Lijnen Slingshot REVII

Tien

Geen avatar

Berichten: 28
Augustus 17, 2009, 10:53:30
edit2Rapporteer  
Ik heb mijn lijnen vervangen van mijn kite maar mijn stuurlijnen hangen nog steeds erg slap. Hebben jullie nog een idee wat ik nog meer kan nakijken of mijn set-up klopt? Welkw stand avn de knoopjes op de pig-tail gebruiken jullie?

Thanks!
thelorrr

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #1 Augustus 17, 2009, 13:26:23
edit2Rapporteer  
ik heb ook een rev 2 en alles standaard..

waarom heb je de lijnen vervangen dan?

depower?
Tien

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #2 Augustus 17, 2009, 14:05:13
edit2Rapporteer  
Ongelukje gehad met lijnen, laten inkorten maar nog steeds problemen. Toen maar nieuwe lijnen gekocht.

Maar vergeten te melden, maar aan nieuwe lijnen zaten nog twee kleine grijze stukjes lijn. Aan de lijnen zat een label, ATTACH ONLY SIDE KITE., ik dacht eignlijk meer dat dit een tip was dat dit de bovenkant van de lijnen waren. Zou ik deze dan aan mijn kite moeten vastmaken?
thelorrr

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #3 Augustus 17, 2009, 14:50:39
edit2Rapporteer  
Heb je die eraf gehaald? Deze moeten idd aan je kite!
Tien

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #4 Augustus 17, 2009, 15:36:19
edit2Rapporteer  
Ok, thanks. Ga het nogmaals nalopen. Vreemde is wel alleen dat ik nu mijn powerlijnen langer maak terwijl dit in de standaard situatie niet het geval was. Ik heb om een originele lijnenset gevraagd.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.