ION Drysuit

Marko

Berichten: 1650
Antwoord #25 Oktober 14, 2009, 13:59:01
edit2Rapporteer  
Wat is het verschil tussen een drusuit en een droogpak??
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #26 Oktober 14, 2009, 14:06:09
edit2Rapporteer  
is zelfde(mits je drYsuit bedoeld)
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #27 Oktober 14, 2009, 14:09:04
edit2Rapporteer  
Wat is het verschil tussen een drusuit en een droogpak??

drysuit is voor engelse en droogpak voor nederlanders?
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #28 Oktober 14, 2009, 14:10:20
edit2Rapporteer  
haha oke had al zoon vermoede... ik wil er 1 gaan aanschaffen voor deze winter alleen kom er niet uit welke
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #29 Oktober 14, 2009, 17:55:40
edit2Rapporteer  
alleen kom er niet uit welke
nou....daar is een topic voor met heeeellll veellll informatie.
doe je ding!
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #30 Oktober 20, 2009, 12:39:34
edit2Rapporteer  
Ik heb de ion fusion gekocht gister,alleen niet doog gehouden.Ik ga vanmiddag verder met testen.Ik voer gister zonder schoentjes en had het id dat er veel spray via de onderste seals naar binnen kwam.Vandaag proberen in vol afgetaped ornaat.
Hij zit zalig in ieder geval,nu moet ik het nog droog zien te houden  Grin
Ik heb l een nadeel ontdekt,en dat is dat de broekspijpen die over de seals heen vallen omhoog kruipen,zit te denken om dit met klitteband af te binden of enkelbanden hieraan te bevestigen zodat het seal afgeschermd blijft.

Lude

Berichten: 1420
Antwoord #31 Oktober 20, 2009, 12:51:12
edit2Rapporteer  
Vind hem echt geweldig... Zie ik trouwens een licht streepje op sommige vlakken? chique!

Jammer dat hij zo prijzig is Sad

@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #32 Oktober 20, 2009, 18:05:20
edit2Rapporteer  
Is idd niet goedkoop,maar hij is wel super.Vandaag helemaal droog gehouden ondanks wat flinke crashes.enkelseals in de schoentjes en daarna klitteband werkt goed.Gister is er zonder klitteband toch water naar binnen gelopen.Simpel opgelost dus.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #33 Oktober 20, 2009, 18:25:02
edit2Rapporteer  
Die capuchon is direct een cap neem ik aan?
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #34 Oktober 21, 2009, 18:24:30
edit2Rapporteer  
Nadeel van zon vaste cap is dat als je je hoofd draait je cap rechtvooruit blijft staan waardoor je dus met 1 oog in je cap kijkt.
Hoor het wel als het niet zo is bij dit pak.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #35 Oktober 21, 2009, 18:59:59
edit2Rapporteer  
Ander nadeel is datie niet altijd past. Ben je 2m en heb je een minihoofd, dan heb je een probleem
barry

Berichten: 361
Antwoord #36 Oktober 22, 2009, 12:20:32
edit2Rapporteer  
 Ziet er in ieder geval strak uit met dat krijt streepje.
Alleen die capuchon is echt niet handig.hij lijkt wel een beetje op de predator maar de heeft een vaste cap en messing rits rond de nek zodat je hem zelf open en dicht kunt doen.

 
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #37 Oktober 22, 2009, 12:39:55
edit2Rapporteer  
Nadeel van zon vaste cap is dat als je je hoofd draait je cap rechtvooruit blijft staan waardoor je dus met 1 oog in je cap kijkt.
Hoor het wel als het niet zo is bij dit pak.

Not.Ik dacht dat ook maar je kan de cap strak zetten op de maat van je hoofd d..m.v elastische trekbandjes achterop en links en rechts op de cap.Dus strak zetten die bandjes en de cap beweegt mee met de draairichting van je harsus,zodat je altijd zicht houdt met 2 doppen  ThumpsUp
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #38 Oktober 22, 2009, 20:21:52
edit2Rapporteer  
Nadeel van zon vaste cap is dat als je je hoofd draait je cap rechtvooruit blijft staan waardoor je dus met 1 oog in je cap kijkt.
Hoor het wel als het niet zo is bij dit pak.

Not.Ik dacht dat ook maar je kan de cap strak zetten op de maat van je hoofd d..m.v elastische trekbandjes achterop en links en rechts op de cap.Dus strak zetten die bandjes en de cap beweegt mee met de draairichting van je harsus,zodat je altijd zicht houdt met 2 doppen  ThumpsUp

Zit het pak redelijk strak of zit het los zoals de luicifer? Waar kan ik het pak kwa pasvorm het meest mee verglijken met een wetsuit of met een gewone broek zoals een normaal drysuit
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #39 Oktober 22, 2009, 21:49:52
edit2Rapporteer  
Pak zit redelijk los over het lichaam zoals een overall maar sluit wel goed aan.Zit zeker niet zo strak als een wetsuit maar ook niet zo baggy als de lucifer(gulden middenweg).Ik heb er mee gebody dragged en dat  ging bijna net zo soepel als met een wetsuit. Vernieuwend is dat het pak geheel van neopreen is gemaakt zoals een wetsuit.Dus niet van  regenpakmateriaal waar een conventioneel droogpak van gemaakt is .Moet zeggen dat het lekker warm is en dat is volgens mij ook de bedoeling.  ThumpsUp
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #40 Oktober 24, 2009, 17:54:00
edit2Rapporteer  
Mijn broertje en ik hebben er ook eentje gekocht... Broer kan morgen al proberen, die van mij komt volgende week... Ziet er veelbelovend uit!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #41 Oktober 24, 2009, 17:57:53
edit2Rapporteer  
He Peter,

Houdt je bij dit pak ook gewoon je kleding eronder aan.  Huh Fleece en thermo underwear. Undecided
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #42 Oktober 24, 2009, 18:02:19
edit2Rapporteer  
Je kan er gewoon in je ondergoed in, superlekker gevoerd aan de binnenkant. Als het echt koud word kan je desgewenst wat thermokleding aan.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #43 Oktober 24, 2009, 18:08:44
edit2Rapporteer  
Ik lees dat dit pak gevoerd is met een warme stof, betekend dit dat je het pak kan en of mag wassen in bijvoorbeeld de wasmachine  Huh
Retard

Berichten: 782
Antwoord #44 Oktober 24, 2009, 18:15:53
edit2Rapporteer  
ja jij wel Grin wie was er ze droog pak in een wasmachine ! loser
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #45 Oktober 24, 2009, 18:19:54
edit2Rapporteer  
He Richard, zit je je weer te vervelen jongen.
Heb je dit pak, ook zo niet houdt dan je kanis en of reageer serieus op een vraag.
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #46 Oktober 24, 2009, 19:47:28
edit2Rapporteer  
Voor de gasten die al zo'n pak hebben. Ik ben 1.82m Welke maat zou mij het beste passen??
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #47 Oktober 24, 2009, 21:53:50
edit2Rapporteer  
Pak zit redelijk los over het lichaam zoals een overall maar sluit wel goed aan.Zit zeker niet zo strak als een wetsuit maar ook niet zo baggy als de lucifer(gulden middenweg).Ik heb er mee gebody dragged en dat  ging bijna net zo soepel als met een wetsuit. Vernieuwend is dat het pak geheel van neopreen is gemaakt zoals een wetsuit.Dus niet van  regenpakmateriaal waar een conventioneel droogpak van gemaakt is .Moet zeggen dat het lekker warm is en dat is volgens mij ook de bedoeling.  ThumpsUp

Klinkt goed. Ik zit nog te twijfelen. Normaal vaar ik met m'n Psycho 2 (4/3) en een windstopper de hele winter door, maar zo'n droog pak lijkt me wel confortabel. Ik vind ze zelf nog wel duur, maar als ik ereen koop is het de lucifer of de ION.
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #48 Oktober 25, 2009, 08:40:00
edit2Rapporteer  
Pak zit redelijk los over het lichaam zoals een overall maar sluit wel goed aan.Zit zeker niet zo strak als een wetsuit maar ook niet zo baggy als de lucifer(gulden middenweg).Ik heb er mee gebody dragged en dat  ging bijna net zo soepel als met een wetsuit. Vernieuwend is dat het pak geheel van neopreen is gemaakt zoals een wetsuit.Dus niet van  regenpakmateriaal waar een conventioneel droogpak van gemaakt is .Moet zeggen dat het lekker warm is en dat is volgens mij ook de bedoeling.  ThumpsUp

Klinkt goed. Ik zit nog te twijfelen. Normaal vaar ik met m'n Psycho 2 (4/3) en een windstopper de hele winter door, maar zo'n droog pak lijkt me wel confortabel. Ik vind ze zelf nog wel duur, maar als ik ereen koop is het de lucifer of de ION.

Persoonlijk zou ik er dan qua looks wel uit zijn.... De ION, strak in pak zeg maar....

Ik zie een inkoop actie aankomen.........
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #49 Oktober 25, 2009, 09:34:35
edit2Rapporteer  
Het pak kan niet in de wasmachine, je mag hem wel afspoelen en indien nodig met een mild wasmiddeltje met de hand wassen. Ik ben 1.74 ongeveer en heb een 48 (S) gekocht. Ze vallen vrij groot. Voor 1.82 denk ik een 50 of 52. Maatje van mij is bijna 2 mtr, heeft een 54 gekocht. Wij hebben er ook 3 tegelijk gekocht, levert een leuke korting op!

Zo, en nu... KITEN!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.