Donderdag 3 september: kijk je een beetje uit?

Idefixe

Berichten: 8241
September 02, 2009, 10:33:18
edit2Rapporteer  
Ik zit net de wind voor morgen te bekijken. Het zit mij niet mee deze week. Iedere keer een beste bak wind en als ik vrij ben gaat de wind weer uit.  Voor morgen ziet het er  deftig en heftig uit. Waar naar toe  is dan de grote vraag?  Donderdag 3 september. De datum zet mij even aan het denken. Wat was dat ook alweer? 
Ineens schiet het mij mij weer te binnen:
3 september 2006 locatie Workum. Net zoals morgen 3 september 2009 een hele dikke vette wind. Ikzelf zat op Mirns. Kitevrienden waren al langs de kust van Noordholland gereden maar het was ondanks het feit dat zij zeer ervaren kitesurfers waren, aan zee voor hun gewoon te heftig!  Op Workum sloeg die dag helaas het noodlot toe. Een jonge 23 jarige kitesurfer uit Utrecht werd door de wind van het strand geblazen en belandde uiteindelijk op de parkeerplaats tegen een auto. Ralp Sturkenboom heeft nog 6 dagen in het ziekenhuis geknokt voor z'n leven. Helaas heeft hij het niet gered.
Zals gezegd: morgen gaat de wind weer eens goed los. Kijk je morgen een beetje uit?

StefanS

Berichten: 71
Antwoord #1 September 02, 2009, 11:10:31
edit2Rapporteer  
met me 10m als kleinste kite hou ik het wel bij beetje vliegeren op t strand met de peter lynn impulse 3m Tongue

Mja idd kijk uit morgen en hopen dat er geen ongelukken gebeuren:S
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #2 September 02, 2009, 11:46:42
edit2Rapporteer  
Pas daar ook mee op Stefan, in zulke harde wind is zelfs vliegeren met een 3m geen fun.
StefanS

Berichten: 71
Antwoord #3 September 02, 2009, 11:50:12
edit2Rapporteer  
haha ja ik weet t Wink heb al vaker gedaan met zulke wind, vind ik wel lache, maar je hebt wel gelijk, ik zal het in de gaten houden hoor Wink
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #4 September 02, 2009, 11:52:14
edit2Rapporteer  
Top Wink have fun dan hehe. Ik kan jammer genoeg niet kiten Donderdag en Vrijdag vanwege een oorontsteking Sad Kiten doet je oor geen goed blijkbaar.
S

Geen avatar

Berichten: 50
Antwoord #5 September 02, 2009, 12:21:20
edit2Rapporteer  
Top Wink have fun dan hehe. Ik kan jammer genoeg niet kiten Donderdag en Vrijdag vanwege een oorontsteking Sad Kiten doet je oor geen goed blijkbaar.

Bij de etos kun je oorwas kopen of oorplugjes, scheelt een hele hoop. Ik had hier ook wel eens last van.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #6 September 02, 2009, 13:49:38
edit2Rapporteer  
Ik heb van mijn werk op maat gemaakte oordoppen maar die gebruik ik bijna nooit. Beetje onderschat allemaal maar het uitspoelen na het kiten is super belangrijk.
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #7 September 02, 2009, 14:45:25
edit2Rapporteer  
Ook ik had zo'n 4 weken geleden een oorontsteking na veelvuldig kitesurfen  Roll Eyes

De huisarts verwees me door naar de KNO-arts...  Na 2 weken had deze tijd voor me... 1 blik in mijn oren was voldoende... Surfer's ear!!!

Zie voor uitvoerige info: Surfer's Ear

Ik had er wel eens zijdelings van gehoord, maar wist niet precies wat dit nu inhield... maar 't is niet best en nu moet ik binnenkort geopereerd worden aan de oortjes!  ThumpDown

Dus kijk uit bij pijn in de oortjes, wellicht dreigt het surfer's ear...
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #8 September 02, 2009, 15:12:23
edit2Rapporteer  
Surfersoor is wel algemeen bekend onder kitesurfers ja maar zover is het nog niet hoor Wink
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #9 September 02, 2009, 19:30:54
edit2Rapporteer  
Donderdag is het niet eens leuk joh, kneiterharde regen. Gelukkig heb ik college.
#VENTIEL#

Berichten: 48
Antwoord #10 September 02, 2009, 21:08:20
edit2Rapporteer  
SLUFTERRRRRRRRRR.........
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #11 September 03, 2009, 17:56:20
edit2Rapporteer  
Vanavond kunnen we de balance opmaken.
Wie was er toch eigenwijs en moet nu gaan revalideren?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.