
Wat vaar je dan voor kite?

Dan houd ik er een keer rekening mee ! en loop ik een keer meer downwind
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #5 Augustus 02, 2009, 20:48:08
edit2Rapporteer  
Wat vaar je dan voor kite?

Dan houd ik er een keer rekening mee ! en loop ik een keer meer downwind

Ik vaar met een zwart met donker grijze Fuel 2009 en als ik niet aan het varen ben lig ik weer in de golven te spartellen of ben een pannekoek en biertje aan het nuttigen bij Jump Team.


Ps. Was je ook bij Jump Team je lens op de camera aan het schroeven, dan heb ik je namelijk wel gezien.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #6 Augustus 02, 2009, 20:48:53
edit2Rapporteer  
Ben over het algemeen de enige die daar met die kleuren vaart. 
Buur

Berichten: 989
Antwoord #7 Augustus 03, 2009, 09:01:34
edit2Rapporteer  
Dat was ik niet, ik had mijn lens er al op zitten. voorkomt ook al dat zand in mijn camera... ik zal er eens een keer op letten...

Heb jij in eind 2005 met een cabrina board gevaren op oostvoorne?
haha even zoeken...
je staal al op de foto....
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #8 Augustus 04, 2009, 17:55:56
edit2Rapporteer  
Dat was ik niet, ik had mijn lens er al op zitten. voorkomt ook al dat zand in mijn camera... ik zal er eens een keer op letten...

Heb jij in eind 2005 met een cabrina board gevaren op oostvoorne?
haha even zoeken...
je staal al op de foto....

Buur geweldig,   schater

Ik ben sprakeloos..............   


Dat waren me eerste kite meters. Ik kon toen net fatsoendelijk hoogte lopen. Zoals mijn vriendin zegt. "Toen zat je nog in de poep houding" Hoe kom je daar dan aan......?????????

Dit is nog met mijn oude trouwe Slingshot diesel 13m2. Achteraf was dat een heerlijke kite met een goede low end. Jammer dat ik die weggedaan heb, maar nu ben ik supper tevreden met m'n Fuels.

Overigens ik heb wel een paar foto's, maar het is altijd leuk foto's terug te zien van een mooie dag kiten. helemaal als het van mooie foto's  zijn.

By the way ik heb een foto van de fuel toegevoegd, maar meestal vaar ik met m'n 9m2 en die is dus zwart met donker grijs.
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #9 Augustus 05, 2009, 15:58:56
edit2Rapporteer  
Op die tweede foto ben je lekker herkenbaar Erik!!
Buur

Berichten: 989
Antwoord #10 Augustus 05, 2009, 18:57:15
edit2Rapporteer  
Ik heb je ooit, op 5 november 2005 op de foto gezet op oostvoorne was daar toen ook aan het varen met 2 vrienden... kijk even op mijn site, dan kan je onderaan wel ergens een link vinden van die datum.   

Maken binnenkort we een paar nieuwe foto's  ;-)
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #11 Augustus 06, 2009, 08:32:07
edit2Rapporteer  
Op die tweede foto ben je lekker herkenbaar Erik!!

Ja, die kalle kop van mij glinsterd overal. Wink

Hopen dat het snel weer eens lekker waait. Kunnen we weer een wat lol beleven
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #12 Augustus 06, 2009, 08:36:19
edit2Rapporteer  
Ik heb je ooit, op 5 november 2005 op de foto gezet op oostvoorne was daar toen ook aan het varen met 2 vrienden... kijk even op mijn site, dan kan je onderaan wel ergens een link vinden van die datum.  

Maken binnenkort we een paar nieuwe foto's  ;-)


Ik heb je foto's een doorgespit en ik ben inderdaad een paar keer op de gevoelige plaat vastgelegd.

Wel leuk om al die oude foto's terug te zien en hoe het materiaal in die tijd was. Sommige deden toen al tricks die me nu nog niet eens lukken.

Ik ga je site wat vaker in de gaten houden. Staan leuke foto's op. Wie weet kunnen we op Scheef eens een biertje drinken altijd leuk.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #13 Augustus 08, 2009, 21:04:33
edit2Rapporteer  
ja zeker gave fotos ook mooie board offs enzo ertussen,als je eric ziet kiten mag je mij er ook opzetten downwind bij de pier we varen daar meestal met 3 man waarvan 1 erik wordt groepsfoto van ons theekransje in zee ThumpsUp
zeker mooie fotos die maakt  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.