HELP!! Depower rebel 9m 2009 te ver weg

gijsv2

Berichten: 248
September 24, 2009, 19:06:11
edit2Rapporteer  
Mijn vriendin kan niet bij de depowerstrap van haar nwe north rebel 2009 met 2009 bar. De depower zit boven de bar en haar armen zijn te kort lijkt wel . zelf nog niet geprobeerd door een kleine blessure. dus weet niet of langere mensen hier ook problemen mee hebben. ze is bijna 1.60

Onze vorige kites hadden depower bij de chickenloop, dus daar kan je wel bij.

Nu zit ik eraan te denken om een extra handvat aan de depower te maken zodat ze erbij kan, heeft iemand hier wellicht een voorbeeld van of een andere oplossing


klaas

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #1 September 24, 2009, 20:01:53
edit2Rapporteer  
Je kunt de lengte van je depower lijn heel makkelijk verkorten of verlengen!!
Dan maak je alshetware het stuk depower koord onder de depowerklit (hoedat ding ook heet...) korter en het stuk daarboven dus langer!
maak heb ook niet te kort want dan kun je een stuk minder power eruit halen door de bar van je af te duwen..
ik zou zeggen succes!! een stukje korter is helemaal niet erg en erg makkelijk bij het depoweren!

kijk anders ff op de site van North Kiteboarding,, miss staat daar wel een filmpje
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #2 September 24, 2009, 20:06:42
edit2Rapporteer  
zat zelf meer te denken aan het einde een oude chickenloop te bevestigen zodat ze er wel bij kan zonder de ' fabrieksinstellingen' te wijzigen
klaas

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #3 September 24, 2009, 20:36:09
edit2Rapporteer  
Is helemaal niet nodig!
die depower cliat (dat grijze ding waar je depower strap ook zit) is zo gemaakt dat je de depowerlijn kunt "verschuiver"  dit is nogsteed veilig en heel erg makkelijk om te doen..
een "oude chickenloop" gaat alleen maar in de weg zitten.. niet doen dus!
MrRippey

Berichten: 524
Antwoord #4 September 24, 2009, 21:55:16
edit2Rapporteer  
gewoon je depowerkoord verkorten dmv je clamcleat verschuiven, in je North boekje staat hoe dit moet. Je kan de instructie ook downloaden van de Northe site.


zjunnusun

Berichten: 236
Antwoord #5 September 24, 2009, 22:12:52
edit2Rapporteer  
Ik heb de north chickenloop/depowerkoord vervangen door die van slingshot. Kan je zo makkelijk overzetten, past precies.
Dan heb je de depower weer onderaan.
Daarbij vind ik de stopper fijner en bar los=max depower (als je het gele balletje weglaat).
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #6 September 25, 2009, 14:58:45
edit2Rapporteer  
Ga idd de boekjes eens bestuderen. Wil echter niet de depowerrange beperken.

ahhh de variocleat is vershuifbaar, vandaar dat ie vario heet ;-)
Roon

Berichten: 95
Antwoord #7 September 25, 2009, 19:01:22
edit2Rapporteer  
Ik had hetzelfde probleem bij mijn 2007 Rebel, de bar vershilt niet zoveel. Ik heb de depower een stuk ingekort, en heb heb nog steeds meer dan voldoende depower over. De boekjes van North beschrijven helder hoe dat moet.
Een handvat oid maken heeft geen zin, want dan kun je wel depoweren maar nog steeds niet weer poweren.

Succes
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.