Kilksysteem spreaderbar goed of niet ?

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Augustus 08, 2009, 13:15:55
edit2Rapporteer  
Heb sinds 2007 een Mystic Force shield zit trapeze/harnas. Prima ding maar begint nu toch wel een beetje hier en daar wat slijtage te vertonen. Ben dus rustig aan het zoeken naar een vervanger. Was gister even bij van de Berg en zag dat Mystic nu een kliksysteem heeft. Heb er even eentje aangetrokken en vond het nu niet direct een "lekker` systeem.
Vraagje van mijn kant is wie heeft een trapeze met zo´n kliksysteem en hoe bevalt het, de gedachte van mij is nl dat als er zand tussen zit het niet meer inelkaar of uitelkaar is te halen.
volgende vraag,  welk merk heeft een goede zittrapeze zonder dit kliksysteem.

alvast bedankt voor de info.  ThumpsUp
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #1 Augustus 08, 2009, 13:28:02
edit2Rapporteer  
Met een beetje zand gaat ie idd slecht dicht. Maar ergens werkt het allemaal wel aardig.
Enige probleem... probeer dat ding maar eens makkelijk los te krijgen. et is iedere keer wel weer een gepiel. Helemaal als je koude tengeltjes hebt.. dan word et een ramp. Kost een hoop moeite zo al, als je koude vingers hebt word dit nog veel dramatischer.

Ben erg blij met mn dragonshield 09, maar dat klicksysteem vind ik niet goed genoeg werken.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Augustus 08, 2009, 13:55:19
edit2Rapporteer  
ik heb het ergens eerder eens gezegd, maar dat kliksysteem schijnt problemen te hebben. zelf geen harnas van mystic, dus of het zo is, weet ik niet
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #3 Augustus 08, 2009, 14:17:23
edit2Rapporteer  
eerste lading klik systemen lieten inderdaad opeens los maar dat is nu niet meer.     ik heb nu een 2009 trapeze maar wou het kliksysteem niet omdat ik het gewoon niet goed vind werken en al helemaal niet als je kouwe handen hebt. ik kreeg daarom gewoon gratis het oude systeem in plaats van het kliksysteem ThumpsUp
mocem

Berichten: 874
Antwoord #4 Augustus 08, 2009, 14:22:57
edit2Rapporteer  
ik heb een warrior 09. dat klik systeem begint ook roest plekjes te vertonen...
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #5 Augustus 08, 2009, 17:15:01
edit2Rapporteer  
Ik ben van het KIS (Keep It Simple) systeem. Dus ik zou zelf niet voor een klik-systeem gaan. Al ben ik wel Mystic fan, twijfel.......
helium

Berichten: 676
Antwoord #6 Augustus 08, 2009, 19:48:48
edit2Rapporteer  
Oftewel: It SUCKS!!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #7 Augustus 08, 2009, 21:39:59
edit2Rapporteer  
Citaat
ik kreeg daarom gewoon gratis het oude systeem in plaats van het kliksysteem

Hebben ze het overgezet van je oude trapeze of hebben ze ook gewoon nog nieuwe met het buckle systeem want zo te lezen is het kliksysteem niet echt top.  ThumpDown

Ga maar effe mailen naar de R&D van diverse merken dat de Holland Kiters het maar niets vinden.  Undecided

Tenminste de paar gasten die hier gereageerd hebben  Grin zijn er toch wel een stuk of 5  schater
pimpoldi

Berichten: 818
Antwoord #8 Augustus 09, 2009, 12:10:28
edit2Rapporteer  
bij robin hebben ze gewoon een spreaderbar van een ouder model erop gezet, dat kliksysteem werkt volgens mij niet egt lekker, met zand er tussen en soms gaat hij gewoon niet goed los, al helemaal niet met koude handjes in de winter
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #9 Augustus 09, 2009, 15:15:13
edit2Rapporteer  
Heb zelf de Mystic dragonshield en ben er wel tevreden over, ben zuinig op me spullen en laat me trapeze ook niet in het zand slingeren. Het is wel zo dat je hem vrij moeilijk weer open krijgt maar na een aantal sessies gaat het al makkelijker (bij mij dan).

Klopt wel hoor dat als er wat zand tussenzit dat hij niet vast wil klikken maar dan maak je hem gewoon even schoon, vind hem zelf erg lekker zitten kruipt niet omhoog en die bandjes hoef je maar 1x af te stellen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.