Gat uitboren/frezen Naish bar

S

Geen avatar

Berichten: 50
Augustus 24, 2009, 10:32:32
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

Ik heb een oude Naish bar (van een X2) waarvan ik het gat wat wil uitboren. Ik heb de bar op mijn North 5th element lijnen gezet (grip van de bar was verrot), maar het gat is iets te klein.

Kan ik dit gewoon een beetje uitfrezen of boren? Is een bar massief aluminium of hol van binnen?

Alvast bedankt!
aramfoil

Berichten: 73
Antwoord #1 Augustus 24, 2009, 11:27:00
edit2Rapporteer  
hee kerel,

Ik heb het zelf ook wel gedaan, je kunt zo'n gat groter maken , maar de bar is daar wel hol.
gat goed krap houden!
Ik heb er vervolgens een aluminium buisje in gezet, met epoxy en veel kracht, daarna buisje met taps voorwerp erin vastgezet.
dan met dremel helemaal glad maken, van binnen en buiten.
resultaat is dat je een naish bar hebt met een 10 mm gat.
ik weet niet of de sterkte dan enorm afgenomen is....

helaas is deze bar door onverlaten wel gejat vorig jaar (hij was helemaal custom, dus als ik er ooit iemand mee zie varen!!)
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 Augustus 24, 2009, 12:19:40
edit2Rapporteer  
Hier nog een voorbeeld uit de oude doosch
S

Geen avatar

Berichten: 50
Antwoord #3 Augustus 24, 2009, 14:29:34
edit2Rapporteer  
Bedankt mannen!

Ik ga eerst eens proberen of ik het plastic iets kan wegvijlen (en polijsten), misschien heb ik dan al genoeg ruimte. Nieuw busje erin is de volgende stap.

Verkopen ze eigenlijk de North bar ook los als onderdeel?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.