North Ironheart 2007 --> hoe krijg ik het busje in de depowerlijn terug?!?!?!

S

Geen avatar

Berichten: 50
Augustus 25, 2009, 09:07:28
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

Ik heb onlangs op een oudere North 5th element bar een Naish bar gezet (grip was versleten), gaat allemaal prima, maar ik krijg het busje niet terug in de Ironheart. Het gaat om het busje wat de depowerlijnen verbind met de Ironheart. Allemachtig, wat een &$#-klus zeg, heb met een spacer al wel de depowerlijnen aan de kant gekregen, maar als ik de bus erin probeer te zetten komen er altijd stukjes van het koord tussen de bus en de Ironheart, waardoor het busje er niet helemaal in wil (en het depowerkoord dus niet netjes om de bus zit).

Al boter / teflon / vaseline / ... geprobeerd, maar werkt allemaal nog steeds niet.

Iemand tips? Ik wordt er helemaal gek van namelijk...  loser

Alvast beadnkt!
zjunnusun

Berichten: 236
Antwoord #1 Augustus 25, 2009, 20:58:09
edit2Rapporteer  
al gelukt?
Er blijven mischien kleine losse rafeltjes voor het gat hangen, de kleinste haar trekt je koord alweer dwars.
Goed door het gat loeren en poeren zodat ie netjes opzij ligt, dan ff de aansteker er door laten branden, busje erin en klaar.
hopelijk heb je dr wat aan, succes.
zjunnusun

Berichten: 236
Antwoord #2 Augustus 25, 2009, 21:01:19
edit2Rapporteer  
en anders:

http://www.gokitesurf.com/gallery.asp

check 2006 bar
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #3 Augustus 26, 2009, 08:40:21
edit2Rapporteer  


Mja, nu gok ik dus dat jij die bullit niet hebt (dan had ie er al lang in gezeten...)

Alternatief: maak van plakband een puntje op het busje (zoals een blaaspijp pijltje)
Niet te ver op de zijkant plakken, dan krijg je 'm er niet meer af.
suc6
S

Geen avatar

Berichten: 50
Antwoord #4 Augustus 26, 2009, 09:11:39
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de reacties.

Ik heb de bar van iemand anders gekocht, het probleem was dat diegene (op magische wijze...) een stopper lijn er ook in had weten te krijgen. Toen ik de North manuals zag bleek dat het 2007 systeem helemaal geen stopper lijn heeft op de plaatjes.

Stopper lijn eraf gesloopt (gebruik ik toch niet) en de depowerlijn wilde er prima in, busje erin gedaan (met behulp van een potlood eerst, daarna met busje + beetje vaseline het potlood doordrukken) en alles was nu weer OK.

Ik heb ook een 2009 bar, maar daar is het systeem ook wel een stuk beter!

Groeten, Steven.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.